vp-tdi Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 powodzenia z pompa od afn-a w 1z ,troche bedziesz dluzej krecil rozrusznikiem to raz ,dwa dobrze to wszystko z grać z ecu taka pompe inaczej bez sensu zakladac ,wez na stol pompe z 1z i przekrec kolem i to samo zrob z pompa od afn-a to zobaczysz ,do tego wzmacniany pasek rozrzadu trza wkladac
Lukasz_N Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Jak to mowią: Fala fali nie równa.... , ale wszystko da sie ogarnac Hybrydy 11-stki istnieja w przyrodzie, to taki swap to pryszcz.
mati101086 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Dzieki wszystkim za pomoc lecz juz pompe kupilem z rozbitego passata sam ja dzisiaj sobie wykrecalem wiec zdazylem zobaczyc czy wszystko jest ok. Zalozylem u siebie wszystko ustawilem jak ma byc i mam nadzieje ze bedzie dobrze
krzysiek1606 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 powodzenia ,wez na stol pompe z 1z i przekrec kolem i to samo zrob z pompa od afn-a to zobaczysz ,do tego wzmacniany pasek rozrzadu trza wkladac ty chyba na glowe upadles:facepalm:
Lukasz_N Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Musze Cie zmartwić bo kolega vp-tdi ma trochę racji. To, ze pompy z zewnątrz wygladaja tak samo, to nic nie znaczy. W AFN jest wysoka fala na talerzu tlokorozdzielacza, a w 1Z niska, wiec opory sa zupełnie inne. Stad pompa od AFN znacznie ciężej jest obrocic.
vp-tdi Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 powodzenia ,wez na stol pompe z 1z i przekrec kolem i to samo zrob z pompa od afn-a to zobaczysz ,do tego wzmacniany pasek rozrzadu trza wkladac ty chyba na glowe upadles:facepalm: wez mi niepisz takich rzeczy .albo sie zastanów najpierw to ,zę masz pare pomp składaków na handel to widac w twoich postach , poco sie bawic i kombinowac jak by kupil ori pompe z 1z/ahu to tylko ustawic po zalozeniu i odjazd ,z afn czy inna 110km wiecej jest dlubania tak jak pisalem wczesniej.
C4NC3R Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Sorki za OT ale który silnik 1.9 90KM ma "większą" pompe od 1Z?
krzysiek1606 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 powodzenia ,wez na stol pompe z 1z i przekrec kolem i to samo zrob z pompa od afn-a to zobaczysz ,do tego wzmacniany pasek rozrzadu trza wkladac ty chyba na glowe upadles:facepalm: , poco sie bawic i kombinowac jak by kupil ori pompe z 1z/ahu to tylko ustawic po zalozeniu i odjazd ,z afn czy inna 110km wiecej jest dlubania tak jak pisalem wczesniej. ze niby z czym ta kombinacja a i nie wprowadzaj ludzi w blad specu co przezuciles sie z wtryskiwaczy na pompy:grin: oby one byly lepszej jakosci .... bo znowu w niedlugim czasie zmienisz nic:whistling: ---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 10:09 ---------- Musze Cie zmartwić bo kolega vp-tdi ma trochę racji. To, ze pompy z zewnątrz wygladaja tak samo, to nic nie znaczy. W AFN jest wysoka fala na talerzu tlokorozdzielacza, a w 1Z niska, wiec opory sa zupełnie inne. Stad pompa od AFN znacznie ciężej jest obrocic. zanim kolego zaczniesz mnie uswiadamiac to rozbiez kilka pomp i je porownaj czym sie roznia albo do 1z zaloz pomoe z afn lub ahh albo asv potem ustaw i potestuj i wtedy sie wypowiadaj:hi:
trepek Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Nie kłóćta się kobiety Bo sobie do gardeł zaraz wskoczycie. Nikt nie zauważył na ostatnim filmiku, co się dzieje z pompą i czemu tak się dzieje? Jak pompa bez paliwa stała i wyschnęła ropa to zanim "odmoknie" cały kleisty osad po ropie pierścień dawkujący chodzi z oporami (bądź nóżka w nastawniku) i ECU wariuję z ustawianiem dawki. I od razu stwierdzenie, że pompa szrot... oj tam, wystarczyło aby postała trochę z paliwem i co jakiś czas zakręcić nią w rękach.
Lukasz_N Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 krzysiek1606 radze isc do warsztatu i troche testosteron rozladowac, bo strasznie nerwowy jestes... Jesli swoja wypowiedzia spowodowalem jakas skaze lub uraz na twojej psychice, to z gory uprzedzam, ze nie bylo to moja intencja.... A jesli chodzi o pompy to nie wiem jak taki fachowiec z niespotykanie wielkim doswiadczeniem jak Ty to widzi, ale ja swoim skromnym okiem dostrzegam roznice miedzy pompa AFN, AHH, 1Z. Doradzam tez wycwiczenie niezwykle rzadkiej umiejetnosci, ktora niestety zbyt rzadko daje sie zauwazac na forach internetowych, a ktora jest czytanie postow ze zrozumieniem. Odszczekiwanie z zawzietoscia pitbulla na uwiezi nie jest zbyt dobra metoda prowadzenia dyskusji. Pzdr.
vp-tdi Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 dobra nie róbmy OT ,niech szuka se pompy dobrej od 1z/ahu i wklada ,nie ma sensu kombinowac z jakimis aefenami jak sie nie ma o tym pojecia. tez cudowalem z pompami falami sprezynami itd ale ze nie ogarniam ecu a to by przydalo sie wszystko zgrac to z autem dzialy sie rozne rzeczy ( kat wtrysku dziwny itp ,duzo by pisac i bym zrobil pozadny OT )
miodzio992 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 ja u siebie robiłem swap 1z na afn. powiem tak robiłem to etapami bo wszystkiego nie miałem na początku. ale najpierw poszła podmiana pompy, zmieniłem na afn i nie zauważyłem aby gorzej odpalał, wydawało mi się że ma delikatnie lepszego kopa. potem doszło turbo afn, komp afn i wtryski. teraz idzie jak złoto, odpala bez zająknięcia. może macie racje że będą opory większe itd. ale według mnie chodzić to będzie
vp-tdi Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 jezeli to robiles etapami to ok. najgorzej wszystko na raz wsadzic a potem cos nie halo
miodzio992 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Idzie jak zyletka ostatnio 200 km/h jechalem i droga mi sie skonczyla
vp-tdi Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 200 to mi leci seryjny 1z wiec wrazenia nie robi
miodzio992 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Ale jeszcze ciagnal nie wiem ile by poszedl, nie ma kiedy go nawet sprawdzic
vp-tdi Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 powodzeniw z glowica przy takich predkosciach ,to nie beznyniak. ja swojego raz przetestowalem na ori wtryskach i raz na 216 szedl wiadomo lepiej i szybciej ,ale olej swoje 120-130st C pokazal. nie ma sensu jezdzic z takimi predkosciami taki starymi trupami
miodzio992 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 U mnie cisnienia na cylindrach chyba 31 bylo na kazdym cylindrze czyli silnik zarzynany nie byl, mam go juz 7 lat i jezdzone bylo zawsze delikatnie ale teraz tak raz sie przycisnelo
ciahciah Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 dzień w dzień śmigam od 2008r. z zawrotnymi prędkościami tym starym trupem, złapać 180-200 przy byle wyprzedzaniu kilku tirów/aut nie jest niczym nadzwyczajnym, nie wiem o jakich problemach z głowicami mówisz, nie ma żadnych problemów z głowicami w tych silnikach, no chyba że ktoś nie ma nic oleju w głowie, kompresje mam po 28,5bar, ciśnienie oleju poniżej normy, w stresie max o 10C podskoczy, przed nim miałem właśnie benzynę, silniki 3 padły, uszczelki pod głowicami max pół roku wytrzymywały, a tu 6 lat, ponad 120tys km katowania i zgadnij co mi padło przy silniku przez ten czas co do pomp im mniej zjechana pompa tym ciężej kołem obrócić, moją ori pompę AFN nie byłem w stanie zakręcić jedną ręką, dwoma trzeba było się nieźle zaprzeć, a pompę AHH jedną ręką kręciłem, ale co za problem podkładki podłożyć pod springi lub wymienić je na nowe i podsadzenie prawidłowe dobrać, czy wsadzi się pompę 1z czy afn nie ma to znaczenia, ale trzeba wszystko ustawić jak należy a do tego trzeba mieć sprzęt i wiedze której niestety nie posiadasz vp-tdi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się