posti_a6 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 kolego sytuacja jest trochę inna niż myslisz. Jest to samochód który jest od 2 lat w siedlach w użytku. Historia jego jest znana, a naprawa nie jest sponsorowana przez komis tylko przez własciciela samochodu, bo ja go jeszcze nie kupiłem. Mają zdiagnozować co się dzieje i co się zesrało (samochód ma sprawdzony przebieg 226tys km), więc ma prawo któryś wtrysk się wykrzaczyć, ale jeżeli dogadam się z włascicielem na wymianę wszystkich wtrysków za jakas dopłata z mojej strony to uważam że jest to bardzo dobra sytuacja dla mnie. Czy ty nie chciałbyś żeby przed zakupem samochodu można było sprawdzić na stole wtryski, kompresje na cylindrach itp itd?Wg mnie to idealna sytuacja, nie uważasz?
bosniak_sg Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 NIE ja jak swoja kupowałem z ori przebiegiem potwierdzonym w ASO w styczniu br to wiedzac, że ani rozrząd ani wtryski nie byly ruszane obniżylem cene prawie 8 tys na te naprawy, ale auto pomimo tego, że miało 4 wtryski do wyrzucenia (sprawdzone na stole) w ogole nie przypominalo zachowania Twojego egzemplarza. Nie dymiło, nie terkotało nie trzęsło buda. Jedynym objawem był przybierajacy olej i czasami przyciecie przy odpalaniu co jest niemalże 100% potwierdzeniem wtryskiwaczy. Czy w Twoim egzemplarzu przycina przy odpalaniu?
posti_a6 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 w tym samochodzie wszystko było idealnie, kanały 72-77 jak widać na początku tematu pokazały dobre wartości, dopiero dzisiaj jak wziałem ze sobą na ostateczne oględziny fachowca z salonu VW z siedlec i zrobilismy logi w trakcie jazdy wtrysk na 6tym cylindrze pokazywał ze leje wiecej niż pozostałe... jak wrócilismy samochodem do komisu terkotał, nierówno pracował i cała buda drżała... coś ewidentnie musiało uklęknąć i teraz kwestia co i uważam że dzięki tak dogłębnemu ogarnianiu samochodu przed zakupem udało mi się uniknąć problemów, bo motor idzie teraz do sprawdzenia i jeżeli nie dostane jasnych informacji co to było i co zostało wymienione + potwierdzenie fakturami i starymi częsciami to wogóle nie zajmuje sobie wiecej glowy tym samochodem. Naprawde kolego prześwietlam zawsze smaochody przed zakupem, dlatego te tematy na forum i takie dociekanie szczegółów, a że była okazja jeszcze fachowca od takich spraw ogarnąć to wyszły takie kwiatki jak dzisiaj podczas jazdy próbnej
Tommy Gun Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Czyli wartości z kanałów 72-77 nie mają wiele wspólnego z rzeczywistością. Z początku idealne a okazało się że wtrysk leje - szok
bosniak_sg Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 To samo juz dawno pisałem tu, a szczególnie na A6 forum to mnie o mało nie zbanowali. Najpierw wkleiłem logi i były ok, a poźniej po stole okazało sie że 2 leją, a 2 na wykonczeniu. Star Diagnosis w MB jest bardzo ok pod tym wzgledm, natomiast VCDS
posti_a6 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2014 ja tez sprawdziłem kanały 72-77 i wszytsko niby było ok, ale przedwczoraj jak jechałem na ostateczną diagnoze samochodu to wziąłem ze sobą człowieka z serwisu VW bo on powiedział ze to ze na jałowym biegu wytrski mają poprawne opóxnienia nie oznacza że sa 100% sprawne i że trzeba je sprawdzić na rozgrzanym silniku i podczas jazdy, no i co się wtedy stało napisałem kilka postów wcześniej. Dobrze ze przed zakupem a nie po wczoraj w komisie był własciciel samochodu i dzisiaj ma go zabierać do jakiegoś serwisu. Będę informował jak się problem rozwinie
bosniak_sg Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Wtrysk na opisana przez ciebie usterkę ma raczej nijaki wpływ. Podczas jazdy przy dużym obciążeniu jak leje to wypali dziurę w tłoku jak u mojego kolegi i silnik do wymiany. Rozleci się zgasnie zatrzyma i nie odpali. Wtryski objawiają się Przycinaniem przy rozruchu - najbardziej charakterystyczne Przybieraniem oleju - na to może mieć też wpływ DPF Puszczaniem dymu przy oddaleniu po nocy - wtedy zalega paliwo na denkach tlokow Kopceniem na siwo jak chodzi dłużej na wolnych obrotach, a spaliny mają charakterystycznie gryzacy zapach Czasami na wolnych obrotach chodzi jakby nie palił na wszystkie cylindry, a przy dodaniu gazu powyżej 2000 tys. obr ładnie się wyrównuje.
Tommy Gun Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Pytanie - gdzie kupowaliście wtryski ?? Jakiś sprawdzony sprzedawca ?? Czy wtryskiwacze Boscha wystawione na allegro za 1 tys. zł/szt są oryginalne czy to jakieś chińskie zamienniki ?? Dobrze by było podwiesić takie informacje na forum.
bosniak_sg Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Oryginalne, chińskie kosztowałyby pewnie z 700 zł. w IC można dostac po 1025 zł
posti_a6 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Wtrysk na opisana przez ciebie usterkę ma raczej nijaki wpływ. Podczas jazdy przy dużym obciążeniu jak leje to wypali dziurę w tłoku jak u mojego kolegi i silnik do wymiany. Rozleci się zgasnie zatrzyma i nie odpali.Wtryski objawiają się Przycinaniem przy rozruchu - najbardziej charakterystyczne Przybieraniem oleju - na to może mieć też wpływ DPF Puszczaniem dymu przy oddaleniu po nocy - wtedy zalega paliwo na denkach tlokow Kopceniem na siwo jak chodzi dłużej na wolnych obrotach, a spaliny mają charakterystycznie gryzacy zapach Czasami na wolnych obrotach chodzi jakby nie palił na wszystkie cylindry, a przy dodaniu gazu powyżej 2000 tys. obr ładnie się wyrównuje. objawy sa mniejwiecej takie jak piszesz, wiec moze to wtrysk
bosniak_sg Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Wtrysk nie powoduje terkotania w silniku, terkotanie powoduje nie sprawna hydraulika, luźny rozrząd, niesprawny napinacz, przypalony zawór niedomykający sie. na logike co ma wtrysk do terkotania? On podaje paliwo, prawidłowo lub za duzo. Z którego roku to A6 i za jakie pieniadze że tak bardzo na siłę chcesz to kupic?
sleza Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 W moim przycina przy rozruchu raz na kilka odpaleń.Czy gdy wtryski leją przycina za każdym razem ,czy właśnie raz na jakiś czas?
Rafał123 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Mialem podobny przypadek w BKN po nocy dlugo krecil zanim odpalil pozniej bylo ok, wymienilem swiece zarowe i nic to nie zmienilo dalej ciezko palił. Wtryski na kompie nie wykazywaly zuzycia ani nie bylo zadnych innych objawow.
Rafał123 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 jezdzilem z tym, teraz auto zmienilo wlasciciela wiec nie wiem co dalej ale mimo iz wyskakuje blad swiec moga one nie byc powodem dlugiego krecenia na zimnym silniku.
Turboziomal Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Wracając do wtrysków- jeśli na kompie widać, że jest źle to jest już BARDZO źle. Natomiast często jest tak, że na kompie wychodzi ok, a na stole okazuje się, że leje.
melman_zyrafa Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Dlatego najlepszą metodą jest obserwowanie ilości oleju i tego czy auto ma objawy dymienia na jałowych (problem może być w przypadku posiadania DPF'a).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się