Skocz do zawartości
IGNOROWANY

odkrecenie śrub jarzma


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie macie jakiś patent na odkręcenie śrub mocujących jarzmo, kroś już tam łapy wkładał i obrobił cały imbus tak że klucz przeskakuje górna to jeszcze pół biedy ale dolna to jest w takim miejscu że masakra, będę próbował przyspawać do niej np nasadkę imbusową, a może macie jakieś doswiadczenia w tym temacie żeby wszystkiego nie demontować :facepalm: będę wdzięczny

Opublikowano

sprobuj nabi osmiokatnego inmbusa, opukaj wokol mlotem i wlanij WD a jak nie da rady to bedziesz musial przyspawac

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A tam nie jest czasem torks dlatego imbus omyka

Opublikowano

tam jest imbus nr 8 i nedzna sruba

ja zawsze wymieniam na śruby z 6katnym łbem i jest spokój

bedzie z tym troche walki, a jak nie dasz rady to musisz rwac zwrotnice

Opublikowano

dzieki bede próbował nie chciałem nic kombinowac bo nie mialem zadnej śruby na wymianę, zorganizuje 6katna jak pisze dev. i bede walczyl tylko nie zmierzylem jaka dluga hehe

Opublikowano

potrzebujesz śruby

M10x1.25x52.5 i M10x1.25x62.5

Opublikowano

super dzieki za podpowiedz oszczedze sporo czasu dzieki tobie :hi::banan: pozdrawiam pomocnych

Opublikowano

ja poradziłem sobie małym przecinakiem i młotkiem, poszło bez problemów

Opublikowano

Ja z tylem kiefys walczylem... do ukreconego imbusa kupilem najtanszy klucz fajkowy znajomy przyspawal i odrazy poszlo

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dev te śruby to aso czy w jakimś metalowym dostanie

Opublikowano

Kupisz w metalowym ale sam musisz je dociac na wymiar

Opublikowano

Dodajmy ... w dobrym metalowym bo potrzebne min. Kl. 8.8 a najlepiej kl. 10.9

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

dzięki panowie za podpowiedzi śruby zakupione 6 kątny łeb 60mm mam nadzieje że starczą hehe po 1,10zł szt, w sobotę walka.:decayed:

pozdrawiam

Opublikowano

Dostałem tylko 8.8 czarne

Opublikowano

wystarczy

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Witam dzięki wszystkim za rady temat załatwiony choć łatwo nie było. przyspawałem do czoła m10 i poszło, tylko okazało sie ze nie można wyjąć tego zestawu bo za długi :decayed: flexem zero dojścia żeby to obciąć musiałem śrubę upalic spawarką:facepalm: śruby długości 60mm starczają wstawie jutro pare fotek moze się komuś przyda, przy okazji wymieniłem tarcze klocki i zaciski zregenerowałem, poprostu miodek :banan:

Opublikowano

powiem szczerze ,myślałem że będzie gorzej ,a poszło gładko i bez większych problemów gdyby nieurwana śruba od czyjnika abs,śruby dałem na sześciokąt, bo ori troszkę za krótkie

Opublikowano

Ja mam inny patent na te śruby.Tydzień temu wymieniałem jarzma u siebie (większe tarcze) za chiny nie chciała ruszyć śruba , wiec najpierw zrzuciłem tarcze a potem nawierciłem wiertlem (od strony tarczy) 3-ka na głębokość około 15mm a następnie 7-ka i śruby ruszyły bez problemów.Odkręciłem wszystkie w piętnaście minut z nawiercaniem .Polecam ten patent (tylko potrzebne nowe śruby)

Opublikowano

Hej

Dzisiaj chciałem wymienić tarcze tył i zonk, bo poprzedni właściciel już obrobił śruby.

myślę kupić nowe, bo aso mam blisko - no chyba że cena mnie porazi ;p

ale pytanie mam - czym to kręcić ? elsa podaje klucz T40027 - wygląda jak imbus - powyżej pisaliście imbus nr 8 ???

chodzi mi o przykręcenie, bo odkręcę to może qmpla wykrętakami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...