OsCaR097 Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 7 godzin temu, Gregorski3 napisał: A pompa nowa czy używana ? Ja miałem tak samo jak u Ciebie ale pompa była używana ori. W pompie jest taki zaworek i okazało się,że on bardzo ciężko chodził. Mechanik kupił nową pompę chyba Pierburg i problem zniknął . I też mam małe koło na pompie. Jeżdżę już tak od roku i jest ok nic się nie dzieje nie cieknie itp. I mechanik mówił ,że nowe pompy ale te najtańsze Topran itp często są wadliwe i mają problemy z tymi zaworkami. No właśnie pompę mam nową, tylko nie pamietam jakiej firmy.... a może być to wina np podstawy filtra oleju ? Tam tez są jakieś zawory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorski3 Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 Tego to nie wiem. U mnie na pewno winna była pompa i jej wymiana pomogła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsCaR097 Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 52 minuty temu, Gregorski3 napisał: Tego to nie wiem. U mnie na pewno winna była pompa i jej wymiana pomogła. A jeszcze prócz samej wymiany co dokładnie mechanik tam porobił aby to wszystko banglało jak powinno ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorski3 Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Robił tylko to co jest potrzebne do zmiany pompy . Żadnych innych modyfikacji nie trzeba było robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsCaR097 Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 5 godzin temu, Gregorski3 napisał: Robił tylko to co jest potrzebne do zmiany pompy . Żadnych innych modyfikacji nie trzeba było robić. Dzięki wielkie za informacje kolego jestem wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golfista21 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 W dniu 4.04.2016 o 15:43, mastiv1990 napisał: Witam, tez jestem w trakcie swapa na pompę cichy model na pasku mokrym... i mam pytanie bo nie mogę potwierdzić czy mam prawidłowe info Dotyczące cisnienia oleju Na postoju na Ciepłym ok 1.2 a przy 2tys ile? Panowie potrzebna pilna pomoc, czy znacie wartosci cisnienia oleju dla 2.0TFSI ? głownie chodzi mi o wysokie obroty bo na postoju na ciepłym ciśnienie 1,2bar przy 2tys obr jest 3.5-4bary a na wysokich dochodzi do 8barów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golfista21 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Teraz, golfista21 napisał: Cześć, jeździsz z tym ciśnieniem? Bo zrobiłem wymianę na pompę z 1.8 i mam tak samo, na jałowym 1.2bar przy 2tys 4bar przy 6tys mam 8.5bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 19 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2021 (edytowane) Panowie, brat zakupił BGB i sporadycznie wypadała kontrolka ciśnienia. Micha poszła w dół, smok czysty, panewki w miarę ok ale pompa okazała się już z 1.8. na rozgrzanym oleju ciśnienie 0.5 bara, pompa wygląda tak : Z tego co widzę ktoś już tam kombinował i zrobił takie coś : Czy ufać tym zestawom z VW na allegro i kupić komplet z pompą, nowym smokiem itp za 1000 zł? Czy wystarczy sama.pompe z Pierburga do 1.8t kupić i będzie działać? Edytowane 19 Października 2021 przez Langista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 (edytowane) pewnie już zrobiłeś ale wystarczyło kupić samą pompe oleju skoro masz już zrobioną konwersje Edytowane 4 Grudnia 2021 przez Duch^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Otóż sama pompa nie wystarczyła, trzeba było zmienić koło zębate na mniejsze, bo ciśnienie nadal było za niskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
migolc Opublikowano 28 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2021 Kurcze, wszystko zmienione wg spisu, łańcuch i napinacz nowy, pompa używka z małym kółkiem 038115121A. I nadal na niskich obrotach pojawia się komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju Pompa wstawiona bez przeróbek. Czy w niej nie trzeba było czegoś zaślepiać? Czy źle coś kojarzę? U mnie już ktoś wcześniej zamontował taką pompę, lecz z dużym kółkiem, mechanik miał tylko zmienić kółko na mniejsze, a on przełożył całą pompę... Silnik chodzi prawidłowo, odpala z półobrotu, nie kopci itp itd. Proszę o rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amberd221 Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Witam, mam podobny problem, poniżej 2 tys obr na rozgrzanym silniku wyskakuje mi kontrolka ciśnienia oleju, jak się już doda gazu powyżej 2 tys to znika, jak się auto utrzymuje powyżej 2 tys obr to się nie pojawia, dodam że wymieniłem panewki i pompę oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuG Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Kubuś może napisz jaką pompę masz założoną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amberd221 Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Teraz, krzychuG napisał: Kubuś może napisz jaką pompę masz założoną? Niestety nie jestem taki obeznany w motoryzacji, mój zaufany mechanik mi to robił. Jeżdżę na oleju 5W30, myślicie, że to może być wina oleju na jakiś jeżdżę? Czy może zmienić na bardziej lepki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Ty masz mieć w aucie 5W40, także jak najbardziej przy następnej wymianie zalej odpowiedni. Te pompy oleju ogólnie mają problem utrzymać ciśnienie na niskich obrotach, lekarstwem jest zmiana koła zębatego pompy olejowej na mniejsze, przez co z automatu kręci się szybciej i wytwarza większe ciśnienie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amberd221 Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 5 godzin temu, Langista napisał: Ty masz mieć w aucie 5W40, także jak najbardziej przy następnej wymianie zalej odpowiedni. Te pompy oleju ogólnie mają problem utrzymać ciśnienie na niskich obrotach, lekarstwem jest zmiana koła zębatego pompy olejowej na mniejsze, przez co z automatu kręci się szybciej i wytwarza większe ciśnienie. Okej, dzięki wielkie spróbujemy zobaczymy, może akurat wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DubixPL Opublikowano 19 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2022 Pompa z 23 zębami czyli 1.9tdi - najlepiej nowa ASO, bo rzadko która używka się nadaje. Można też spróbować Pierburg, ale trafiają się takie które nie trzymają ciśnienia. Ciśnienie na jałowym przy temperaturze oleju około 100*C powinno być minimum 1.2 bara. Wiadomo że po wyrzuceniu ori pompy jest problem z zbyt wysokim ciśnieniem przy wysokich obrotach. Można kupić dedykowany zestaw za grubą kasę, a można wsadzić podstawę filtr oleju z silnika 2.0 FSI 150KM np. Seat Leon II, która ma regulator ciśnienia do 7,5 bara. Po takim zabiegu filtr oleju zostaje taki sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się