Guciorro Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Witam!! Mam problem z prawidlowym odczytem poziomu paliwa w audi a4 b6 2.5 2001 180KM po zatankowaniu samochodu wskazowka pokazuje np. 1/2 baku i po powrocie do domu ze stacji wskazowka pokazuje 1/2 jednak po ponownym odpaleniu za kilka godzin wskazowka spada na mniej niz 1/4. po wyruszeniu w trase paliwo zaczyna rosnac i po przejechaniu kilkunastu kilometrow przy spokojnej jezdzie potrafi wzrosnac do poziomu calego baku (to samo pokazuje komputer przy starcie podaje ze zrobie na tym co mam 100km a za kilka kilometrow jest juz 600) jesli ktos spotkal sie juz z podobnym problemem to prosze o pomoc.
VicVega Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Mam to samo (choć tylko latem). Trzeba wyjąć pływak (pod kanapą jest klapka) i przeczyścić styki. Jest gdzieś opis na forum, poszukaj, to będziesz wiedział dokładnie, co trzeba zrobić, bo ja już nie pamiętam - jesienią, zimą i wiosną mam spokój, ale jak zaczyna się robić naprawdę ciepło wskaźnik szaleje. Pewnie też będę musiał się zabrać, bo to wkurzające bardzo.
eVoG Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Mam to samo (choć tylko latem). Trzeba wyjąć pływak (pod kanapą jest klapka) i przeczyścić styki. Jest gdzieś opis na forum, poszukaj, to będziesz wiedział dokładnie, co trzeba zrobić, bo ja już nie pamiętam - jesienią, zimą i wiosną mam spokój, ale jak zaczyna się robić naprawdę ciepło wskaźnik szaleje. Pewnie też będę musiał się zabrać, bo to wkurzające bardzo.Może ktoś pomóc mi znaleźć opis naprawy pływaka? Tez mam dziwne wskazania poziomu paliwa. 2.5TDI
jacek70 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Pływaka raczej nie naprawiasz. Możesz sprawdzić czy nie jest dziurawy. Jeśli pływak ma w sobie paliwo to pewnie dla tego przekłamuje. Dodatkowo można sprawdzić styki na kostce oraz czy kostka dobrze siedzi.
Guciorro Opublikowano 1 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2015 W moim przypadku problem udało się już po części rozwiazac po przez prawidłowe zakodowanie licznika. Teraz przynajmniej poziom paliwa nie rosnie w trakcie jazdy, rozni się jeszcze odczyt po wylaczeniu silnika np. wieczorem a ponownym odpaleniu rano
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się