Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wykres z nieznanym wirusem małe zmiany


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam
Tak jak w temacie auto zakupiłem prawie rok temu i postanowiłem go zmierzyć bo mam zamiar dołożyć turbo od CAHA i wyszło coś takiego. Co o tym sądzicie?

WP_20140408_002.jpg

Panowie to jak, mogę na tym programie jeździć czy nie? Jeżdżę tak rok jak wspomniałem i nic się w sumie nie dzieje ale czy mogę dalej?

mały update po zmianie na turbo z CAHA, DPF out i korekta programu

WP_20150129_001.jpg

Edytowane przez waldih1979
Opublikowano

Max Nm już przy 2100 obr/min?

..Moim zdaniem Nm za dużo wyciągnięty w dolnej partii obrotów... Sprzęgło pewnie nieźle zbiera..

Opublikowano

Dosyc sporo tych NM jak na seryjna turbosprezarke i seryjne sprzeglo . Ja bym osobiscie to skontrolowal i skorygowal .

Opublikowano

Musi być niezłe pierdyknięcie w fotel, a później już chyba za dużo się nie dzieje :/

Opublikowano

To mój pierwszy diesel dlatego pytam czy mogę na tym jeździć bo poprzednie auto to był Superb 2.8 benzyna. Jeżeli chodzi o jazdę to nawet fajnie to idzie tylko dużo trzeba wajchlować biegami:kwasny: czego nie było w poprzedniku:naughty:

Opublikowano

To dieselek wieć do takiej benzyny 2.8 nie masz co porównywać. Myślę, że powinieneś go oddać w dobre ręce, aby trochę lepiej poprowadzili ten moment

Opublikowano

za duże doładowanie, dlatego od 2500rpm moment leci na łeb, lepiej trochę zejść z boostem i zrobić bardziej płaski wykres

Opublikowano

Wyglada na typowy program v-techu ...czyli kox na dole a pozniej juz tylko w dół :facepalm: Robiłeś pomiar w tune up i co Robert ci nic nie doradził? Czy szukasz potwierdzenia? Wracaj tam to ci Robert porządnie auto wystroi

Opublikowano
Robiłeś pomiar w tune up i co Robert ci nic nie doradził? Czy szukasz potwierdzenia? Wracaj tam to ci Robert porządnie auto wystroi

Robert stwierdził, że jest mocno dokoksowany i to jakiś gotowiec i tak jak piszecie moment powinien iść łagodniej. Będę musiał na spokojnie podjechać i pogadać bo wtedy nie miał za bardzo czasu.

Opublikowano

Koledzy nie można porównywać silnika CR nowej generacji do silnika 1.9TDI, 2.0TDI, dla tych rzeczywiście byłby to spory skok przy tylu RPM :kox:

A dla czego nie ma góry.. hmm a czy ktoś pomyślał, że te samochody mają DPF ? No i właśnie otóż on ją zjada :naughty:

W przypadku tego silnika bez DPF sprawa wygląda znacznie ciekawiej :naughty:

Poza tym, nie wiem czy wiecie, ale w tym samochodzie wystarczy doładowanie większe o 0.1b ;) Także nie można go porównywać do starszych jednostek silnikowych, więc jednym słowem wcale nie musi być doładowany, a ograniczony jest DPF'e, te turbiny również są znacznie mocniejsze od swych poprzedników i wstają duużo lepiej. Tak samo w CR 2.7, 3.0. technika poszła do przodu.

@Spanky, pewnie i jak mówisz, ale zapewne sam robiłeś 2.0 z lepszym momentem i ori. Ja śmigałem lancerem (silnik VW 140tka) z momentem 490Nm ori sprzeglo, to już było za dużo, ale 46x ogarniał bez bólu i nic się nie działo. Zużycie i ewentualna awaria zależeć będzie wyłącznie od woźnicy :D

Jak to się mówi...

audi-new-logo.jpg

Opublikowano

QaDo popatrz sobie na wykresy tdi cr wklejanie na tym forum a pozniej sie wypowiadaj

Opublikowano

No i? Wiem jak wyglądają, poza tym jak każdy kto siedzi w temacie dobrze wie, ze nie ma dwóch identycznych sztuk. Przebieg takze swoje robi, a do tego dochodzą i inne podzespoly odpowiadające za prace silnika, ale to pewno wiesz. Aczkolwiek fakt soft tez idzie zrabac. Ale to nie jest 1.9 do zrobienia po kablu, tego nie ruszy nikt kto nie ma 1 wiedzy 2 sprzętu.

---------- Post dopisany at 01:00 ---------- Poprzedni post napisany at 00:48 ----------

Na zakończenie mojej wypowiedzi dodam tylko, że wychodza jak powyzej moment przy 2100 i spadek wina DPF. A ze wysoko, moze tak ktos chciał by bylo mocno? Trochę juz uzytkuje samochód, sprzeglo całe wiex nie wiem o co halo, po prostu pytal czy mozna na tym jeździć. Ja bym zrobił porzadek z filtrem, obil na kevlar i smigal az by mi opony się popalily heh

Opublikowano
No i? Wiem jak wyglądają, poza tym jak każdy kto siedzi w temacie dobrze wie, ze nie ma dwóch identycznych sztuk. Przebieg takze swoje robi, a do tego dochodzą i inne podzespoly odpowiadające za prace silnika, ale to pewno wiesz. Aczkolwiek fakt soft tez idzie zrabac. Ale to nie jest 1.9 do zrobienia po kablu, tego nie ruszy nikt kto nie ma 1 wiedzy 2 sprzętu.

---------- Post dopisany at 01:00 ---------- Poprzedni post napisany at 00:48 ----------

Na zakończenie mojej wypowiedzi dodam tylko, że wychodza jak powyzej moment przy 2100 i spadek wina DPF. A ze wysoko, moze tak ktos chciał by bylo mocno? Trochę juz uzytkuje samochód, sprzeglo całe wiex nie wiem o co halo, po prostu pytal czy mozna na tym jeździć. Ja bym zrobił porzadek z filtrem, obil na kevlar i smigal az by mi opony się popalily heh

a u mnie DPF został na miejscu i wykres Nm prawie płaski. coś chyba Twoja teoria się nie sprawdza

Opublikowano

Kwestia wypelnienia, na zdrowym dpf nie ma problemów.

Opublikowano
Musi być niezłe pierdyknięcie w fotel, a później już chyba za dużo się nie dzieje :/

po za tym że ładnie rosną konie i się elegancko trzymają... to faktycznie się nic nie dzieje...

co do gotowca to wątpię by dał radę uzyskać taką charakterystykę.

---------- Post dopisany at 17:12 ---------- Poprzedni post napisany at 17:08 ----------

No i? Wiem jak wyglądają, poza tym jak każdy kto siedzi w temacie dobrze wie, ze nie ma dwóch identycznych sztuk. Przebieg takze swoje robi, a do tego dochodzą i inne podzespoly odpowiadające za prace silnika, ale to pewno wiesz. Aczkolwiek fakt soft tez idzie zrabac. Ale to nie jest 1.9 do zrobienia po kablu, tego nie ruszy nikt kto nie ma 1 wiedzy 2 sprzętu.

---------- Post dopisany at 01:00 ---------- Poprzedni post napisany at 00:48 ----------

Na zakończenie mojej wypowiedzi dodam tylko, że wychodza jak powyzej moment przy 2100 i spadek wina DPF. A ze wysoko, moze tak ktos chciał by bylo mocno? Trochę juz uzytkuje samochód, sprzeglo całe wiex nie wiem o co halo, po prostu pytal czy mozna na tym jeździć. Ja bym zrobił porzadek z filtrem, obil na kevlar i smigal az by mi opony się popalily heh

a u mnie DPF został na miejscu i wykres Nm prawie płaski. coś chyba Twoja teoria się nie sprawdza

pytanie jaki masz max peek w stosunku do zdolności DPF'a, może Twój program po prostu jest za słaby na filtr.

---------- Post dopisany at 17:44 ---------- Poprzedni post napisany at 17:12 ----------

269a7p7e3p0x.jpg

Opublikowano

po weekendzie majowym podjadę do Roberta Tune-up i zobaczymy co powie, jak na razie wsio ok furmanka śmiga i żadnych błędów w silniku nie mam do tej pory

Opublikowano

przecież już Ci powiedział :) zapytaj się go lepiej gdzie dają tak fajnie zrobione gotowce... nie jestem z tego "świata" ale dla mnie trochę mało ostrożna wypowiedź. Przypominam że gotowce procentowo podbijają parametry fabryczne a tutaj jest zmieniona charakterystyka (ciekawe też jak spasował turbo....).

gdybyś miał 20nm mniej optycznie krzywa wyglądałby by lepiej i nikt by niczego nie krytykował... 175 ps / 390nm to parametry boxów dla tych silników. Ty masz turbo od CAHA więc ja się zapytam czemu tak mało skoro 200 ps masz w zasięgu ? Twoje cyferki to prawie parametry fabrycznej tej turbosprężarki....

Oczywiście fajnie by było tego niutona przesunąć i trzymać dłużej ale tak wyciągnięte konie też dają fun (i nie mów że ich nie czuć). DPF' podnosi EGT i ogranicza wypluwanie spalin ale za to jesteś eko czego Ci trochę zazdroszczę (ja puszczam czarne bąki). Pamiętaj tylko by go kontrolować, na CAHA raczej nie powinno być problemu (zwłaszcza że dól wyszedł ładny) ale jak dolane zbyt dużo paliwa to DPF szybciej się zapełni i na Borowo będziesz musiał latać z gazem w podłodze.

Opublikowano

Marcin4x4 czy wykres który zamieściłeś jest przykładem gotowca według Twojej teorii?

Opublikowano

Ty masz turbo od CAHA więc ja się zapytam czemu tak mało skoro 200 ps masz w zasięgu ? Twoje cyferki to prawie parametry fabrycznej tej turbosprężarki....

Turbo mam seryjne CAGA i miałem zamiar wstawić od CAHA i dlatego pojechałem zmierzyć go i wyszło to co wyszło.

Opublikowano

Ty masz turbo od CAHA więc ja się zapytam czemu tak mało skoro 200 ps masz w zasięgu ? Twoje cyferki to prawie parametry fabrycznej tej turbosprężarki....

Turbo mam seryjne CAGA i miałem zamiar wstawić od CAHA i dlatego pojechałem zmierzyć go i wyszło to co wyszło.

przepraszam, przeoczyłem.

---------- Post dopisany at 11:05 ---------- Poprzedni post napisany at 10:56 ----------

Marcin4x4 czy wykres który zamieściłeś jest przykładem gotowca według Twojej teorii?

nie jestem mechanikiem, tunerem, nie jestem w żaden sposób związany z mechaniką. Przejechałem się na PRO i polecanych ludziach więc staram się w miarę rozsądku kontrolować i orientować w temacie. Coś tam wiem ale moja wiedza jest ograniczona. Wykres wkleiłem by uspokoić właściciela (chyba) białej strzały że nie tylko on ma ostro na dole i że z 2masową paniką może poczekać.

Czy jest to gotowiec ? charakterystyka jest bardzo zbliżona ale może tak miało być. W każdym razie ja nie widziałem gotowca który by wyprostował koniki w tych zakresach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...