Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciągły problem z ESP


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od zakupu auta nie działa mi ESP. (ABS działa)

Zacząłem od podpięcia VAGa, wyskakiwał mi błędy z czujnikiem konta skrętu. Kupiłem używany z rozebranej audi, a kiedy oddałem auto na rozrząd poprosiłem też o wymianę tego czujnika pod kierownicą. Niby wymienili.

Błędy jakie mi się pokazują to:

01826

00778

18010

Do tego dodam, że na zegarach nie wyświetla mi się w ogóle ikonka ESP koło lewej strzałki kierunkowskazu. Testowałem nawet licznik, to wszystkie kontrolki podświetliło, ale nie tą.

Wnioskuje, że jest problem z elektryką. Tylko gdzie znajduje się przekaźnik od ESP? Może to on jest uszkodzony i jak go wymienię to zacznie działać? (i może też dla tego nie ma kontrolki?)

Proszę, pomóżcie mi z tym...

Opublikowano

Witam kolego z tego co pamiętam 01826 to kalibracja kąta skrętu kierownicy. Być może ktoś grzebał przy kierownicy i potrzebna jest teraz kalibracja czujnika kąta skrętu G85 chyba tak się nazywa. Czasem ten czujnik pada lub połącznia z nim są luźne dosyć częsty objaw u mnie też się czasem zapala ESP ale po wyłączeniu zapłonu jest wszystko oki. jeśli u Ciebie jest to błąd permanentny to widocznie jest przerwa gdzieś w obwodzie. (być może w okolicy tego czujnika)Zacznij od kalibracja tego czujnika. Na forum jest info jak to zrobić krok po kroku

Opublikowano

Witaj

Pokaż proszę zrzut ekranu z vaga zakładka 03 (ABS)

Testowałem nawet licznik, to wszystkie kontrolki podświetliło, ale nie tą.

Ikona powinna być podświetlona,no chyba że ktoś się pozbył diody pod nią ... należałoby zajrzeć do licznika.

Najlepiej zrób autoscan wszystkich systemów.

Opublikowano

Czyli np. mogę zamówić tą, piszą że jest do B6.

TAŚMA KIEROWNICY PODUSZKI AUDI A4 B6 (4066512435) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Zamontować, skasować błędy, przeprowadzić kalibrację i powinno być ok?

---------- Post dopisany 13-04-2014 at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany 11-04-2014 at 17:27 ----------

Koledzy - może ktoś podpowiedzieć mi, czy można VAGiem sprawdzić numery taśmy?

Oraz czy jest konieczne wymienianie taśmy na taką, która ma te same numery? Czy mogą być inne i będzie działać?

Opublikowano

Wg mnie powinna spokojnie podejść, taśma to tylko połączenie między komponentami, co innego element wykonawczy np sterownik...

Taśmy różnią się pewnie tylko wtyczkami bo np do kiery multi czy podgrzewanej trzeba inną...

Ale proszę o mądrzejszych żeby to potwierdzili lub sprosotwali bo nie będe tutaj grał mecenasa..

Opublikowano

Witam. Problem trzyma się dalej. Taśmę zamontowałem wczoraj, podłączyłem VAGa ale dalej niestety nie działa... Nie mogę skasować błędu 01826 a błąd 00778 wraca.

YxiNSOI.jpg

Między kupioną taśmą a moją zauważyłem różnicę w pinach (mój miał 2 rzędy, kupiona 1)(na niebiesko zaznaczone) FE7EPcA.jpg

Oraz ta część odchodząca zaznaczona na czerwono - ja tam miałem jakieś wpięcie a w kupionej nie było (moja ta po lewej)

Ale zamontowałem to i żadnych problemów nie widzę.

Reasumując... Dalej nic :o

Próbowałem zrobić kalibrację czujnika, ale kręcąc kierownicą cały czas mam -2,5* -A na moim było tak samo...

---------- Post dopisany 22-04-2014 at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany 18-04-2014 at 14:24 ----------

UP...

---------- Post dopisany 04-05-2014 at 14:25 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2014 at 21:17 ----------

Up.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...