Flyer Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 więc wychodzi na to że przy cenie w GB wyższej o 10k GBP trzeba być entuzjastą przerostu formy nad treścią aby sprawić sobie rs5 zamiast s4 ale a4 i a5 to zupelnie inne segmenty... co innego jakby wyszlo RS4 B8 z silnikiem 4.2. Wtedy mialbys racje
KmK Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Flyer , jak najbardziej masz racje, jednak bardzo prawdopodobne, że rs4 b8 dostanie tą samą jednostkę, co się akurat w przypadku s4 i s5 nie sprawdziło Generalnie chodzi mi o znaczny przerost formy 450hp w rs5 nad 333hp w s4 czego absolutnie nie widać na drodze /ponoć/, tym samym nie przekłada się na znaczną różnice w cene tylko dlatego że śrubki skręca Quattro a nie Audi Nie mówiąc już o możliwości zainwestowania "zaoszczędzoną" kwote w np MTM i pozamiatanie rs'a :>
Thom4s Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 MTM do RS5 też pewnie niedługo coś wymyśli... :gwizdanie:
turdzi Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Flyer [/b] , jak najbardziej masz racje, jednak bardzo prawdopodobne, że rs4 b8 dostanie tą samą jednostkę, co się akurat w przypadku s4 i s5 nie sprawdziło Generalnie chodzi mi o znaczny przerost formy 450hp w rs5 nad 333hp w s4 czego absolutnie nie widać na drodze /ponoć/, tym samym nie przekłada się na znaczną różnice w cene tylko dlatego że śrubki skręca Quattro a nie Audi KmK w RS5 nie chodzi o silnik tylko o naped , ponoc jest rewelacyjny i to prawdziwy kroko milowy w stosunku do poprzednikow i chodz by dlatego warto to auto kupic
Thom4s Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Silnik też podobno jest rewelacyjny jak i skrzynia.
Wandej Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Flyer , jak najbardziej masz racje, jednak bardzo prawdopodobne, że rs4 b8 dostanie tą samą jednostkę, co się akurat w przypadku s4 i s5 nie sprawdziło Generalnie chodzi mi o znaczny przerost formy 450hp w rs5 nad 333hp w s4 czego absolutnie nie widać na drodze /ponoć/, tym samym nie przekłada się na znaczną różnice w cene tylko dlatego że śrubki skręca Quattro a nie Audi Nie mówiąc już o możliwości zainwestowania "zaoszczędzoną" kwote w np MTM i pozamiatanie rs'a :> tylko kity MTM`a to wolnossaków są masakrycznie drogie Turbo benzynę dużo taniej można podkręcić
turdzi Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 tylko kity MTM`a to wolnossaków są masakrycznie drogie Turbo benzynę dużo taniej można podkręcić pytanie tylko czy trzeba , jesli silnik bedzie trzymal parametry + swietna skrzynia i naped , mysle ze starczy.Mysle ze mimo braku turbo ale dzieki swietnemu napedowi n kretej drodze i tak zje nawet podkrecone S4. Pamietaj tez ze to podkrecanie to raczej domena 3, 4 go wlasciciela jak kupi sobie to jako 5 latka lub starsze , za stowke lub mniej a nie za 400 tys.
Flyer Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Flyer [/b] , jak najbardziej masz racje, jednak bardzo prawdopodobne, że rs4 b8 dostanie tą samą jednostkę, co się akurat w przypadku s4 i s5 nie sprawdziło Generalnie chodzi mi o znaczny przerost formy 450hp w rs5 nad 333hp w s4 czego absolutnie nie widać na drodze /ponoć/, tym samym nie przekłada się na znaczną różnice w cene tylko dlatego że śrubki skręca Quattro a nie Audi KmK w RS5 nie chodzi o silnik tylko o naped , ponoc jest rewelacyjny i to prawdziwy kroko milowy w stosunku do poprzednikow i chodz by dlatego warto to auto kupic musi byc fajny, bo wreszcie ktos pomyslal, zeby dac najwiekszy moment na zewnetrzne kola podczas pokonywania zakretu nikt juz nie powie, ze przod wyjezdza
ba$ior Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Witam, Mam już oficjalny cennik RS5 na Polskę. Cena modelu "podstawowego" zaczyna się od 368.000 tyś...z dodatkami łatwo jest osiągnąć 490.000
Wandej Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 tylko kity MTM`a to wolnossaków są masakrycznie drogie Turbo benzynę dużo taniej można podkręcić pytanie tylko czy trzeba , jesli silnik bedzie trzymal parametry + swietna skrzynia i naped , mysle ze starczy.Mysle ze mimo braku turbo ale dzieki swietnemu napedowi n kretej drodze i tak zje nawet podkrecone S4. Pamietaj tez ze to podkrecanie to raczej domena 3, 4 go wlasciciela jak kupi sobie to jako 5 latka lub starsze , za stowke lub mniej a nie za 400 tys. tylko że to chyba nadal FSI więc czy będzie trzymał te 450KM Chyba że już jakoś poprawili tą jednostkę...
ba$ior Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Witam, Trochę małe OT ale co sądzicie o S5 Sportback ?? Pewnie wersji RS tego modelu nie będzie ale...to ciekawa opcja jak dla mnie bo ma 4 miejsca i spory kuferek ( + pełna homologacja ciężarowa !! ). Cenowo lepiej się prezentuje od RS5, jest bardziej funkcjonalna, praktyczna i ma silniczek 3.0 TFSI Brać taką ?? Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Thom4s Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 tylko że to chyba nadal FSI więc czy będzie trzymał te 450KM Chyba że już jakoś poprawili tą jednostkę... Raczej będzie trzymał serię, bo już S5 V8 trzyma. Co do A5/S5 Sportback, to kompletnie mi się nie podoba, jeśli chciałbym 4 drzwi to brałbym A4/S4. Widziałem już kilka na żywo i 2 drzwiowe A5 robi większe wrażenie.
turdzi Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Co do A5/S5 Sportback, to kompletnie mi się nie podoba, jeśli chciałbym 4 drzwi to brałbym A4/S4. Widziałem już kilka na żywo i 2 drzwiowe A5 robi większe wrażenie. tez tak uwazam
KmK Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Flyer [/b] , jak najbardziej masz racje, jednak bardzo prawdopodobne, że rs4 b8 dostanie tą samą jednostkę, co się akurat w przypadku s4 i s5 nie sprawdziło Generalnie chodzi mi o znaczny przerost formy 450hp w rs5 nad 333hp w s4 czego absolutnie nie widać na drodze /ponoć/, tym samym nie przekłada się na znaczną różnice w cene tylko dlatego że śrubki skręca Quattro a nie Audi KmK w RS5 nie chodzi o silnik tylko o naped , ponoc jest rewelacyjny i to prawdziwy kroko milowy w stosunku do poprzednikow i chodz by dlatego warto to auto kupic a niech będzie moja strata, kupuje :> natomiast wracajać do silnika, z tego co wyczytałem pomimo nascraowej charakterystyki motor ma wysoko Nm i ponoć z dołu s4 go zjada a to s5 spotback dla mnie super o niebo ładniejsze od avant a dla mnie równie atrakcyjne jak sedan tyle że o wiele bardziej praktyczne, w ostateczności mogłoby być 3.0T jak juz nie będzie rs
Thom4s Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 natomiast wracajać do silnika, z tego co wyczytałem pomimo nascraowej charakterystyki motor ma wysoko Nm i ponoć z dołu s4 go zjada Nieprawda, RS5 osiąga max moment 430Nm między 4000-6000rpm, S4 B8 ma 440Nm między 2900-5200 rpm. Nie wiem skąd czerpiesz te informacje, ale zmień źródło. :gwizdanie: RS5 ma piękny wykres jak na wolnossaka. Jak znajdę to wkleję.
turdzi Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Thom4s ale te 1000 obrotow w elastycznosci zrobi duuuza roznice
Thom4s Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Thom4s ale te 1000 obrotow w elastycznosci zrobi duuuza roznice 117KM więcej też i większy zakres obrotów o 1250rpm
turdzi Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 117KM więcej też i większy zakres obrotów o 1250rpm ostatnio na ketej drodze dogonil mnie WRX , moje auto diesel ciezsze o ponad 200 kg mocy mniej ( jedynie Nm wiekszy ) zakres pracy silnika subaru to to prawie 3000 rpm wiecej , ........ i na kretej drodze mial problemy zeby sie utrzymac :)Nisko Nm to na dordze potega !
KmK Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 natomiast wracajać do silnika, z tego co wyczytałem pomimo nascraowej charakterystyki motor ma wysoko Nm i ponoć z dołu s4 go zjada Nieprawda, RS5 osiąga max moment 430Nm między 4000-6000rpm, S4 B8 ma 440Nm między 2900-5200 rpm. Nie wiem skąd czerpiesz te informacje, ale zmień źródło. :gwizdanie: RS5 ma piękny wykres jak na wolnossaka. Jak znajdę to wkleję. no to właśnie to wyjaśniłes liczbowo o czym pisałem, 1100 obr, w momencie gdy s4 ma już max Nm, rs ma nie wiem ile /będę wiedział jak wkleisz wykres :wink4:/ ale dajmy że 80% max, więc nie ma siły żeby przewaga hp dała rsobie z tym radę, nawet mimo przewagi pojemnosciowej, takie mam przynajmniej przeczucia no i ciągle to samo źródło - v12/evo - oczywiście nie mówie o 1/4, tylko o wolnych dolno obrotowych winklach, choćby charakterystyka toru gokartowego, lub górksiej drogi itp. Nawet w codziennej eksplowatacji, jest to zdecydowanie bardziej przydatne niż możliwość kręcenia do 8k obr a Nm od 4k obr - ale to oczywiście tylko moja opinia to mniej więcej dlaczego evo/st na codzień wymaga przyzwyczajenia :gwizdanie: a ani s4 ani rs5 na tor się nie nadają z racjiwięc nawet autostradowo lepiej mieć niżej Nm niż wyżej i dłużej dostępną moc, bo nie każdy pasażer na dłuższą metę to zniesie a i silnik zachwycony nie będzie, no i po 1000 km takiej jazxdy sam kierowca będzie miał dość. Mówie tu o ekstremum bo wiadomo że wcale rs nie trzeba zbytnio odkręcać żeby jechał jak należy :>
Vas Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 To, ze zwykle A/S5 wyglada lepiej niz wersja sportback nie przeczy temu, ze sportback wizualnie kasuje kazde inne 4-drzwiowe Audi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się