Skocz do zawartości
IGNOROWANY

RS5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

więc wychodzi na to że przy cenie w GB wyższej o 10k GBP trzeba być entuzjastą przerostu formy nad treścią aby sprawić sobie rs5 zamiast s4 :wink4:

ale a4 i a5 to zupelnie inne segmenty... co innego jakby wyszlo RS4 B8 z silnikiem 4.2. Wtedy mialbys racje :)

Opublikowano

Flyer , jak najbardziej masz racje, jednak bardzo prawdopodobne, że rs4 b8 dostanie tą samą jednostkę, co się akurat w przypadku s4 i s5 nie sprawdziło :wink4:

Generalnie chodzi mi o znaczny przerost formy 450hp w rs5 nad 333hp w s4 czego absolutnie nie widać na drodze /ponoć/, tym samym nie przekłada się na znaczną różnice w cene tylko dlatego że śrubki skręca Quattro a nie Audi :wink4:

Nie mówiąc już o możliwości zainwestowania "zaoszczędzoną" kwote w np MTM i pozamiatanie rs'a :>

Opublikowano

MTM do RS5 też pewnie niedługo coś wymyśli... :gwizdanie:

Opublikowano

Flyer [/b] , jak najbardziej masz racje, jednak bardzo prawdopodobne, że rs4 b8 dostanie tą samą jednostkę, co się akurat w przypadku s4 i s5 nie sprawdziło :wink4:

Generalnie chodzi mi o znaczny przerost formy 450hp w rs5 nad 333hp w s4 czego absolutnie nie widać na drodze /ponoć/, tym samym nie przekłada się na znaczną różnice w cene tylko dlatego że śrubki skręca Quattro a nie Audi

KmK w RS5 nie chodzi o silnik tylko o naped , ponoc jest rewelacyjny i to prawdziwy kroko milowy w stosunku do poprzednikow i chodz by dlatego warto to auto kupic :wink4:

Opublikowano

Silnik też podobno jest rewelacyjny jak i skrzynia.

Opublikowano

Flyer , jak najbardziej masz racje, jednak bardzo prawdopodobne, że rs4 b8 dostanie tą samą jednostkę, co się akurat w przypadku s4 i s5 nie sprawdziło :wink4:

Generalnie chodzi mi o znaczny przerost formy 450hp w rs5 nad 333hp w s4 czego absolutnie nie widać na drodze /ponoć/, tym samym nie przekłada się na znaczną różnice w cene tylko dlatego że śrubki skręca Quattro a nie Audi :wink4:

Nie mówiąc już o możliwości zainwestowania "zaoszczędzoną" kwote w np MTM i pozamiatanie rs'a :>

tylko kity MTM`a to wolnossaków są masakrycznie drogie :kwasny: Turbo benzynę dużo taniej można podkręcić :naughty:

Opublikowano
tylko kity MTM`a to wolnossaków są masakrycznie drogie :kwasny: Turbo benzynę dużo taniej można podkręcić :naughty:

pytanie tylko czy trzeba , jesli silnik bedzie trzymal parametry + swietna skrzynia i naped , mysle ze starczy.Mysle ze mimo braku turbo ale dzieki swietnemu napedowi n kretej drodze i tak zje nawet podkrecone S4.

Pamietaj tez ze to podkrecanie to raczej domena 3, 4 go wlasciciela jak kupi sobie to jako 5 latka lub starsze , za stowke lub mniej a nie za 400 tys.

Opublikowano

Flyer [/b] , jak najbardziej masz racje, jednak bardzo prawdopodobne, że rs4 b8 dostanie tą samą jednostkę, co się akurat w przypadku s4 i s5 nie sprawdziło :wink4:

Generalnie chodzi mi o znaczny przerost formy 450hp w rs5 nad 333hp w s4 czego absolutnie nie widać na drodze /ponoć/, tym samym nie przekłada się na znaczną różnice w cene tylko dlatego że śrubki skręca Quattro a nie Audi

KmK w RS5 nie chodzi o silnik tylko o naped , ponoc jest rewelacyjny i to prawdziwy kroko milowy w stosunku do poprzednikow i chodz by dlatego warto to auto kupic :wink4:

musi byc fajny, bo wreszcie ktos pomyslal, zeby dac najwiekszy moment na zewnetrzne kola podczas pokonywania zakretu :)

nikt juz nie powie, ze przod wyjezdza :decayed:

Opublikowano

Witam,

Mam już oficjalny cennik RS5 na Polskę.

Cena modelu "podstawowego" zaczyna się od 368.000 tyś...z dodatkami łatwo jest osiągnąć 490.000

Opublikowano
tylko kity MTM`a to wolnossaków są masakrycznie drogie :kwasny: Turbo benzynę dużo taniej można podkręcić :naughty:

pytanie tylko czy trzeba , jesli silnik bedzie trzymal parametry + swietna skrzynia i naped , mysle ze starczy.Mysle ze mimo braku turbo ale dzieki swietnemu napedowi n kretej drodze i tak zje nawet podkrecone S4.

Pamietaj tez ze to podkrecanie to raczej domena 3, 4 go wlasciciela jak kupi sobie to jako 5 latka lub starsze , za stowke lub mniej a nie za 400 tys.

tylko że to chyba nadal FSI więc czy będzie trzymał te 450KM :cool1: Chyba że już jakoś poprawili tą jednostkę...

Opublikowano

Witam,

Trochę małe OT ale co sądzicie o S5 Sportback ?? Pewnie wersji RS tego modelu nie będzie ale...to ciekawa opcja jak dla mnie bo ma 4 miejsca i spory kuferek ( + pełna homologacja ciężarowa !! ). Cenowo lepiej się prezentuje od RS5, jest bardziej funkcjonalna, praktyczna i ma silniczek 3.0 TFSI :)

Brać taką ?? :)

p1030747g.jpg

p1030745y.jpg

p1030761n.jpg

Uploaded with ImageShack.us

p1030736.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

tylko że to chyba nadal FSI więc czy będzie trzymał te 450KM :cool1: Chyba że już jakoś poprawili tą jednostkę...

Raczej będzie trzymał serię, bo już S5 V8 trzyma.

Co do A5/S5 Sportback, to kompletnie mi się nie podoba, jeśli chciałbym 4 drzwi to brałbym A4/S4. Widziałem już kilka na żywo i 2 drzwiowe A5 robi większe wrażenie.

Opublikowano

Co do A5/S5 Sportback, to kompletnie mi się nie podoba, jeśli chciałbym 4 drzwi to brałbym A4/S4. Widziałem już kilka na żywo i 2 drzwiowe A5 robi większe wrażenie.

tez tak uwazam

Opublikowano

Flyer [/b] , jak najbardziej masz racje, jednak bardzo prawdopodobne, że rs4 b8 dostanie tą samą jednostkę, co się akurat w przypadku s4 i s5 nie sprawdziło :wink4:

Generalnie chodzi mi o znaczny przerost formy 450hp w rs5 nad 333hp w s4 czego absolutnie nie widać na drodze /ponoć/, tym samym nie przekłada się na znaczną różnice w cene tylko dlatego że śrubki skręca Quattro a nie Audi

KmK w RS5 nie chodzi o silnik tylko o naped , ponoc jest rewelacyjny i to prawdziwy kroko milowy w stosunku do poprzednikow i chodz by dlatego warto to auto kupic :wink4:

a niech będzie moja strata, kupuje :>

natomiast wracajać do silnika, z tego co wyczytałem pomimo nascraowej charakterystyki motor ma wysoko Nm i ponoć z dołu s4 go zjada

a to s5 spotback dla mnie super :good:

o niebo ładniejsze od avant a dla mnie równie atrakcyjne jak sedan tyle że o wiele bardziej praktyczne, w ostateczności mogłoby być 3.0T jak juz nie będzie rs :tongue4:

Opublikowano

natomiast wracajać do silnika, z tego co wyczytałem pomimo nascraowej charakterystyki motor ma wysoko Nm i ponoć z dołu s4 go zjada

Nieprawda, RS5 osiąga max moment 430Nm między 4000-6000rpm, S4 B8 ma 440Nm między 2900-5200 rpm. Nie wiem skąd czerpiesz te informacje, ale zmień źródło. :gwizdanie:

RS5 ma piękny wykres jak na wolnossaka. Jak znajdę to wkleję.

Opublikowano

Thom4s ale te 1000 obrotow w elastycznosci zrobi duuuza roznice :wink4:

Opublikowano

Thom4s ale te 1000 obrotow w elastycznosci zrobi duuuza roznice :wink4:

117KM więcej też i większy zakres obrotów o 1250rpm :decayed:

Opublikowano
117KM więcej też i większy zakres obrotów o 1250rpm

ostatnio na ketej drodze dogonil mnie WRX , moje auto diesel ciezsze o ponad 200 kg mocy mniej ( jedynie Nm wiekszy ) zakres pracy silnika subaru to to prawie 3000 rpm wiecej , ........ i na kretej drodze mial problemy zeby sie utrzymac :)Nisko Nm to na dordze potega !

Opublikowano

natomiast wracajać do silnika, z tego co wyczytałem pomimo nascraowej charakterystyki motor ma wysoko Nm i ponoć z dołu s4 go zjada

Nieprawda, RS5 osiąga max moment 430Nm między 4000-6000rpm, S4 B8 ma 440Nm między 2900-5200 rpm. Nie wiem skąd czerpiesz te informacje, ale zmień źródło. :gwizdanie:

RS5 ma piękny wykres jak na wolnossaka. Jak znajdę to wkleję.

no to właśnie to wyjaśniłes liczbowo o czym pisałem, 1100 obr, w momencie gdy s4 ma już max Nm, rs ma nie wiem ile /będę wiedział jak wkleisz wykres :wink4:/ ale dajmy że 80% max, więc nie ma siły żeby przewaga hp dała rsobie z tym radę, nawet mimo przewagi pojemnosciowej, takie mam przynajmniej przeczucia no i ciągle to samo źródło - v12/evo - oczywiście nie mówie o 1/4, tylko o wolnych dolno obrotowych winklach, choćby charakterystyka toru gokartowego, lub górksiej drogi itp.

Nawet w codziennej eksplowatacji, jest to zdecydowanie bardziej przydatne niż możliwość kręcenia do 8k obr a Nm od 4k obr - ale to oczywiście tylko moja opinia :wink4:

to mniej więcej dlaczego evo/st na codzień wymaga przyzwyczajenia :gwizdanie:

a ani s4 ani rs5 na tor się nie nadają z racjiwięc nawet autostradowo lepiej mieć niżej Nm niż wyżej i dłużej dostępną moc, bo nie każdy pasażer na dłuższą metę to zniesie a i silnik zachwycony nie będzie, no i po 1000 km takiej jazxdy sam kierowca będzie miał dość.

Mówie tu o ekstremum bo wiadomo że wcale rs nie trzeba zbytnio odkręcać żeby jechał jak należy :>

Opublikowano

To, ze zwykle A/S5 wyglada lepiej niz wersja sportback nie przeczy temu, ze sportback wizualnie kasuje kazde inne 4-drzwiowe Audi :tongue4:

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...