piotrek9055 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Mam pytanie odnośnie montażu pompek AL z ASZa do mojego AJM, myślałem że pompki są takie same oprócz wydajności, natomiast gdy otrzymałem AL-ki to zauważyłem że różnią się tym że w tych z ajm-a wystają trzpienie a tych AL tj. szklanki Można zamontować na seryjnych popychaczach czy trzeba zmieniać na te z ASZ-a, czy wystarczy wymiana samych śrubek regulacyjnych? Pilne
Piotrek98igo Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 nic nie trzeba zmieniac ,tak napisales jest
piotrek9055 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2014 nic nie trzeba zmieniac ,tak napisales jest zmienione. teraz mam problem taki, że: wyskakują mi błedy od pompek auto odpaliło normalnie wszystkie korekcje na vagu w normie, natomiast gdy kilka razy przy gazuje wywala bład "przekroczona granica regulacji" i zawsze jest na innym wtrysku i nie wiem czy to są zajechane pompki czy poprostu tak reaguje komputer na te pompki?
pieciajek Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Stawiam że ECU myśli logicznie i z jego wyliczeń wynika że pompki dają za dużo paliwa w stosunku do powietrza i stopnia sprężania. Załóż jeszcze mapsensor z ASZ i do tego suszarkę z BRD i to zesroić z soba. Koszty są jednak większe niż zrobienie mapy w jakimś sensownym warsztacie.
piotrek9055 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Stawiam że ECU myśli logicznie i z jego wyliczeń wynika że pompki dają za dużo paliwa w stosunku do powietrza i stopnia sprężania. Załóż jeszcze mapsensor z ASZ i do tego suszarkę z BRD i to zesroić z soba.Koszty są jednak większe niż zrobienie mapy w jakimś sensownym warsztacie. suszarka jest z CAHA, przed strojeniem musze jeszcze fmic wpakować większy bo na ok 200km chcę stroić akutalnie 140/340 2 miechy temu silnik przeszedł kapitalny remont, miesiac temu zmiana turbo teraz pompki pozostało fmic i sprzegło( ale to dopiero po jak moje się skończy po programie) masz może ten mapsensor?
juby_p Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 bez zrobienia bip w ECU silnika nie bedzie to działać
piotrek9055 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2014 ale co nie bd działać? pompki? można to zrobić samemu czy tylko tunerzy to robią?
pieciajek Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Już nie mam bo założyłem klientowi na warsztacie u siebie. Mapsensor to jak czyjka jak daje że turbo tyle i tyle pompuje to ECU przelicza dawkę dla pompek oczywiście w stosunku do ilosci powietrza jakie zmierzył przepływomierz. Między tymi 3 częściami jest jakiś nie tak stosunek co urządzenia mierząca dają nie taki paramatr. A przepływkę masz jaką też z ASZ czy od 130koni? Może ona daje nie taki parametr co powinna.
Piotrek98igo Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 bedzie to chodzic,ale jak sie nagrzeje auto to bedzie buda rzucac
spanky Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 bez korekty w sofcie nic nie zdzialasz ...
piotrek9055 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 czyli lepiej nie jeździć autem do póki nie zrobie tego?
pieciajek Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 No lepiej, za duża dawka to albo spaliny beda za bogate w niedopalone paliwo i się turbinka przegrzewa bo kat dopala resztki albo w najgorszym przypadku tłok może wypalić jak któryś wtrysk bedzie miał końcówkę brudną od nagaru i nie bedzie dobre rozpylał tylko lał.
piotrek9055 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 kata dawno nie ma tj. i wydechów;) wszystkie koncowki byly czyste muszę ogarnąć na szybko większy fmic i zrobić program;/
juby_p Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 kata dawno nie ma tj. i wydechów;)wszystkie koncowki byly czyste muszę ogarnąć na szybko większy fmic i zrobić program;/ Znajdź tunera i umów się z nim ze najpierw zrobi ci BIP a potem soft tak będzie najlepiej.
Dev Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 nie przesadzaj z moca i niutonem w AJMie bo korby poleca
piotrek9055 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 nie przesadzaj z moca i niutonem w AJMie bo korby poleca 200 to przesada? nie bd robił żeby z samego dołu kopyto było
Dev Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 AJM to nie AWX, ma dużo słabsze korby na Twoim miejscu mocno bym sie nad tym zastanowił
pieciajek Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Jakby ktoś pytał to ma 4 tłoki z korbami z AWX-a
piotrek9055 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 AJM to nie AWX, ma dużo słabsze korbyna Twoim miejscu mocno bym sie nad tym zastanowił to ile według Cb jest rozsądnie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się