sivy07 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 witam, poniżej wrzucam listę błędów z rs-a kumpla. jako że nie mam styczności z silnikami benzynowymi turbo proszę o jakieś cenne wskazówki lub nakierowanie na kogoś kto będzie w stanie nam pomóc. VCDS-Lite Version: Release 1.2 Thursday, 17 April 2014, 19:49:23:0 Control Module Part Number: 8D0 907 551 K Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0001 Software Coding: 10711 Work Shop Code: WSC 63351 VCID: 321799CBED37 Additional Info: WUAZZZ8DZ1N905548 AUZ7Z0A1859042 5 Faults Found: 17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus P1453 - 35-10 - - - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16687 - Cylinder 3: Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - Intermittent 16689 - Cylinder 5: Misfire Detected P0305 - 35-10 - - - Intermittent 17870 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 2: Implausible Signal P1462 - prosiłbym również o podpowiedź o informacje co mogę zalogować statycznie i dynamicznie żeby coś wywnioskować. podejrzewamy sondy lambda ale nie wiemy jak i co logować. będę wdzięczny za pomoc. pozdrawiam.
Łukasz13 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Ja bym postawił na sondy egt bo od nich błedy, czesto uszkadza się elektronika od nich, logi możesz zrobić 002+033 , 112+115, 020+118 dynamicznie na początek.
gregor10 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 witam, poniżej wrzucam listę błędów z rs-a kumpla. jako że nie mam styczności z silnikami benzynowymi turbo proszę o jakieś cenne wskazówki lub nakierowanie na kogoś kto będzie w stanie nam pomóc. VCDS-Lite Version: Release 1.2 Thursday, 17 April 2014, 19:49:23:0 Control Module Part Number: 8D0 907 551 K Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0001 Software Coding: 10711 Work Shop Code: WSC 63351 VCID: 321799CBED37 Additional Info: WUAZZZ8DZ1N905548 AUZ7Z0A1859042 5 Faults Found: 17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus P1453 - 35-10 - - - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16687 - Cylinder 3: Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - Intermittent 16689 - Cylinder 5: Misfire Detected P0305 - 35-10 - - - Intermittent 17870 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 2: Implausible Signal P1462 - prosiłbym również o podpowiedź o informacje co mogę zalogować statycznie i dynamicznie żeby coś wywnioskować. podejrzewamy sondy lambda ale nie wiemy jak i co logować. będę wdzięczny za pomoc. pozdrawiam. Sprawdz szczelnosc dolotu na początek, plug logi dynamiczne 3 bieg 1500-6500rpm 002+033+112, 115+118, 003+020+021. Może być problem z uszkodzoną sondą egt bądz lambdą , a także z samym układem zaplonowym. To już trzeba by było oglądać na żywo. Dużo powiedzą też logi dynamiczne
Imhotet Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 2.7T ma sondy EGT ? mozna podejrec temperature VAGiem ?
Łukasz13 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Ma temp. raczej jest caly czas ta sama chyba ze cos z autem sie dzieje niedobrego albo jest po programie:-) Wysłane za pomoca sputnika.
st4yKool Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Wrzuc to na sportaudi.pl tapatalk@sgs4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się