Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja tartarini 1.8 T


Carire

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam na oku auto z taką instalacja. Reduktor do 350 km, wtryski są podobne . butla 48 litrów, wielozawór w wersji Super tzn. większa średnica rurki miedzianej wychodzącej z butli do zasilania silnika. Przełącza się gdy silnik się nagrzeje do 50 stopni. Co myślicie? Na co patrzeć? Ma ktoś podobna u siebie zamontowana?

---------- Post dopisany at 19:19 ---------- Poprzedni post napisany at 16:16 ----------

Proszę o pilną pomoc i opinie !:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy które to taratarini?

Ja mam w seicento ten sterownik i jest mega ubogi w funkcje i ustawienia. Ciężko powiedzieć czy to będzie działać prawidłowo. Bo działać to jakoś działa pewnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co słyszałem od znajomego mechanika to straszne G. jest.

Dość wysoka temperatura przełączania zimą da się to odczuć

Osobiście bałbym się w to pakować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak auto w dobrym stanie to nie zwracaj uwagi na lpg.

Jak kupisz auto to wywalisz to g..o i zamontujesz jakiegoś staga i hany.

Za sterownik + wtryski zapłacisz około 1000zł, wyjdzie taniej niż zakładać nową instalację bo masz homologację i pieczątkę w dowodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...