Carire Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Witam, mam na oku auto z taką instalacja. Reduktor do 350 km, wtryski są podobne . butla 48 litrów, wielozawór w wersji Super tzn. większa średnica rurki miedzianej wychodzącej z butli do zasilania silnika. Przełącza się gdy silnik się nagrzeje do 50 stopni. Co myślicie? Na co patrzeć? Ma ktoś podobna u siebie zamontowana? ---------- Post dopisany at 19:19 ---------- Poprzedni post napisany at 16:16 ---------- Proszę o pilną pomoc i opinie !
Roboform550 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Zależy które to taratarini? Ja mam w seicento ten sterownik i jest mega ubogi w funkcje i ustawienia. Ciężko powiedzieć czy to będzie działać prawidłowo. Bo działać to jakoś działa pewnie.
Carire Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2014 a czy ktoś mi w Katowicach sprawdzi ja dokładnie? czy każdy serwis ja ogarnie?
Dev Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Odpusc sobie. Poszukaj czegos lepszego.
piti82 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 z tego co słyszałem od znajomego mechanika to straszne G. jest. Dość wysoka temperatura przełączania zimą da się to odczuć Osobiście bałbym się w to pakować
edekxp Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Jak auto w dobrym stanie to nie zwracaj uwagi na lpg. Jak kupisz auto to wywalisz to g..o i zamontujesz jakiegoś staga i hany. Za sterownik + wtryski zapłacisz około 1000zł, wyjdzie taniej niż zakładać nową instalację bo masz homologację i pieczątkę w dowodzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się