Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wzór licznika inny niż w innych a4 ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 2 miesiące temu dokonałęm zakupu audi a4b7 1.9 tdi i teraz przypadkowo wsiadłem w inna audi i zauważyłem ze ja mam całkiem inny licznik. Znaczy cyfry od 0 do 120 mam dużo gęściej rozmieszczone oraz pręsdkość 100km/h przypada nie w pozycji pionowej wskazówki ale na godzinie 11:) Ponadto kontrolka esp ma wygląd nie samochodzika w poślizgu ale jest to trójkąt z wykrzyknikiem w srodku a wokól niego strzałka. Poniżej zamieszczam foto mojego licznika9bez właczonej kontrolki esp). Jeśli ktoś spotkał sie z tym typem licznika to proszę o jakąś podpowiedź czy tak wychodziły oryginalne w jakimś innym kraju niz polska w angli badz we francji bo w tych krajach wczesniej auto jeżdzilo, czy ktoś wczesniej moze mi zamontował jakiś dziwny zamiennik? Prosze o podpowiedzi.

WP_000485.jpg

Opublikowano

co do esp to mam taka sama ikonke, jedynie mnie tarcza predkosci cos dziwi takiej jeszcze nie widzialem

Opublikowano

Kurcze aż się dziwnie na to patrzy. Widziałem już parę liczników w B7, ale z takim się nie spotkałem.

Opublikowano

Czy samochód jest po przekładce z anglika na eu? Licznik wygląda na angielski z przełożoną tarczą . Nigdy nie wychodziły takie liczniki. Tarcza jest samorobna, jest tak wyskalowana aby prędkość się zgadzała

Opublikowano

Do tego brakuje czerwonych kresek przy prędkościach "dozwolonych" 30; 50; 130 i to 100 faktycznie przypomina około 60 MPH

Opublikowano

Hejka. To jakaś dziwna sprawa. Ale z ESP Ci pomogę. W licznikach z B6 ikonką był taki trójkąt w kółku , a w b7 zmienili oni go na auto ze śladami. Kurczę, tarcze od prędkościomierza to na pewno nie Ori. Oby jakaś nie przekładka... :kwasny:

Opublikowano

z opisów i zdjęcia wynika że tarczki są pod angielski licznik do B6 żebyś się upewnił czy to anglik musisz sprawdzić po numerze nadwozia bo jeżeli jest dobrze zrobiony to będzie ciężko poznać na aucie .

Tarcze Audi A4 B6 B7 zegary Anglik jak fabryczne (4121278688) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

ps: a4 B6 i B7 są fabrycznie przygotowane na jazdę z kiera po obu stronach

Opublikowano

No jak to anglik po przekładce to nieźle cię nabili w butelkę.:facepalm:

Kraj pełen oszustów.

Opublikowano

gabalo jakbyś podał nr licznika, najlepiej z VAGa to było by jasne 100%, ale no raczej tak jak koledzy mówią wyżej -licznik jest to anglik, z jakąś podrobioną tarczą :kwasny:

A po VINie można rozkodować czy auto to też anglik.

Opublikowano

w serwisie byłem jak go sprawdzałem to mi powiedzieli bze auto by;lo zamówione i zakupione w angli ale zamówił to francuz i odrazu szło do Francji pierwszy właściciel francuz i niby wszystkie wpisy sa w kilometrach podane w serwisie. nie umieli mi powiedziec czy byla przekladka przez serwis robiona w niowym aucie czy odrazu był sprzedany jako europejska wersja... jesli jest zrobione to pożadnie bo kilku fachowcom powiedzialem ze z Angli to nie chcieli wieżyć a w serwisie tak jak pisałem wyżej nie umieli mi odpowiedziec czy byla przekladka czy nie auto jezdzilo we franci od nowości a od 10 miesiecy jest w kraju....ogolnie mam sie martwić czy nie?

---------- Post dopisany at 17:37 ---------- Poprzedni post napisany at 17:26 ----------

a może anglicy u siebie mają takie zamienniki tarcz ori? i nie skakują dwukt=rotnie liczników tylko łądują taka albo taka tarcze i z głowy? Kurcze tak jak mówie w serwisie mi powiedzieli ze mam sie nie martwić bo jesli byla przekladka to robiona przy zakupie po wszystkie wpisy w km sa, autko śmiga ogólnie, licznik mi nie przeszkadza czy cos ale dziwnie sie patrzy jak sie do innej wsiadzie a4.

---------- Post dopisany at 18:23 ---------- Poprzedni post napisany at 17:37 ----------

a jeszcze jechałem dziśiaj i chciałem porównać z kimś kto tez ma b7 1.9tdi na 5 biegu przy 2 tysiącach obrotów mam 100km/h na oponach 235/40 R18 a wy jak macie?

Opublikowano

Tez tak mi się widzi.Francuz kupił auto u Angoli , zamówił przekładkę a w liczniku zmienili tarcze na eu.Nie ty pierwszy i nie ostatni.

Opublikowano

Czyli co? nie mam sie czym martwić??? Obejrzałem jeszcze auto na szybach zero sladów po wycieraczkach w drugą strone u pasażera podłoga nie wytarta ani nic a u kierowcy wyściułka juz wygnieciona deklikatnie troszke, lusterka i światła ok, ogólnie śladów anglika brak, zwłascza ze wpisy serwisowe wszystkie w km o milach ani śladu...

Opublikowano

Dywan przy przekładce zmieniają więc na podłogę się nie patrz ogólnie B6 i B7 jest przystosowane tak do przekładki że ciężko poznać (można ściągnąć półkę pod kierownicą i zobaczyć jak instalacja wygląda ale instalacje niektórzy też wymieniają przy przekładce). Jak przekładka dobrze zrobiona to auto jest w pełni jak oryginał i nie ma się czym martwić :)

Opublikowano

sprawdz jak masz przeciwmgielne tylne , czesto o tym zapominaja :decayed: jak swieci prawe to UK chuba ze w b7 sa dwa ,

tak pozaty to ramiona wycieraczek , maglownica , dywan zestaw pedałow i wiele wiele innych sie wymienia i nie ma sladu, lpeij dobry angol , niż lepiony belg czy włoch albo inny śmietnik

Opublikowano

w to sie nie martwie, tak jak pisałem wyzej jesli był przekładany to zaraz po zakupie i robiono to w aso, a jeszcze z jednym kolegą z forum sprawdzam predkosci przy danych obrotach jesli licznik ma dobre wskazania to oby autko było bezawaryjne i długo mi służyło:) Dzieki:)

Opublikowano

może ja się wypowiem bo mam troszkę doświadczenia z anglikami:)

Do słabego serwisu trafiłeś bo jeżeli wyszło im ze auto było w UK to wystarczy po numerze vin sprawdzić jaka jest przekładnia przypisana do tego auta i wszystko ci wyjdzie :) pozatym serwis nia ma rozróżnionych przebiegów km/mil unas zawsze im pokazuje w km. Faktycznie jezeli jest dobrze zrobiony anglik to bardzo ciężko jest poznać czy jest przekładany tak się na szybko zastanawiam i przychodzi mi tylko jedna rzecz do głowy orginalnie otwory na śruby pod przekładnie ( te zapasowe w zależności od opcji UK lub EU ) są zalane gumą i tylko po tym można poznać czy była w inny sposób montowana kierownica . resztę rzeczy które wymieniali tu koledzy da się zrobić na fabrykę a światło przeciw mgielne w A4 jest akurat z obu stron :)

A4 B6/B7 można zrobić na fabrykę tak że nawet serwis się nie pozna .

Kwitując tak jak kolega powiedział lepiej mieć dobrze zrobionego anglika niż Niemca składanego z czterech :)

ps: jeżeli miałby ktoś jakieś pytania w sprawie anglików z grupy VAG to mogę pomóc

Opublikowano

Dokładnie, wystarczy sprawdzić VIN i będzie wiadomo z której strony była kierownica. Jeżeli anglik jest dobrze przełożony to nie ma problemów.

Tomek_vw zajmujesz się przekładkami? Czy a6 c6 też jest uniwersalna, czy trzeba spawać grodz itp...

Opublikowano

Z tym Angolem racja, że lepszy jak nie jeden ulep, ale skoro przeszczep robiony w ASO to poskąpili na normalny licznik ?? dziwne to dla mnie jakoś, a ta tarcza w żaden sposób nie przypomina mi ori EU chyba że to jakaś specjalna :eusathink:

Opublikowano

nie widzi mi sie przekładka w aso bo było by to kompletnie nieopłacalne ( jeżeli była taka operacja wykonana przez serwis to powinno to być w histori auta łącznie z czesciami użytymi a jest tego sporo) często jest tak że francuzi którzy robia interesy w UK kupują angliki i na odwrót anglicy mają EU jeżeli dużo jeżdżą po EU poprostu tak jest wygodniej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...