Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki zawias do A4 b6 sedan ?


przepalek

Rekomendowane odpowiedzi

witam,chce obnizyc autko o 3 do 5cm i teraz nie wiem co wybrac i wogole skad wziac? jaki zawias, czy same sprezyny ?jakie firmy? ceny? najlepiej jakby komfort niewiele spadl(bo zeby wogole nie spadl to nawet nie wspominam bo to wrecz nierealne:P ).prosze o wypowiedzi, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

same sprężyny to na pewno nie (choć różne są opinie)... 50mm to już chyba jednak przesada, no chyba że jeździsz po torze tylko, albo trzymasz w garażu auto :)

Same spręzyny to raczej tania impreza.

Także jeszcze przemyśl te 50mm. Te 30mm to będzie chyba optymalne rozwiązanie, ale nie napisałeś w ogóle jakię masz kółka.

Tu fajnie stoi avancik

My_Avant_20050925_2nd_Pine_Back_Alley.jpg

Tak na zachęte :053:

Zawiecha firmy KW (ceny) do B6tki

gdzie kupić, ot pierwsze z brzegu:

http://www.atc.com.pl/index.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie moja aukcja a co do wagi to wydaje mi się że jak szukałem zawiasu to 1,8t to były te same co 1.9 tdi masz namiary kolesia a co do 50 tys przejechanych w niwmczech to to jest jak 5 tys przejechanych w Polsce :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim sprawdź po kodach czy fabrycznie auto nie zostało obniżone.

Szukałbym zawiechy gwintowanej, zawsze ustawisz pod swoje gusta, kółka i porę roku nawet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje nie zostalo. teraz zwracam sie do posiadaczy b6 1.8T najlepiej s-line i ludzi majacych ETKI jakie sa numery seryjne amorow do 1.8 T bo rozwazam kupno tego zawiasu z aukcji i chcialbym zeby pasowal.pozdrawiam
Nie zapomnij porównać z ceną w ASO!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Szubek-line

Witam, mogę coś powiedzieć na temat komfortu zawieszenia, które jest oryginalnie montowane w wersji s-line takowe posiadam w moim avancie ( tzn. wg producenta zawiecha obniżona o 2cm i oczywiście inne amorki). Mam już przejechane 170 tyś i zastanawiam się czy na wiosnę nie zmienic na serię, oponki i felgi na lato od zawsze 235/45/17. Jeśli chodzi o komfort to jest to niezły kompromis pomiędzy bezpieczeństwem a

miękim resorowaniem ale biorąc pod uwagę nasze kiepski drogi to po dłuższej eksploatacji człowiek ma troszkę dosyć walenia i wg mnie szkoda autka. Zdecydowanie odradzam obniżanie autka poniżej tego co zaleca producent, chyba ze ktoś jeżdzi tylko po lotniskiu ;) Oczywiście na równej drodze autko sunie jak po szynach. Pomimo tych 2cm i tak trzeba bardzo uważać na koleiny i krawężnki. Nawet na spowalniaczach można uszkodzić autko.

Dopiero zimą kiedy zakładam stalówki 16 i oponki 205/55 to jakoś w miarę można podrózować. Najgorszy jest moment zmiany z zimówek na letnie wtedy to dopiero człowiek przeżywa szok i ma ochotę wywalić amorki i sprężyny na serię.

pozdrawiam i życzę małych dziur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwracam sie do posiadaczy b6 1.8T najlepiej s-line i ludzi majacych ETKI jakie sa numery seryjne amorow do 1.8 T

podaj typ handlowy auta a podeślę Ci nr części

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...