Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b7 2.0 TDI - 140KM a 2.0 TDI - 170KM spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem bliski zakupu a4 i do wyboru mam opcje 2.0 TDI 140KM oraz 2.0 TDI 170KM. Robie dosc sporo kilometrow i zalezy mi na mozliwe najmniejszym spalaniu. Dodam, ze silnik 140KM mialbym w planie po taniosci chipowac do 160KM (u kolegi taki zabieg poskutkowal nie tylko zwiekszeniem mocy ale rowniez mniejszym spalaniem o ok. 1litr/100km). Jezeli ktos bylby w stanie sie wypowiedziec na ten temat bylbym wdzieczny.

Opublikowano

Jak chcesz jeździć tanio i bezawaryjnie to kup 1,9tdi 115KM i zrób program :decayed:

Opublikowano

W mocniejszej opcji 170 KM czyli w BRD ,musisz się liczyć ze spalaniem średnia w granicach 8 /8,5 l a nawet czasami 9 l /100 (średnia).jak jeździsz, jaka trasa....ect. Co do 140-ki to poczekaj jak się koledzy wypowiedzą, jak chcesz mieć pod noga kolego to...albo ...albo.:decayed:

Opublikowano

Właśnie naprowadziłem kolegę na spalanie 140 ki ,tylko dłubniętej na 165 (i w Quattro):decayed:

Opublikowano

Powiem ci Piotr, że spalanie wyszło ci, jak w starej poczciwej :grin: 115 KM.

Opublikowano

Jak ktos robi chipa to nie dla oszczednosci na paliwie. Aby auto mialo moc musi zwiekszyc i wydluzyc czas wtrysku paliwa i do tego turbo podciagnac do gory aby zgadzal sie stosunek paliwa z powietrzem. Wiec ja tu oszczednosci nie widze.sam po sobie wiem bo 2 auta mialem zawirusowane i spalanie bylo to samo co seria a noga czesto ciezka byla wiec czasem wiecej to wychodzilo.

Majac 170tke brd spalanie mam 8l. Malo jezdze po miescie glownie wyjazdowka z miasta do pracy miesiecznie okolo 1500km.

Dlatego jak masz byc oszczedny bierz 140tke jak tak bardzo ci zalezy na 2u litrówce.tam niektorzy maja spalania od okolo 6L-7L/100km.oczywiscie to zalezy tez od wielu okolicznosci....

Opublikowano

Ależ nie sugeruj się zdjęciami na początku, to weckendowa fanaberia :decayed:

Rzeczywistość jest na zdjęciach ździebko dalej :naughty::whistling:

Opublikowano

Wcale sie tym nie sugeruje mam kilku znajomych ktorzy chwala sobie te silniki jesli chodzi o spalanie.jeden z nich to kolega z pracy.owszem to tez zalezy od stylu jazdy...wiem sam po sobie jak kupilem brd bylem sklony sprzedac to po 2uch miesiacach 10-11,5L okazalo sie ze mulenie silnika nie ma sensu tak samo patrzenie na spalanie chwilowe...

Opublikowano

AFN,.. mało pali lata przyjemnie program na ok 140 koni a spalanie dalej ok 6 ;) tyle

Opublikowano

Ja mam 2.0 170tke i jak jade trase (niemcy polska) ok 1000km srednio 140 na tempomacie to wychodzi okolo 6L!

miasto okolo 7L.

Opublikowano

mam już trzecią 2u litrówkę dwie 140-stki a teraz 170-tkę brd w Q spalanie w 170 mam o 1 do 2l większę ale napęd Q więc nie jest tak źle

w 140-stkach cykl mieszany 5,5l - 6,5l na 100km a w 170-ce 6,5 -8,5l na 100km

oczywiście spalą więcej :whistling:

Opublikowano

jezdzę ostatnio 2.0 BRE 140 wtryski BOSCH a wcześniej miałem passata 2.0 BMR czyli 170 KM wtryski SIEMENS - sprzedałem w 12.2012r.

170 KM nie polecam bo odmawia posługi - tzn widzi zwarcie na wtrysku i laweta ( szwagier w 2012r. chciał dwoma autami jechać na KRYM ale odmówiłem )

właśnie ze względu na wtryski SIEMENSA, Passat spalał mi średnio 7L ON max w mrozy 8L lub upały, BMR to samo co BRD :facepalm:

Obecnie mam 140 KM 16V BRE na sterowaniu BOSCH i bez DPF - śmiało można zmienić turbo na większe i program do 200KM;

spalanie mam obecnie :kwasny: 7 przy oszczędnej jeżdzie ale koła 17/235/45 i pewnie w tym problem

Opublikowano

170 km brd, fwd, opony 225 - spalanie średnie ok. 6,5 - 7,0... oczywiście można jechać oszczędnie - ostatnio jechałem bardzo delikatnie i na trasie ok 85 km średnie miałem 4,7L/100 :decayed: tylko bądźmy szczerzy jeszcze trochę i na rowerach by mnie brali :facepalm:

i nie zapominajmy że nasze cudowne 2.0 tdi muszą mieć dobrej jakości paliwo, więc tu też nie można oszczędzać i lepiej lać typ premium. szerokim łukiem omijać orleny i bliskie oraz małe stacje. Najlepsze paliwo (wg. mnie) BP, Lotos....

Opublikowano

Akurat na temat paliw mam zgoła odmienne zdanie, ale to temat rzeka i nie na ten wątek dyskusja :decayed:

Opublikowano

piotrsob1 popieram twoje zdanie a zwłaszcza gdy mamy filtr DPF - FAP jak kto woli przy 2.0TDI 170KM bo pojawia się wyższa temperatura spalin i komp. tnie osiągi co daje odwrotny efekt do oczekiwanego, lać standard i do przodu - na ORLENIE tankuję od 8lat przelot 200 tys. bez problemu

Opublikowano

Dokładnie , zwykły ON, byle miał rodowód którejś z rafinerii, a nie jakiejś manufaktury do odbarwiania opału :decayed:

Opublikowano

Wawa w korkach 170 brd w quattro 9 l. Dal porównania poprzednie auto Passat 130 Avf spalał taka samą ilość. :)

Pozdr

Opublikowano
Ja mam 2.0 170tke i jak jade trase (niemcy polska) ok 1000km srednio 140 na tempomacie to wychodzi okolo 6L!

miasto okolo 7L.

7 l w mieście w BRD :facepalm: to chyba jak jedziesz z górki i od brzózki wyłączasz silnik :grin:

---------- Post dopisany at 13:26 ---------- Poprzedni post napisany at 13:21 ----------

jezdzę ostatnio 2.0 BRE 140 wtryski BOSCH a wcześniej miałem passata 2.0 BMR czyli 170 KM wtryski SIEMENS - sprzedałem w 12.2012r.

170 KM nie polecam bo odmawia posługi - tzn widzi zwarcie na wtrysku i laweta ( szwagier w 2012r. chciał dwoma autami jechać na KRYM ale odmówiłem )

właśnie ze względu na wtryski SIEMENSA, Passat spalał mi średnio 7L ON max w mrozy 8L lub upały, BMR to samo co BRD

a słyszałeś o takim czymś jak akcja serwisowa?? :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...