Damian_1821 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Witam. Proszę o sprawdzenie logów - auto słabo ciągnie. Pacjent: A4 B5 2.8 Q Tip 99' Logi statyczne: Grupy: 000,001,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,004,005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,092,095 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010,023,024 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 099,101,120 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 030,032,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi dynamiczne: Grupy: 001,002,120,001,002,120,001,002,120 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Drugi log na LPG (pomyłkowo), a trzeci (właściwy) na benzynie Grupy: 003,004,005,003,004,005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010,023,024,010,023,024 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pierwszy log na LPG, drugi na benzynie Grupy: 099 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Przedwczoraj wykasowane błędy, dziś po logach powróciły te: Autoscan VAG-COM Version: Release 409.1-S Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 3B0 907 551 Q Component: 2.8L V6/5V 0003 Coding: 05751 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 17966 - Throttle Actuator (G186): Electrical Malfunction P1558 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Controller: 8D0 927 156 AR Component: AG5 01V 2.8l5V RdW 2526 Coding: 00001 Shop #: WSC 06325 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 8D0 907 389 E Component: ABS/ESP allrad D36 Coding: 04297 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-10 - - - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Controller: 8D0 820 043 N Component: A4 KLIMAAUTOMAT D58 Coding: 00060 Shop #: WSC 71251 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Skipping Address 15-Airbags ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Controller: 8D0 920 900 B Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D09 Coding: 00062 Shop #: WSC 73571 Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0X9254130 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Controller: Bit teA dre ss Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Controller: 8D0 862 257 Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D16 Coding: 12865 Shop #: WSC 62731 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 55: Xenon Range Controller: 4B0 907 357 Component: LEUCHTWEITEREGLER D003 Coding: 00012 Shop #: WSC 06325 No fault code found. End --------------------------------------------------------------------------------------------------
gregor10 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Wymieniałeś kiedykolwiek świece? Jesli nie to zmien.
Damian_1821 Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 Próbuje się dowiedzieć czy świece były wymieniane (logi z auta znajomego z którym w tym tygodniu mam słaby kontakt - gdy on jest w domu ja w pracy i odwrotnie) - z ciekawości, z której grupy to wyczytałeś? Przepływka wygląda na sprawną, a co do reszty jestem zielony, bo nie potrafiłem znaleźć nigdzie informacji jak powinny wyglądać logi ze zdrowego silnika. Czy z fazami rozrządu wszystko ok? Jakiś czas temu wymieniane były łańcuszki na rozrządzie, bo jeden się zerwał.
bawół1 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 - z ciekawości, z której grupy to wyczytałeś? zapewne po części z wariującego BTDC na biegu jałowym . Kąt wyprzedzenia powinien być stały , u mnie trzyma się 14,3 st. Przepływka trochę mało pokazuje powietrza . Albo nieszczelność w dolocie albo pada . SPrawdziłęm u siebie i na ostatnim logu przy 5 tys RPM mam 143 g/s . Przy 6 tys było coś okolice 160 g/s . Aby obejrzeć jak działają zmienne fazy zloguj dynamicznie kanał 93 i 90 .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się