kris-krzysztof Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Tylko, że GTB nie pasuje P&P. Hybrydy nie sa złe szczególnie ta opcja brd/caha. Ogranicza czasami skrzynia "5" przed takim mocnym dołem Z tą przeróbka GTB zdarzają sie też wpadki .....
daniels Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Tylko, że GTB nie pasuje P&P. Hybrydy nie sa złe szczególnie ta opcja brd/caha. Ogranicza czasami skrzynia "5" przed takim mocnym dołemZ tą przeróbka GTB zdarzają sie też wpadki ..... pasuje jak kupisz zestaw już przerobiony ze spływem i redukcją pod filtr powietrza,jedyna przeróbka to wydech ale w sumie i tak najlepiej do gtb zrobić DP 2.5".Dół przecież nie musi być nie wiadomo jak mocny bo szybko poleci dwumas,wpadki się zdarzają z gtb? Trzeba wiedzieć komu powierzyć przeróbkę
kris-krzysztof Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Każdemu może sie zdażyc wpadka nie ważne czy to firma XX czy YYY
daniels Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 orurowanie owszem,przecież to oczywiste tym bardziej większy Icek,powiem wprost nie słyszałem żeby juby_p miał jakieś wpadki,wszystkie jego gtb są przerobione profi,wstają jak seria nieważne czy 1756 czy 2260,na dodatek ma założoną u siebie gtb2260 z ori puszką filtra powietrza a raczej wszyscy wiemy ile jest miejsca w b6,jak bardzo ogranicza puszka filtra powietrza
kris-krzysztof Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Tylko że cena rośnie w oczach. Montując DP, spływ, i redukcje cena robi sie powoli 50% ceny BRD.... Wiec są wieksze koszty... w zakupie T chyba też (zależy też od okazji). Wiec trzeba przenalizowac wybór turbiny i tego co oferuje.
daniels Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 chyba rozmawiamy o dwóch różnych rzeczach,przecież wszystko zależy w jakie moce dany osobnik celuje,jeśli masz seryjny dolot ,seryjny cooler i seryjny początek wydechu to po co montować BRD czy GTB? dla idei?
Danny Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Tutaj sie nie zgodzę na allegro kiedyś były GTB2260vk przerobione z kolektorem za niecałe 2k a koszt regenerowanej BRD to 1.2k róznica 800zł, jezdziłem na GTB i jeśli miałbym drugi raz ja montować odrazu bym to robił. Problemu z montażem GTB nie ma jakiś dużych. Najgorsze to kolektor ale na aukcji był sprzedawany juz z kolektorem:)
daniels Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Najgorsze to kolektor ale na aukcji był sprzedawany juz z kolektorem dokładnie BRD czy hybrydy w porównaniu do GTB to przepaść
uciniak Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 chyba rozmawiamy o dwóch różnych rzeczach,przecież wszystko zależy w jakie moce dany osobnik celuje,jeśli masz seryjny dolot ,seryjny cooler i seryjny początek wydechu to po co montować BRD czy GTB? dla idei? Popieram nie ma sensu wkładać większe turbo bez całej reszty.
Danny Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Nie ma sie co oszukiwać GTB na postoju jest w stanie załadowac juz ładna ilość boosta a BRD nawet nie pierdnie przy niej:D Ale tez nie ma co porównywać tych turbin:D
wesz82 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Widze ze temat poszedł trochę w kierunku czy lepsza regenerowana czy ori pewna turbina. Mam możliwość kupić z AWX-a po regeneracji która była robiona rok temu,niby wszystko z nią ok i zastanawiam się czy ją brać??? Jak myślicie,porządna regeneracja wystarczy na długie lata???
Danny Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Szczerze nie brał bym tej turbinki...Rok po regeneracji a wiec zaraz po gwarancji. Naprawde jeśli chcesz miec audi dłużej niż dwa lata zregeneruj swoją albo kup taka do regeneracji:) W przyszłości bedziesz spokojny o nią
wesz82 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Maja jest zdrowa ale mowa tu o AWX-ie. Jest sens kupywać turbo dać 500 plus 800 regeneracja...???
daniels Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Daniels dalej masz GTB17 ?tak po małych usprawnieniach Jubego_p
Armi Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Maja jest zdrowa ale mowa tu o AWX-ie.Jest sens kupywać turbo dać 500 plus 800 regeneracja...??? Za tyle kupiłem zdrowe turbo AWX 3 lata temu, zakładanie że za 500zł to szrot jest niepotrzebne. Chociaż wyjaśnia dlaczego dobre turbo ASZ za 500zł nie chciało się sprzedać, teraz wystawie za 800 skoro klienci myślą, że to za 500 jest do regeneracji:decayed:
wesz82 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Maja jest zdrowa ale mowa tu o AWX-ie.Jest sens kupywać turbo dać 500 plus 800 regeneracja...??? Za tyle kupiłem zdrowe turbo AWX 3 lata temu, zakładanie że za 500zł to szrot jest niepotrzebne. Chociaż wyjaśnia dlaczego dobre turbo ASZ za 500zł nie chciało się sprzedać, teraz wystawie za 800 skoro klienci myślą, że to za 500 jest do regeneracji:decayed: Armi jak masz ze swojego zdrowe turbo w tej cenie to ja je łykam:wink: Niby wszystko co było do wymiany zostało wymienione. Jak poznać że bebechy są ulepszone???
Armi Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 To które mam nie pasuje do silników wzdłużnych tylko poprzecznych. Poszukaj na szrotach, sprawdzasz luz wzdłużny i poprzeczny. Jak wszystko gra to kupujesz. EOT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się