pioteros Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 mi sie nigdy nie zdarzylo uciekac na drugi pas podczas wyprzedzania wyprzedzam tak, zeby w razie najgorszego przypadku wyhamowac i spowrotem schowac sie np. za tira ktorego staralem się wziąć, a jeśli widze że jest ryzyko ze wlasnie taki manewr moze miec miejsce to czekam wyprzedzam czesto, bo lubie, nie jezdze hcyba jak wariat ale sprawia mi to olbrzymia przyjemnosc, kiedy ciągne się za kims, i mam w koncu wolną drugą stronę, wtedy redukcja na 3 i poszedł - ja to po prostu lubię i po to mam troszke więcej pod maska niz przecietne wozidlo chociaz 180KM w dzisiejszych czasach to nie jest nic takiego, bo ta granica przecietnosci powoli przesuwa się w górę
pastaldo Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 No ja miałem okazje przyklejać sie na trzeciego do ciężarówki bo oni powinni zostawiać między soba miejsce a wtedy jechały 2 jedna za drugą i drugiej już nie zdążyłem wyprzedzić bo zabrakło mocy a między nie bym sie nie zmieścił. Innym razem A4 musiaem uciec na pobocze bo wyprzedzałem może troche zamyślony byłem i wyprzedzałem ciężarówkę a okazało się że był wzniesienie a raczej dołek którego nie dostrzegłem z za ciężarówki i z niego wyskoczył mi na czoło samochów. Nie mniej jakbym miał wiecej pod butem to bym zdążył bo dużo nie brakowało. Nie chce tutaj się rozwodzić nad tym gdzie wyprzedzać albo nie i jak unikac takich sytuacji. Wbrew pozorom nie jeżdze po głupiemu i nie wyprzedzam jesli nie muszę nie mniej jednak ja jeżdze bardzo dużo drogami krajowymi i mniejszymi gdzie nie mam drugiego pasa którym spokojnie i maluchem wyprzedzę tylko jak jadę 10km za wlokącą sie ciężarówką to jak jest okazja to wyprzedzam a nistety zdarzają sie różne sytuacje. A od kiedy jeżdze 180KM 2.5TDi odpukać nie brakło mi jeszcze mocy i momentu żeby bezpiecznie wyprzedzić bo nie pakuje sie na chama jak wize że nie ma szans na bezpieczny manewr.
xdanielx Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 powiem Ci cos co kiedys mi pewien stary dobry kierowca powiedzialwyprzedzac trzeba umiec ja jezdze w trasie po zwyklych dwupasmówkach dwukierunkowych nie wiecej niz 100 bo i po co wiecej , skoro nie mozna i tak szybciej i to ze nie wyprzedze ciezarowki od razu tylko za 2 kilometry gdzie bedzie wiecej czasu i miejsca , wcale niczego nie zmieni , po za tym ze zaoszczede na tym 2 minuty ogolnego czasu jazdy , a i tak zrownam sie na pierwszych swiatlach wlotowych do miasta z tymi którzy mnie wyprzedzali po drodze i to jest najświętsza racja, tyle w temacie
Labiel Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 W audi np. 1.9 TDI AFN jest na aluminiowym bloku tak samo 1.8 T oprócz AEB i pewnie nie tylko ten, a ilu użytkowników ma takie silniki? W 1,8T jest aluminiowy blok? Mam APU i tam na bank jest żeliwny.
Labiel Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Żeliwny No też mi się tak wydawało że jest jakiś błąd w wypowiedzi. W japońcach często stosowane są bloki aluminiowe. U kumpla wygląda to w ten sposób że cylindry w całości otoczone są wodą a nie idą kanały jak u nas w VAGu.
kkrawat Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Miałem 1.6 w a3 - i powiem krótko nigdy więcej...samemu do miasta wystarczał ale w trase w jakieś 3 osoby to jakaś pomyłka...spalał mi tyle samo w mieście co 1.8tq, na trasie fakt spalał mniej ale nie można było tego nazwac jazdą w trasie...sznurek TIrów i czekałeś na km wolnego pasa żeby to wyprzedzić Co do awaryjności to się nie wypowiadam - bo jak sie dba tak się ma, ale moje 1.8tq mniej mnie kosztowało w naprawach niz tamto coś...niech się nowy właściciel cieszy A kupiłem bo myslałem ze 1.6 to oszczędny będzie a potem nawet dziewczyna nie chciała nim jeżdzić jak pojeździła 1.8tq
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się