Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Chciałbym wymienić sprzęgło na jakieś mocniejsze,co proponujecie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak by wytrzymało jakieś 350-400Nm.......proszę o sugestie,sorry że pytam tu ale w dziale napęd nie otrzymałem odp

Opublikowano

Skrzynia 6 + sprzęgło 240 mm :)

Opublikowano

A bez wymiany skrzyni nie da rady??

Opublikowano

Da np Sachs Performace lub wzmacniany docisk i tarcza od Radziowskiego

Opublikowano

Da np Sachs Performace lub wzmacniany docisk i tarcza od Radziowskiego

chyba Radzikowskiego

www.sprzegla.com

Opublikowano

chyba Radzikowskiego

Oczywiście, że o niego chodzi. Nie wiem jak się udało mi walnąć w nazwisku, pewnie zjadłem "k" :mysli:

Opublikowano

odświeżam temat, co potrzebuję, aby wrzucić skrzynię 6 do AFN-a co dokładnie będę potrzebował, jakie sprzęgło do tego, dodam że silnik modyfikowany i celuje w ok 380NM , jakie koszta tego zabiegu i od czego ta skrzynia ma być.

Czekam na info, może ktoś już to robił :mysli:

Opublikowano

odświeżam temat, co potrzebuję, aby wrzucić skrzynię 6 do AFN-a co dokładnie będę potrzebował, jakie sprzęgło do tego, dodam że silnik modyfikowany i celuje w ok 380NM , jakie koszta tego zabiegu i od czego ta skrzynia ma być.

Czekam na info, może ktoś już to robił :mysli:

Robił i to calkiem niedawno. :kox: Potrzebne Ci dokladnie to samo co opisałem tu:

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_koncepcja_na_dlubniecie_parcha-t38351.0.html

Opublikowano

Ktoś gdzieś pisał o sprzęgle od 1Z, że podobno jest mocniejsze i pasuje bez problemów :mysli: Nie wiem ile w tym prawdy :co:

Opublikowano

Ktoś gdzieś pisał o sprzęgle od 1Z, że podobno jest mocniejsze i pasuje bez problemów :mysli: Nie wiem ile w tym prawdy :co:

tomigsi uzywa takiego sprzegla, kolo zamachowe od 1z i do tego reszta gratow takze do 1z, lozysko moze byc od afn-a bo podobno jest takie same. Ja tez bede sie szykowal na taka wymianke tylko na razie zbieram graty.

Opublikowano

[tomigsi uzywa takiego sprzegla, kolo zamachowe od 1z i do tego reszta gratow takze do 1z, lozysko moze byc od afn-a bo podobno jest takie same. Ja tez bede sie szykowal na taka wymianke tylko na razie zbieram graty.

ale ciekawe czy pasuje bez problemów i nic nie trzeba przerabiać :mysli: Żeby mechanik się nie zdziwił :polew:

Opublikowano

[tomigsi uzywa takiego sprzegla, kolo zamachowe od 1z i do tego reszta gratow takze do 1z, lozysko moze byc od afn-a bo podobno jest takie same. Ja tez bede sie szykowal na taka wymianke tylko na razie zbieram graty.

ale ciekawe czy pasuje bez problemów i nic nie trzeba przerabiać :mysli: Żeby mechanik się nie zdziwił :polew:

przeróbka będzie jedynie na skróceniu lub wymianie śrub mocujących koło zamachowe , ja skróciłem i dałem je na klej do gwintów .

Opublikowano

Z tego co czytałem na forum passata wiem, że zamiast dwumasy można dać koło zamachowe od vr6.

Opublikowano

Z tego co czytałem na forum passata wiem, że zamiast dwumasy można dać koło zamachowe od vr6.

w passat-cie silnik montowany jest poprzecznie, wiec taka opcja odpada.

Opublikowano

SACHS PERFORMANCE do A4 B5 AVG, AFN 1.9 TDI 110KM rok 2000:

Docisk - 1156.37 zł

0294883082999715ub4.th.gifthpix.gif

Tarcza do 420Nm - 1046.53 zł

0294881864999961zw5.th.gifthpix.gif

Łożysko zwalniające - 112.61 zł + jakiś dwumas SACHS pewnie ok 900 zł :mysli:

Ceny niezłe... ale pewnie dało by radę :>

Opublikowano

Z tego co czytałem na forum passata wiem, że zamiast dwumasy można dać koło zamachowe od vr6.

w passat-cie silnik montowany jest poprzecznie, wiec taka opcja odpada.

co Ty opowiadzasz ...

motor jest tak samo ulozony jak w A4 .... czyl wzdluznie ... :wink4:

Opublikowano

Bardzo drogi jest ten Sachs...

Ja jestem za wrzuceniem skrzyni 6 i sprzęgła 240mm... tylko ciekawi mnie jakie są koszty tego...

Opublikowano

Bardzo drogi jest ten Sachs...

Ja jestem za wrzuceniem skrzyni 6 i sprzęgła 240mm... tylko ciekawi mnie jakie są koszty tego...

taniej wyjdzie wymienić skrzynię?? :naughty:[br]Dopisany: 27 Październik 2008, 22:08_________________________________________________

w passat-cie silnik montowany jest poprzecznie, wiec taka opcja odpada.

co Ty opowiadzasz ...

motor jest tak samo ulozony jak w A4 .... czyl wzdluznie ... :wink4:

...jedynie w passacie B5
Opublikowano

Nie mówie że taniej :naughty: ale jak już się pchać w większe koszty to lepiej ciut więcej dołożyć i mieć fajniejszą skrzynie, chociaż przyznam się że nie wiem jakie są koszta skrzyni 6

Ja osobiście w użytkowaniu mojego klekota na codzień mam tak nie raz że brakuje mi tego 6 biegu :gwizdanie:

Opublikowano

Nie mówie że taniej :naughty: ale jak już się pchać w większe koszty to lepiej ciut więcej dołożyć i mieć fajniejszą skrzynie, chociaż przyznam się że nie wiem jakie są koszta skrzyni 6

Ja osobiście w użytkowaniu mojego klekota na codzień mam tak nie raz że brakuje mi tego 6 biegu :gwizdanie:

przy 6-biegowej skrzyni auto sporo straci na dynamice. Będzie trzeba częściej machać lewarkiem.. uwierz mi, że szybko być marudził po wymianie skrzynia na 6.

Kiedyś test robił motor:

"Różnica w prędkościach obrotowych silnika przy 100km/h miedzy AVG 5 biegów i AVF 6biegów:

[AVG 5b]-4 bieg-100km/h-ok.2700obr.

-5 bieg-100km/h-ok.2100obr.

[AVF 6b]-5 bieg-100km/h-ok.2500obr.

-6 bieg-100km/h-ok.2000obr.

Wg. mnie nie warto zmieniać skrzyni w tym przypadku co opisałem[moze są skrzynie 6-biegowe do B5 są o dłuższych przełożeniach z silników 2,5 TDI bądź ATJ]

Ten 6 bieg nie jest takim nadbiegiem jak sie spodziewałem, liczyłem na maximum 1800obr. przy 100km/h na tym 6 b."

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...