piotrsob1 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Mam pewne 150 kkm przelotu, nic nie robię i mocno się nie stresuje, ale lina tak na wszelki wypadek ma swoje poczesne miejsce w bagażniku Znajomemu imbus się obrobił po 220 kkm ( A6, motor BRE z 2007r. ) Zrobił lichwę ( wymienił sam imbus ) i pogonił do Żyda...., wróć, Chińczyka z Wólki Kosowskiej
Janusz72 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Ja mam 220 i też mnie to bardzo interesi jaki jest stan, ale dopiero w sierpniu za to się zabiorę, tj. rozrząd i kontrola napędu pompy, silnik BPW
robert11 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Ja mam 185 i właśnie zamówiłem kółka i impuls tyle ze nie jestem przekonany do tej wymiany ale jak pisałem juz mam zestaw i w tym miesiącu sie dowiem czy kasa w błoto czy zaoszczedzilem kilka stowek na poczet większej awarii
Janusz72 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Jaki zestaw kupić żeby był dobry,( tzn jakiś chinczyk pakistanski) do BPW, Może ktoś już kupował i może coś polecić w rozsądnej cenie!
zcccz Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Wygląda na to że to była wina paliwa, auto przestało dymić przy przyspieszaniu i nie drga już. Czy podrygiwanie zniknęło na dobre? Ja od kilku tygodni walcze z tym problemem... Mam podrygiwania na wolnych obrotach... Wymieniony imbusik, koło dwumasowe, sprawdzone cisnienie pompy oiejowej i pompek... w s z y s t k o w n o r m i e i wskazania mówią że są w bardzo dobrej kondycji ://// odchyły 1-2% Dla pewności nawet dodatkowo pompki podmienione na inne i nadal to samo. Ręce opadają... Teraz już nie mam pojęcia gdzie dalej szukać przyczyny...
Awra Opublikowano 13 Października 2015 Autor Opublikowano 13 Października 2015 U mnie zniknelo, mam nadzieje ze podmienione pompki poszly na nowych uszczelkach...bo to tez jest przyczyna tak jak wyrobione gniazda pompek. U mnie to byla wina paliwa slabego-dokladniej vervy na orlenie Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Musashi Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 w silnikach 16V BLB,BRE, BRD i pochodne gniazda PD nie ulegaja wyrobieniu. problem dotyczy wylacznie silnikow 8V.
zcccz Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 U mnie zmiana paliwa i żadne dodatki nic nie dają... nawet bym stwierdził, że po ostatniej naprawie czyli wymianie imbusika z podrygiwań zminiło się w ciągłe drgania silnika na jałowym... i faktycznie najbardziej nierówna praca silnika zauważalna jest jak obroty zwiększę na 1800... normalnie załamka
Musashi Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 wrzuc filmik jak to wyglada. mam drugie auto z 2.0 tdi 16V, poprzednie sobie drgało, i obecne drga, ponadto kilku znajomym podobnie. jeździmy nie przejmujemy się. o ile są to nieregularne drgania, a nie istotne wypadanie zapłonów nie ma sensu szukać pomysłów na kolejne wydatki.
piotrsob1 Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 U mnie zmiana paliwa i żadne dodatki nic nie dają... nawet bym stwierdził, że po ostatniej naprawie czyli wymianie imbusika z podrygiwań zminiło się w ciągłe drgania silnika na jałowym... i faktycznie najbardziej nierówna praca silnika zauważalna jest jak obroty zwiększę na 1800... normalnie załamka Pokaż jak wyglądają korekcje na biegu jałowym ( grupa 013 ) na zimnym , rozgrzanym silniku i w momencie jak auto zaczyna telepać silnikiem
SotoM Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Przy demontażu miski trzeba zdemontować przedni ogranicznik -tzw przednia poduszka która jest na środku przy chłodnicach, niektórzy montujac ją spowrotem zapominają ten ogranicznik ustawić na środku wspornika przez co Ogranicznik oparty jest o wspornik co powoduje drżenie wyczuwalne na całej budzie jak i pod tyłkiem.
zcccz Opublikowano 31 Października 2015 Opublikowano 31 Października 2015 Też właśnie zastanawiałem się czy to może któraś poduszka ale nie sądzę - mechanicy przeglądali to (przynajniej tak mówili) - aczkolwiek teraz sam przyjżę się bardziej temu mocowaniu o którym kolega wspomina. Mój silnik potrząsa od samego odpalenia (ciepły/zimny tak samo) - patrząc na silnik przy otwartej klapie nawet widać że od czasu do czasu drga. I jest to odczuwalne w kabinie i nawet na kierownicy. Dziś udało mi sie zrobić logi grupy 013 - fakt że tylko na zimnym silniku ale kolejny raz wypadły w normie: -0,54 mg/H 0,07 0,07 0,38
piotrsob1 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Dziś udało mi sie zrobić logi grupy 013 - fakt że tylko na zimnym silniku ale kolejny raz wypadły w normie: Bo najważniejsze dla postawienia poprawnej diagnozy , to korekcję zlogowane jak silnikiem telepie, dopiero wtedy coś na nich może być widać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się