sikszak Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 założyłem do swojej audi sprężyny eibach pro kit -35mm tył usiadł tak jak chciałem lewy przód też ale prawe przednie kolo siadło gdzieś 1,5 - 2,0 cm niżej niż pozostałe. Beznadziejnie to wygląda. Co może być przyczyną? źle założona sprężyna (można ją źle założyć?). Może jakaś guma w mocowaniu sprężyny jest już wygnieciona. Czy zużyty amor może też to powodować? przecież auto stoi na sprężynie i w sumie amor nie ma tu nic do tego jaka jest wysokość. Macie jakieś pomysły co może powodować taką sytuację? Sprężyny kupiłem nowe więc wątpię żeby była któraś już "wyziedziana"
gabriel_bar Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Amortyzator może mieć wpływ. Na poprzednich sprężynach było równo? Sporo 1,5-2cm Sprężynę można źle założyć, jak końce sprężyn nie trafią w swoje miesjca na gumach, ale to by spowodowało jakieś tam podniesienie. Sprężyny były równe? napewno te same oznaczenia miały? Sam zakładałeś?
sikszak Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Opublikowano 17 Maja 2014 oznaczenia sprężyn takie same, Zakładałem je w warsztacie. Sprawdzałem dzisiaj i wygląda wszystko ok. Tylko dlaczego niżej siadł przód z jednej strony. Sprężyny dobierane pod audi uwzględniając obciążenie osi więc myślałem że wszytko idealnie się ułoży
seba.jedesign Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 pytanko mam takie bo także chciałbym założyć takie spręzyny -założyłeś komplet eibach 35mm przód ,30mm tył ? bo piszesz ogólnie o 35mm - bo na przód i tył po 35mm to o ile wiem nie ma takiego zestawu eibach pewnie też nie wytestowałeś jak sztywność w porównaniu z zwykłymi, czy duża różnica w twardości ?? a jaki miałeś oryg.zawias ?? dziwne z tą różnicą o której piszesz !!!
sikszak Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Opublikowano 18 Maja 2014 dokładnie jak piszesz. Sprężyny to komplet eibach pro kit -35 przód i -30 tył. Ja przedtem miałem zwykłe sprężyny standardowo montowane czyli 1 BA. Sztywne są ale komfort pozostaje. Trzeba spokojnie przejeżdżać hopki bo można zahaczyć podwoziem. nie wiem tylko na ile to wina tego że siadła mi niżej jedna strona z przodu. może gdyby tak nie siadła to hopkach bym nie przycierał.
seba.jedesign Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 kurcze dziwne to że tak Ci siadło, i tak jeździsz w nierówności ? Ja mam 1BE także niżej od Ciebie i zastanawiam się właśnie nad spręzynami, a zarazem nad komfortem po ich włożeniu.
oca69 Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 kurcze dziwne to że tak Ci siadło, i tak jeździsz w nierówności ?Ja mam 1BE także niżej od Ciebie i zastanawiam się właśnie nad spręzynami, a zarazem nad komfortem po ich włożeniu. 1BE i niżej masz ? Jak 1BE są -20 .
seba.jedesign Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 kurcze dziwne to że tak Ci siadło, i tak jeździsz w nierówności ?Ja mam 1BE także niżej od Ciebie i zastanawiam się właśnie nad spręzynami, a zarazem nad komfortem po ich włożeniu. 1BE i niżej masz ? Jak 1BE są -20 . chodziło mi o różnice pomiędzy 1BA i 1BE, źle mnie rozumisz
Damian92 Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Ja jestem jakies pół roku po zmianie. Mialem zawieszenie 1BA, założyłem sprężyny eibach 35mm i 30mm i jestem bardzo zadowolony. Komfort bardzo podobny, fakt, że na niskim profilu opony czuć dziury itd. Ale dyskomfortu nie czuć u mnie wszystko równo siadło... Moze ktoś przypadkowo zdekompletował zestaw i jedna sprezyna byla od innej klasy wagowej?
bosniak_sg Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Zamien sprezyny miejscami i bedziesz mial odpowiedz. Jezeli po zmianie bedxie tak samo to cos z zawieszeniem, jezeli teraz druga strona bedzie nizej dla odmiany to cos nie halo ze sprezyna.
jaro1768 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Może są różne amorki? Jeśli to metalowe wsparcie dołu sprężyny jest na rożnej wysokości to tak właśnie będzie jak u Ciebie.
blbina Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 A może grzebałeś przy wahaczach albo poprzedni właściciel i jedna stronę poskręcał jak auto nie stało na kolach. Jak nic nie znajdziesz to proponował bym jak auto stoi na kolach popuścić śruby na wszystkich tulejach wahaczy i wtedy dociągnąć .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się