sebek1093 Opublikowano 25 Lutego 2020 Opublikowano 25 Lutego 2020 A dało by radę podać nr części żebym mógł sobie skomponować zestaw na 300mm?
dydek1 Opublikowano 25 Lutego 2020 Autor Opublikowano 25 Lutego 2020 1 godzinę temu, sebek1093 napisał: A dało by radę podać nr części żebym mógł sobie skomponować zestaw na 300mm? A bodajże bda 606 i607 Mogę Ci nawet sprzedać te co mam
dydek1 Opublikowano 3 Marca 2020 Autor Opublikowano 3 Marca 2020 Jako że cudowna kontrolka zasugerowała koniec klocków przód, przyszedł czas na zmianę hamowni na przodzie. Były 345 OZ + klocki Ferodo Premier Teraz sprawdzę jak sprawuje się zestaw Rotinger + Ferodo DS
dydek1 Opublikowano 4 Marca 2020 Autor Opublikowano 4 Marca 2020 Po 4 latach jazdy na Continental ContiSport Contact 5 czas wypróbować inna gume Wybór padł na Michelin Primacy 4 Zobaczymy jak długo posłużą. Rozmiar 225/40/18
dzejo Opublikowano 5 Marca 2020 Opublikowano 5 Marca 2020 W dniu 3.03.2020 o 12:34, dydek1 napisał: Jako że cudowna kontrolka zasugerowała koniec klocków przód, przyszedł czas na zmianę hamowni na przodzie. Były 345 OZ + klocki Ferodo Premier Teraz sprawdzę jak sprawuje się zestaw Rotinger + Ferodo DS Polecam Rotinger GT. Juz ponad 3tys km i hamuje zacnie i ładnie wyglada.
dydek1 Opublikowano 5 Marca 2020 Autor Opublikowano 5 Marca 2020 40 minut temu, dzejo napisał: Polecam Rotinger GT. Juz ponad 3tys km i hamuje zacnie i ładnie wyglada. Liczę że się nie zawiodę i ten zestaw nie powie mi,, papa'' bo paru lepszych hamowaniach
dzejo Opublikowano 5 Marca 2020 Opublikowano 5 Marca 2020 Ja testowałem 200-0 kilka razy rozgrzewałem hebel katowałem i tarcze proste. Podstawa idealnie wyczyścić piasty oraz ustawić tarcze na jak możliwie najmniejsze bicie boczne.
dekiel 13 Opublikowano 6 Marca 2020 Opublikowano 6 Marca 2020 14 godzin temu, dydek1 napisał: Liczę że się nie zawiodę i ten zestaw nie powie mi,, papa'' bo paru lepszych hamowaniach Zacnie się prezentują.
dydek1 Opublikowano 6 Marca 2020 Autor Opublikowano 6 Marca 2020 16 godzin temu, dzejo napisał: Ja testowałem 200-0 kilka razy rozgrzewałem hebel katowałem i tarcze proste. Podstawa idealnie wyczyścić piasty oraz ustawić tarcze na jak możliwie najmniejsze bicie boczne. Dlatego postanowiłem zrobić to jak najbardziej profesjonalnie przy wymianie i dodatkowo zakupiłem zegar????
dzejo Opublikowano 6 Marca 2020 Opublikowano 6 Marca 2020 1 godzinę temu, dydek1 napisał: Dlatego postanowiłem zrobić to jak najbardziej profesjonalnie przy wymianie i dodatkowo zakupiłem zegar???? Ja kupiłem taki sam U mnie fajnie się zgrało i najmniejsze bicie było w ori miejscu i tarcze mogłem przykręcić na tą małą śrubkę z łebkiem w stożek nie musiałem wiercić nowego otworu powodzenia w montażu
dydek1 Opublikowano 6 Marca 2020 Autor Opublikowano 6 Marca 2020 14 minut temu, dzejo napisał: Ja kupiłem taki sam U mnie fajnie się zgrało i najmniejsze bicie było w ori miejscu i tarcze mogłem przykręcić na tą małą śrubkę z łebkiem w stożek nie musiałem wiercić nowego otworu powodzenia w montażu W którym ori miejscu? I gdzie chciałeś wiercić otwór?
dzejo Opublikowano 6 Marca 2020 Opublikowano 6 Marca 2020 W tych tarczach jest otwór montażowy w który wkręcasz srubke mała żeby Ci tarcza nie spadała podczas demontażu kola. Tak jest w b7 bodajże o ile pamietam. W b6 nie ma w piascie otworku oryginalnie i tarcza po zdjęciu kola jest luzna. U mnie ktoś wcześniej piasty wymienił i juz mam te z otworem na śrubkę.
dydek1 Opublikowano 6 Marca 2020 Autor Opublikowano 6 Marca 2020 Godzinę temu, dzejo napisał: W tych tarczach jest otwór montażowy w który wkręcasz srubke mała żeby Ci tarcza nie spadała podczas demontażu kola. Tak jest w b7 bodajże o ile pamietam. W b6 nie ma w piascie otworku oryginalnie i tarcza po zdjęciu kola jest luzna. U mnie ktoś wcześniej piasty wymienił i juz mam te z otworem na śrubkę. No dokładnie. Dlatego mając ten otwór do przykrecenia tarczy i zegar tak naprawdę mam 5 pozycji by dobrać pozycje z jak najmniejszym biciem
dzejo Opublikowano 6 Marca 2020 Opublikowano 6 Marca 2020 Masz 5 pozycji ale otworek w piaście i tarczy pasuje tylko w jednej pozycji. Jak juz przekręcisz to juz nie będzie pasować Z tylu nie mialem tych otworów wiec ustawiłem sobie tarcze jak najlepiej i wtedy zaznaczyłem i wierciłem w piascie i gwintowalem 1
dydek1 Opublikowano 7 Marca 2020 Autor Opublikowano 7 Marca 2020 W dniu 6.03.2020 o 22:01, dzejo napisał: Masz 5 pozycji ale otworek w piaście i tarczy pasuje tylko w jednej pozycji. Jak juz przekręcisz to juz nie będzie pasować Z tylu nie mialem tych otworów wiec ustawiłem sobie tarcze jak najlepiej i wtedy zaznaczyłem i wierciłem w piascie i gwintowalem Wiem o co chodzi? Cyk i gotowe?
dydek1 Opublikowano 8 Marca 2020 Autor Opublikowano 8 Marca 2020 Dzień Kobiet... Od samego rana musiałem chwilę ucieć do garazu??? Zderzak wrócił z lakierni więc od razu został wrzucony na auto. Pozostało zmienić długość wydechów bo są całkiem schowane 2
dydek1 Opublikowano 13 Marca 2020 Autor Opublikowano 13 Marca 2020 Zawieszenie zaczęło mi się odzywać z przodu... A że po wymianę opon i dołożeniu dystansów z tyłu warto by było zrobić zbieżność i geometrię czas wymienić zawieche. Zdecydowałem się na komplet z Regum. Pl + drążki na przid
kkam Opublikowano 13 Marca 2020 Opublikowano 13 Marca 2020 dasz jakieś dokładniejsze foty tych wahaczy po regeneracji? Jak z jakością? równo obsadzone tuleje itp?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się