Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ ALL B6 ] 1.9 AWX by dydek1


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A dało by radę podać nr części żebym mógł sobie skomponować zestaw na 300mm? 

Opublikowano
1 godzinę temu, sebek1093 napisał:

A dało by radę podać nr części żebym mógł sobie skomponować zestaw na 300mm? 

A bodajże bda 606 i607

Mogę Ci nawet sprzedać te co mam

Opublikowano

A w jakiej cenie? 

Opublikowano

Jako że cudowna kontrolka zasugerowała koniec klocków przód, przyszedł czas na zmianę hamowni na przodzie. 

Były 345 OZ + klocki Ferodo Premier

Teraz sprawdzę jak sprawuje się zestaw Rotinger + Ferodo DS

received_2558800550895036.jpeg

received_2727171744033731.jpeg

Opublikowano

Po 4 latach jazdy na Continental ContiSport Contact 5 czas wypróbować inna gume

Wybór padł na Michelin Primacy 4

Zobaczymy jak długo posłużą. 

Rozmiar 225/40/18

 

received_620320108805684.jpeg

received_2278359899130751.jpeg

received_274407760212941.jpeg

Opublikowano
W dniu 3.03.2020 o 12:34, dydek1 napisał:

Jako że cudowna kontrolka zasugerowała koniec klocków przód, przyszedł czas na zmianę hamowni na przodzie. 

Były 345 OZ + klocki Ferodo Premier

Teraz sprawdzę jak sprawuje się zestaw Rotinger + Ferodo DS

received_2558800550895036.jpeg

received_2727171744033731.jpeg

Polecam Rotinger GT. Juz ponad 3tys km i hamuje zacnie :D i ładnie wyglada. 

4441CDE5-9E63-4E8B-BCE5-DE2C9039E13E.jpeg

Opublikowano
40 minut temu, dzejo napisał:

Polecam Rotinger GT. Juz ponad 3tys km i hamuje zacnie :D i ładnie wyglada. 

4441CDE5-9E63-4E8B-BCE5-DE2C9039E13E.jpeg

Liczę że się nie zawiodę i ten zestaw nie powie mi,, papa'' bo paru lepszych hamowaniach

Opublikowano

Ja testowałem 200-0 kilka razy rozgrzewałem hebel katowałem i tarcze proste. Podstawa idealnie wyczyścić piasty oraz ustawić tarcze na jak możliwie najmniejsze bicie boczne. 

Opublikowano

Dokładnie, jw. Będzie Pan zadowolony :) 

Opublikowano
14 godzin temu, dydek1 napisał:

Liczę że się nie zawiodę i ten zestaw nie powie mi,, papa'' bo paru lepszych hamowaniach

Zacnie się prezentują. :thumbup1:

 

Opublikowano
16 godzin temu, dzejo napisał:

Ja testowałem 200-0 kilka razy rozgrzewałem hebel katowałem i tarcze proste. Podstawa idealnie wyczyścić piasty oraz ustawić tarcze na jak możliwie najmniejsze bicie boczne. 

Dlatego postanowiłem zrobić to jak najbardziej profesjonalnie przy wymianie i dodatkowo zakupiłem zegar????

Screenshot_20200306-145448.png

Opublikowano
1 godzinę temu, dydek1 napisał:

Dlatego postanowiłem zrobić to jak najbardziej profesjonalnie przy wymianie i dodatkowo zakupiłem zegar????

 

Ja kupiłem taki sam :D U mnie fajnie się zgrało i najmniejsze bicie było w ori miejscu i tarcze mogłem przykręcić na tą małą śrubkę z łebkiem w stożek :D nie musiałem wiercić nowego otworu :D powodzenia w montażu :D

Opublikowano
14 minut temu, dzejo napisał:

 

Ja kupiłem taki sam :D U mnie fajnie się zgrało i najmniejsze bicie było w ori miejscu i tarcze mogłem przykręcić na tą małą śrubkę z łebkiem w stożek :D nie musiałem wiercić nowego otworu :D powodzenia w montażu :D

W którym ori miejscu? 

I gdzie chciałeś wiercić otwór? 

Opublikowano

W tych tarczach jest otwór montażowy w który wkręcasz srubke mała żeby Ci tarcza nie spadała podczas demontażu kola. Tak jest w b7 bodajże o ile pamietam. W b6 nie ma w piascie otworku oryginalnie i tarcza po zdjęciu kola jest luzna. U mnie ktoś wcześniej piasty wymienił i juz mam te z otworem na śrubkę.

EAB5C9DC-0139-4265-9724-28C896F8914D.jpeg

Opublikowano
Godzinę temu, dzejo napisał:

W tych tarczach jest otwór montażowy w który wkręcasz srubke mała żeby Ci tarcza nie spadała podczas demontażu kola. Tak jest w b7 bodajże o ile pamietam. W b6 nie ma w piascie otworku oryginalnie i tarcza po zdjęciu kola jest luzna. U mnie ktoś wcześniej piasty wymienił i juz mam te z otworem na śrubkę.

EAB5C9DC-0139-4265-9724-28C896F8914D.jpeg

No dokładnie. Dlatego mając ten otwór do przykrecenia tarczy i zegar tak naprawdę mam 5 pozycji by dobrać pozycje z jak najmniejszym biciem

Opublikowano

Masz 5 pozycji ale otworek w piaście i tarczy pasuje tylko w jednej pozycji. Jak juz przekręcisz to juz nie będzie pasować :D  Z tylu nie mialem tych otworów wiec ustawiłem sobie tarcze jak najlepiej i wtedy zaznaczyłem i wierciłem w piascie i gwintowalem

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 6.03.2020 o 22:01, dzejo napisał:

Masz 5 pozycji ale otworek w piaście i tarczy pasuje tylko w jednej pozycji. Jak juz przekręcisz to juz nie będzie pasować :D  Z tylu nie mialem tych otworów wiec ustawiłem sobie tarcze jak najlepiej i wtedy zaznaczyłem i wierciłem w piascie i gwintowalem

Wiem o co chodzi?

Cyk i gotowe?

 

DSC_1876.JPG

DSC_1873.JPG

Opublikowano

Dzień Kobiet... Od samego rana musiałem chwilę ucieć do garazu???

Zderzak wrócił z lakierni więc od razu został wrzucony na auto. 

Pozostało zmienić długość wydechów bo są całkiem schowane

DSC_1884.JPG

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Zawieszenie zaczęło mi się odzywać z przodu... A że po wymianę opon i dołożeniu dystansów z tyłu warto by było zrobić zbieżność i geometrię czas wymienić zawieche.

Zdecydowałem się na komplet z Regum. Pl + drążki na przid

DSC_1887.JPG

Opublikowano

dasz jakieś dokładniejsze foty tych wahaczy po regeneracji? Jak z jakością? równo obsadzone tuleje itp?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...