dydek1 Opublikowano 21 Października 2020 Autor Opublikowano 21 Października 2020 W dniu 20.10.2020 o 19:14, szpakuziom napisał: Ładna sztuka Dzieki
dydek1 Opublikowano 21 Października 2020 Autor Opublikowano 21 Października 2020 330 na tył chyli się ku końcowi... Pozostało jedynie zamontować to na aucie
Patryk14 Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 12 godzin temu, dydek1 napisał: 330 na tył chyli się ku końcowi... Pozostało jedynie zamontować to na aucie Z czego taki fajny zestaw i czy pasuje P&P?
dydek1 Opublikowano 22 Października 2020 Autor Opublikowano 22 Października 2020 43 minuty temu, Patryk14 napisał: Z czego taki fajny zestaw i czy pasuje P&P? Jarzmo a6 c6, zacisk z t5, blaszki od rs dziadek. P&P nie jest. Jeszcze gwintowanie zwrotnicy na m12 lub zestaw od helicoli (mam już u szykowany... Ale raczej bd gwintowal) Mój zestaw 288 będzie na sell
dekiel 13 Opublikowano 25 Października 2020 Opublikowano 25 Października 2020 Co to za klawy kolor zacisków Dawid ? Masz może numer RAL ?
dydek1 Opublikowano 26 Października 2020 Autor Opublikowano 26 Października 2020 W dniu 25.10.2020 o 07:58, dekiel 13 napisał: Co to za klawy kolor zacisków Dawid ? Masz może numer RAL ? RAL 9006 silber metallic POD kolor budy wybrałem kolor. Zresztą przednie zaciski też są srebrne. Z tyłu nie mogło być inaczej?
MichałA4 Opublikowano 31 Października 2020 Opublikowano 31 Października 2020 W dniu 15.10.2020 o 15:54, dydek1 napisał: O turbo, przerobke, DP - nie masz co się martwić... Delikatne schody zaczynają się przy estetyce pracy... Dokrecenue śrubki, plastiku itd. Może to detal ale ja zwracam na to uwagę gdy sam później muszę to poprawiać... Właśnie z turbo też podobno jest różnie , znam kilku chłopaków którzy do tej pory po robocie nie mogą się doprosić poprawek , chciałbym uniknąć takiego czegoś bo najzwyczajniej nie mam na to czasu , a nie chodziło Ci po głowie włożenie do auta 2.7 Bit ?
dydek1 Opublikowano 2 Listopada 2020 Autor Opublikowano 2 Listopada 2020 W dniu 31.10.2020 o 01:05, MichałA4 napisał: Właśnie z turbo też podobno jest różnie , znam kilku chłopaków którzy do tej pory po robocie nie mogą się doprosić poprawek , chciałbym uniknąć takiego czegoś bo najzwyczajniej nie mam na to czasu , a nie chodziło Ci po głowie włożenie do auta 2.7 Bit ? Akurat gtd jest idiotoodporna ? sam długo zbierałem opinie zanim zabrałem się za zmianę turbo.... Padło na tą i jestem z niej mega zadowolony. Napewno wybrałbym ja 2 raz. Chodziło mi po głowie 2,7 bit ale... naczytalem się kto to i jak robi... A że później milion jest poprawek... Jak już były pozytywne opinie to zakończyli działalność że swapami.... Jedynie pozostał w tej chwili chyba Czorny.... W aucie jak narazie nie planuje takich kolosalnych zmian jak zmiana serducha... Rozpoczynam budowę domu i tutaj całą moja uwagę skupiam dlatego ten projekt odszedl już nawet nie na drugi a na czwarty plan??? P. S. Gratów do audi leży a nie ma czasu ich kiedy na auto wrzucić
MichałA4 Opublikowano 4 Listopada 2020 Opublikowano 4 Listopada 2020 Wiadomo są rzeczy ważne i ważniejsze ja też w niedługim czasie zakładam rozpoczęcie budowy domu, ale też nie chcę rezygnować ze wszystkiego co daje mi trochę przyjemności na tym ziemskim padole autko zapewne zostawię sobie na dłużej bo jest całkiem przyjemne i najwyżej żonka będzie je użytkować , ale do tego czasu pewnie kilka latek minie i będzie ono musiało jeszcze trochę posłużyć jako pierwsze w domu . Dlatego myślę coś z nim zrobić i tak jak sam wygląd oraz stan sprawiają mi przyjemność tak ten diesel mimo że na prawdę odpukać bezawaryjny trochę mnie wkurza, kultura pracy , osiągi no i to ciągłe zadymienie dupska skutecznie mnie zrażają do niego. Teraz żebym poszedł do przodu to w przypadku 1.9 muszę : - zmienić turbo zapewne GTD2060 - zmienić wtryski - zmienić sprzęgło - zrobić DP i przerobić prawdopodobnie podejścia od IC pod nowe turbo to wszystko z robocizną wyjdzie zapewne ok 7-8k Za tą kasę w przypadku 2.7 bita to prawdopodobnie kupił bym kpl swap ze skrzynią i coś tam podziałał przy silniku ( rozrząd uszczelnienie może jakieś inne małe naprawy które by wynikły ) ale nie ma sensu zostawać przy serii przy tym silniku więc trzeba by od razu wrzucić lepsze turbiny wtryski i sprzęgło ogarnąć IC i kupę innych tematów więc koszty by były x3 w stosunku do 1.9 ....
dydek1 Opublikowano 7 Listopada 2020 Autor Opublikowano 7 Listopada 2020 W dniu 5.11.2020 o 00:23, MichałA4 napisał: Wiadomo są rzeczy ważne i ważniejsze ja też w niedługim czasie zakładam rozpoczęcie budowy domu, ale też nie chcę rezygnować ze wszystkiego co daje mi trochę przyjemności na tym ziemskim padole autko zapewne zostawię sobie na dłużej bo jest całkiem przyjemne i najwyżej żonka będzie je użytkować , ale do tego czasu pewnie kilka latek minie i będzie ono musiało jeszcze trochę posłużyć jako pierwsze w domu . Dlatego myślę coś z nim zrobić i tak jak sam wygląd oraz stan sprawiają mi przyjemność tak ten diesel mimo że na prawdę odpukać bezawaryjny trochę mnie wkurza, kultura pracy , osiągi no i to ciągłe zadymienie dupska skutecznie mnie zrażają do niego. Teraz żebym poszedł do przodu to w przypadku 1.9 muszę : - zmienić turbo zapewne GTD2060 - zmienić wtryski - zmienić sprzęgło - zrobić DP i przerobić prawdopodobnie podejścia od IC pod nowe turbo to wszystko z robocizną wyjdzie zapewne ok 7-8k Za tą kasę w przypadku 2.7 bita to prawdopodobnie kupił bym kpl swap ze skrzynią i coś tam podziałał przy silniku ( rozrząd uszczelnienie może jakieś inne małe naprawy które by wynikły ) ale nie ma sensu zostawać przy serii przy tym silniku więc trzeba by od razu wrzucić lepsze turbiny wtryski i sprzęgło ogarnąć IC i kupę innych tematów więc koszty by były x3 w stosunku do 1.9 .... 7-8 k aby zrobić to o czym piszesz nie ma szans. Nawet jakbyś robił to sam. Licz okolice 13-15. Bit aby było wszystko sprawne i przerobić 1.9 i go pomodzic w okolice 350hp to koszt około 30k
MichałA4 Opublikowano 29 Listopada 2020 Opublikowano 29 Listopada 2020 No i przekonałeś mnie GTD już się robi...
dydek1 Opublikowano 30 Listopada 2020 Autor Opublikowano 30 Listopada 2020 12 godzin temu, MichałA4 napisał: No i przekonałeś mnie GTD już się robi... Klasa? będziesz zadowolony
MichałA4 Opublikowano 28 Grudnia 2020 Opublikowano 28 Grudnia 2020 Dawid zrobił byś mi zdjęcie jak masz podłączone chłodzenie tego GTD ? Powiedz mi czy wałek zostawiłeś seryjny czy zmieniałeś na jakiś ostrzejszy SDI czy Świątka ?
dydek1 Opublikowano 29 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2020 10 godzin temu, MichałA4 napisał: Dawid zrobił byś mi zdjęcie jak masz podłączone chłodzenie tego GTD ? Powiedz mi czy wałek zostawiłeś seryjny czy zmieniałeś na jakiś ostrzejszy SDI czy Świątka ? OK. Cykne Ci fotkę. Walek dawałem nowy seria Kolbenschmidt'a
dydek1 Opublikowano 29 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2020 12 godzin temu, MichałA4 napisał: Nowe graty
MichałA4 Opublikowano 29 Grudnia 2020 Opublikowano 29 Grudnia 2020 (edytowane) Super kierowniczka, na pewno przypadnie Ci do gustu , ja już kilka lat jeżdżę z kierownicą od tts i nie zamienił bym jej z powrotem na okrągłą. Ja turbo mam od Fiodora, liczę założyć je sam, ale wlasnie zastanawiam się z tą wodą gdzie się spece wpinaja z montażem jeszcze chwile poczekam bo chce skompletowac graty pod sprzęgło i ten wałek chodzi mi po glowie , dodatkowo gdzieś wyczytałem że po jego instalacji oprócz wzrostu KM i Nm spada zadymienie i to pod tym względem go rozważam. Edytowane 29 Grudnia 2020 przez MichałA4 1
dydek1 Opublikowano 3 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2021 Jak ja kupowałem walek nie wiedziałem że można wziąć np od Świątka.. Trochę szkoda zwłaszcza że różnią w enie to było jakiesn150pln
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się