Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo CAHa czy Hybryda


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

co byście polecili przy wymiance w mojej B6 1,9 AVF Quattro... tzn. zmiana na CAHa czy na Hybrydkę proponowaną przez kolegę z forum z większym wirnikiem - chyba od 2,5???

Dzięki.

Opublikowano

Musisz sie zdecydowac czy chesz montaż P&P czy przeróbki ile chesz przeznaczyc $

Opublikowano

Tutaj wynik mojego klocka 1 soft lite a 2 mocny na sprężarce BRD ( dwa softy bo mam zrobione przełączanie map )

moja_1_7_jpg.jpg

Opublikowano

ale nadal generalnie nie odpowiedzieliście mi czy hybryde czy Caha? Przeróbki nie mają znaczenia... BRD chyba nie wchodzi w grę bo Caha jest nowszej generacji... tylko czy może tą hybrydę od deva??? Co Wy na to???

Opublikowano
ale nadal generalnie nie odpowiedzieliście mi czy hybryde czy Caha? Przeróbki nie mają znaczenia... BRD chyba nie wchodzi w grę bo Caha jest nowszej generacji... tylko czy może tą hybrydę od deva??? Co Wy na to???

z tych dwóch to CAHA ....

choc jak przerobki nie maja znaczenia to wkładaj GTB17

---------- Post dopisany at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany at 22:53 ----------

Tutaj wynik mojego klocka 1 soft lite a 2 mocny na sprężarce BRD ( dwa softy bo mam zrobione przełączanie map )

View image: moja 1 7 jpg

Adrian .... góra jest , ale dołu to jednak to BRD wogole nie ma .... :kwasny: [i to pomiar na 4-tym biegu]

Tutaj Twoje B6 [byłe moje :decayed:] na GTB17 jak pamietasz .... -> Audi A4 B6 1.9 TDI quattro AVF - 199PS / 413Nm

jest przepasc takze zmieniaj to BRD bo wstyd ... :wink:

Opublikowano

jeśli przeróbki to tylko GTB na CAHA szkoda czasu.

Opublikowano
jeśli przeróbki to tylko GTB na CAHA szkoda czasu.
+5
Opublikowano
jeśli przeróbki to tylko GTB na CAHA szkoda czasu.
+5

+5 :decayed:

Opublikowano

A dużo jest tam rzeźby przy tej GTB i jakie koszta bo o tej nie czytałem i nie myślałem...?

Opublikowano

zakup przerobionej turbiny gotowej do przykrecenia to około 1900zł + Przetobienie DP + przerobienie dolotu do turbo + Przerobienie połaczenia turbo IC ( niektórzy robia tak turbo ze pasuje pod orurowanie do seryjnej turbiny) + spływ oleju

Opublikowano

Zależy za ile kupisz turbo bo głowie od tego zalezy cena.

Opublikowano

Sebamol jeśli GTB to sugerowałbym kupno już przerobionej na podciśnienie i zespawanej z kolektorem turbiny,w B6 jest ciasno ale Juby_p jest mistrzem jeśli chodzi o przeróbki GTB,wchodzi z ori puszką powietrza i luzu jest 15MM :wink:

Opublikowano
Sebamol jeśli GTB to sugerowałbym kupno już przerobionej na podciśnienie i zespawanej z kolektorem turbiny,w B6 jest ciasno ale Juby_p jest mistrzem jeśli chodzi o przeróbki GTB,wchodzi z ori puszką powietrza i luzu jest 15MM :wink:

Popieram i widzialem na wlasne oczy :) +5:decayed:

Opublikowano

Mam takie turbo GTB17 już przerobione z resztą Daniels coś o nim wie :naughty:. z racji zmiany planów jest na sprzedaż.

Opublikowano

To co Daniels zamieniłeś na 22 tak ? Bo nic się nie pochwalisz

Opublikowano
Mam takie turbo GTB17 już przerobione z resztą Daniels coś o nim wie :naughty:. z racji zmiany planów jest na sprzedaż.
dokładnie z czystym sumieniem mogę polecić to turbo :hi:

-----------

To co Daniels zamieniłeś na 22 tak ? Bo nic się nie pochwalisz
u mnie czysta seria zawitała
Opublikowano

daniels to czemu taki powrót w przeszłość?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...