Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świeci się kontrolka silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dajmon dobry pomysł z tymi podziałami w exelu tylko jak to wstawię w edytorze forum to wraz łączy. Załączam zdjęcie z logami.

QShot_0199.jpg

Franek22 u mnie jest tak samo zapala się kontrolka ESP i błąd na VAG.Kostka jest ok-to było pierwsze co sprawdziłem.

Najdziwniejsze jest to, że błąd przepływomierza jest czasami i przestaje pracować całkowicie(raz działa raz nie) tak jak by było coś z wiązką.

Gdybym wiedział które to kable przy sterowniku są od przepływomierza bo tak na piechotę to dużo szukania.

---------- Post dopisany 18-05-2014 at 10:13 ---------- Poprzedni post napisany 17-05-2014 at 20:37 ----------

Wiem, że niedziela :drunk: ale może ktoś rzuci okiem na logi powyżej:eusathink:

Opublikowano

Kolego jak wymieniałem sondę to też nie wiedziałem który wtyk więc szarpnąłem kablem i wszystko było jasne, ale przed tem musisz zdemontować i odchylić zbiornik na płyn chłodniczy pod nim są do czoła zamontowane wtyki m.in. od sond to podejrzewam, że od przepływomierza również jak się mylę to niech ktoś mnie poprawi:D P.S. Zanim rzuci Ci błędem odczuwasz spadek mocy??

Opublikowano

Witam, a rozszyfrujecie błąd 16698 misfire detected single unspecified Cylinder P0314?

Opublikowano
Witam, a rozszyfrujecie błąd 16698 misfire detected single unspecified Cylinder P0314?

Sprawdź cewki zapłonowe

Sprawdź wszystkie przewody i połączenia od cylindrów i wtyczki, wtryskiwacze również

Wymienić świece zapłonowe / wtryskiwacze, okablowanie

Sprawdzić układ dolotowy powietrza

Sprawdzić dopływ paliwa

Sprawdź kompresję

Zawory i popychacze

Sprawdź czujnik tlenu

Sprawdź katalizator

Wymień wtryskiwacze paliwa

Sprawdź (bloki pomiarowe) faz rozrządu

Sprawdź (bloki pomiarowe) / naprawa / wymienić czujnik prędkości pojazdu

tyle znalazłem

Opublikowano
Kolego jak wymieniałem sondę to też nie wiedziałem który wtyk więc szarpnąłem kablem i wszystko było jasne, ale przed tem musisz zdemontować i odchylić zbiornik na płyn chłodniczy pod nim są do czoła zamontowane wtyki m.in. od sond to podejrzewam, że od przepływomierza również jak się mylę to niech ktoś mnie poprawi:D P.S. Zanim rzuci Ci błędem odczuwasz spadek mocy??

Jutro będę szukał w wiązce. Najlepsze jest to że dziś jeździ normalnie:facepalm: a jak jest ok to ciężko będzie coś namierzyć. Spadku mocy nie odczuwam może dlatego, że zawsze w mieście się to zdażało ale jedzie w miarę normalnie

Opublikowano

2 testy sond okej, kata sie niestety nie da przeprowadzic testu, nie chce gdybac ale kat raczej okej na przegladzie spalinki miodzio były. Po naprawie tzw. "Kierownicy Powietrza" boryka mnie tylko jeden bład "17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded" auto jezdzi RACZEJ dobrze, a RACZEJ dlatego bo nie mam odniesienia za bardzo, poniewaz jezdziłem od poczatku na uszkodzonej kierownicy i po naprawie auto z biera sie lepiej, jedyna niepopojaca rzecz to gdy walne mu gazu na jałowym to jak opadnie obroty to raz go zafaluje.. no i tyrkotanie na rozgrzanym:facepalm:

Opublikowano

Witam mam takie pytanie nie dawno zakupulem model a4 b6 2.0 ALT, nie mam w nim całego kompa tzn nie pokazuje mi spalania wgl tylko ile mam do przejechania na baku jakie spalanie może być tego silnika?

Drugie pytane. to zaswieca mi się kontrolka silnika raz już skasowałem ten blad i dalej się zasiwecila po jakies 200km przejechania co to może być? i cos chyba mi za dużo pali?

i 3 pytanie to czy przy zmianie begow przy 3 tys obrotach i więcej czy te obroty bardzo powoli spadają czy powoli?

Opublikowano

Witam mam takie pytanie nie dawno zakupulem model a4 b6 2.0 ALT, nie mam w nim całego kompa tzn nie pokazuje mi spalania wgl tylko ile mam do przejechania na baku jakie spalanie może być tego silnika?

Drugie pytane. to zaswieca mi się kontrolka silnika raz już skasowałem ten blad i dalej się zasiwecila po jakies 200km przejechania co to może być? i cos chyba mi za dużo pali?

i 3 pytanie to czy przy zmianie begow przy 3 tys obrotach i więcej czy te obroty bardzo powoli spadają czy powoli?

Opublikowano

A jaki to był błąd?

Opublikowano

Witam mam takie pytanie nie dawno zakupulem model a4 b6 2.0 ALT, nie mam w nim całego kompa tzn nie pokazuje mi spalania wgl tylko ile mam do przejechania na baku jakie spalanie może być tego silnika?

Drugie pytane. to zaswieca mi się kontrolka silnika raz już skasowałem ten blad i dalej się zasiwecila po jakies 200km przejechania co to może być? i cos chyba mi za dużo pali?

i 3 pytanie to czy przy zmianie begow przy 3 tys obrotach i więcej czy te obroty bardzo powoli spadają czy powoli?

Opublikowano

skasowałeś błąd i nas pytasz co to był za błąd? :)

Opublikowano

Ten zasięg to drobna sugestia ile pali, poczekaj do rezerwy, zalej, zresetuj sobie licznik km i zobacz ile pokazuje zasięgu jak jedziesz spokojnie , poczekaj do rezerwy , zalej, spisz różnicę w km i przelicz. Powinno Ci wyjść więcej jeśli policzysz patrząc na różnicę w zasięgu ,a dokładniej jak policzysz różnicę z przejechanych km i ilości paliwa która zniknęła między tankowaniami. Nie jest to jakaś super dokładna metoda ale da Ci pogląd na to ile faktycznie pali. W trasie mój ALT coś przed 8l, miasto nie wiem bo nie jeździłem za wiele a teraz mam gaz.

Kontrolka silnika, a jakie błędy? Zapnij Vaga i napisz.

Na temat obrotów była ostatnio dyskusja na forum, poszukaj sobie.

Gość harry19-19
Opublikowano

nie ten dział , daj na dział techniczny i tam dostaniesz więcej odpowiedzi

Opublikowano

no jak podpiolem to pokazalo zla mieszanka paliwa.

a gde i jak dokładne mam poszukać bo jestm tu nowy i ciezej jest heh

Opublikowano

blad pokazalo zla mieszanka paliwa i mechanik dokaldnie nie wiedział co to może być czy swiece może już czy sonda nie wiem może mieliście taki problem z góry dzieki

Opublikowano

Strzelam w ciemno ;p Kierownica powietrza, sprawdzic ciegno i membrane!!!!

Uszkodzone ciegno

Tak Działa sprawna kierownica powietrza, jeden niech gazuje tak do 3,500tys a drugi niech otworzy klapke od mechanizmu i patrzy czy dzwignia idzie na doł

Opublikowano

kolego z kontrolką to problem tkwi w sondzie lambda tej drugiej za katem na 100%

Opublikowano

a samemu można ją jakos sprawdzić? czy po prostu wymienić i pewnie od spodu jakos ją trzeba odkrecic nie? bo od góry widze tylko jedna ta za kolektorem o ile dobrze pamiętam

Opublikowano

no a jakby to było to wyczyje jakos to w jeździe? niby moc by się zgadzala aewentualnie delikatnie slabsza ale może mi się wydaje tylko ale chyba spalanie większe jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...