Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 2.0T BEX strocer 415KM 518NM by gregor10.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam , pacjent to A4 B6 Avant Quatro 1.8T BEX , rzeczy które zostały zmodyfikowane to , DP 2.75 , wycięta 2 sonda , wtryski z BAM choć pewnie seryjne by to też ogarnęły . moc nie powala na kolana na wykresie ale podczas jazdy w porównaniu do Seri to różnica jest kolosalna .
SERIIA.jpg


MOD.jpg

nowy wykres po modach stage2 na PB98 i seryjnym cichym układem wydechowym

aabae3418386088.jpg

Edytowane przez hopek03
Opublikowano

seria fajna:wink: ale po sofcie te kreski już takie sobie wg mnie, dlatego że moim zdaniem kreski po sofcie powinny wygladac jak w serii czyli Nm płasko a nie DUZO z dołu a potem leci na dół i dużo przy 6 tys nie ma prawie różnicy co do serii a moc moim zdaniem też max powinien wyglądać ja w serii czyli przy końcu obrotów max a nie przy 5 tys.

Opublikowano

wiem ale turbo nie daje rady porostu nie trzyma ciśnienia ma już nalatane 240 tysi

Opublikowano

Witam

Bez urazy ale najpierw trzeba motorownie usprawnić a potem program trochę się dziwie że ktoś zapodał program chyba że na twoją wyraźną prośbę

Opublikowano

Tyle zachodu dla 16 koników. Sorry ale czemu tak mało???Zdaję sobie sprawę że nie same konie się liczą ale jakoś to biednie.

Opublikowano

motorownia sprawna tylko turbo już nie wyrabia turbo jest sprawne nie bierze oleju nie ma nadmiernych luzów tylko nie trzyma ciśnienia ponoć wina gruchy na Seri trzyma bo ciśnienie doładowania jest dużo mniejsze i dlatego linia jest prosta za bardzo się na tym nie znam ale tak sugerował majster

Opublikowano

Wymień suszarkę i będziesz miał czad.

Opublikowano

właśnie nad tym myślę

Opublikowano

Po wymianie turbinki czy tam samej gruchy potrzebna będzie korekta softu. zakładając że jest to winna sprężarki

Opublikowano

BEX-a z Dp jeszcze nie widziałem takiego który by wyrzucił więcej niż 215-218km na seryjnej gruszce. Które oczywiście dało by się ugrać ale kosztem większego wysilenia. Ten setup jest lightowy i chyba o to chodziło ?

Natomiast samo turbo jest zdrowe, tak samo i motor - bardzo zdrowy. Będzie apetyt na więcej to wymiana gruszki bądz zrobienie hybrydy +250km.

Juziu - płaski nm to jest dobry przy dużym turbo i przednim napędzie tak jak było to u Ciebie , zauważ że tutaj masz odwrotnie małe turbo które może szybko wstać i nie zrobi płaskiego niutona. Nie te przepływy :)

Przy k03s i quattro mając płaski przebieg niutonometra nie jest to dobry pomysł mają do dyspozycji cały czas dobrą trakcje przy napędzie quattro.

Proste porównanie -2 auta o tej samej mocy z tym samym 1.8T oba mają 200koni , jeden na 300nm, drugi ma 350nm, logicznym jest ze ten drugi będzie lepiej przyśpieszał, myślę że komentarz zbędny.

Auto waży grubo ponad 1600kg te +300nm są aż nadto potrzebne aby można było swobodnie poruszać się po drogach.

Opublikowano

dzięki Gregor10 za wytłumaczenie kolegą całej tej sytuacji bo wypowiedzi typu silnik kiepski stan itp trochę mnie drażnią , a program miał być właśnie lajtowy w końcu na co dzień jeżdżę autem a nie się nim ścigam tylko raz na miesiąc

Opublikowano

Proste porównanie -2 auta o tej samej mocy z tym samym 1.8T oba mają 200koni , jeden na 300nm, drugi ma 350nm, logicznym jest ze ten drugi będzie lepiej przyśpieszał, myślę że komentarz zbędny.

Nie masz do końca racji, to drugie auto będzie bardziej elastyczne i lepiej będzie się nim wyprzedzać ale już przy sprincie 0-200km/h wynik będzie bardzo podobny bo ten drugi z większego momentu będzie korzystał tylko na 1 biegu. Jeśli silnik mają taką samą moc to w górnym zakresie obrotów moment też będzie taki sam.

Opublikowano

Jarol - Również nie do końca masz racje , bo to jak auto będzie przyśpieszało zależy nie tylko od cyferek ale też od ich przebiegu.

Silniki mogą miec taką samą wartość mocy w górnym zakresie obrotów jednak jej przebieg i dostępność w zależności od obrotów jest inna i nie będą jechać jak napisałeś podobnie , tylko będzie znaczna różnica , zależna od różnicy wartości i przebiegu niutona i mocy.

Moc może być taka sama tj 200km przy 6500rpm ale przy 6000rpm 180km przy zachowaniu płaskiego momentu obrotowego a drugi silnik będzie miał tą samą moc tj 200km ale dostępną już przy 4500-6000rpm i duzo wyższy moment obrotowy , dzięki czemu przy przepięciu biegu z 6500rpm obroty spadają przykładowo w okolice 5000rpm gdzie silnik nr2 wchodzi w zakres większego momentu obrotowego a więc i większej mocy ,aniżeli nr 1, dlatego nr2 przyśpiesza lepiej od tego który ma płaski przebieg niutonów i wyżej położoną moc w osi obrotów.

Opublikowano

Panowie spokojnie zapamiętajcie przysłowie: Nie pomoże koni kupa jak za kierownicą d..a. :wink:

Opublikowano
Panowie spokojnie zapamiętajcie przysłowie: Nie pomoże koni kupa jak za kierownicą d..a. :wink:

i o to właśnie chodzi, trzeba ogarniać auto:wink::wink::wink:

Opublikowano

Przecież Kreskami się nie jeździ ;;)

Opublikowano
Przecież Kreskami się nie jeździ ;;)

dokładnie też tak myślę:wink:

Opublikowano
Przecież Kreskami się nie jeździ ;;)

A jednak wszyscy się chwalą ile to im narysowało.

Opublikowano

Widać odrazu kto czyta duzo po forach a kto robi wyniki :) WG to najwieksza bolączka K03 jak sie chce dobry wynik zrobić

Opublikowano (edytowane)

na początku tematu nowy wykres z hybrydy by gregor10.pl na PB98

Edytowane przez hopek03

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...