hopek03 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 (edytowane) Witam , pacjent to A4 B6 Avant Quatro 1.8T BEX , rzeczy które zostały zmodyfikowane to , DP 2.75 , wycięta 2 sonda , wtryski z BAM choć pewnie seryjne by to też ogarnęły . moc nie powala na kolana na wykresie ale podczas jazdy w porównaniu do Seri to różnica jest kolosalna . nowy wykres po modach stage2 na PB98 i seryjnym cichym układem wydechowym Edytowane 20 Listopada 2019 przez hopek03
JUZIU Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 seria fajna:wink: ale po sofcie te kreski już takie sobie wg mnie, dlatego że moim zdaniem kreski po sofcie powinny wygladac jak w serii czyli Nm płasko a nie DUZO z dołu a potem leci na dół i dużo przy 6 tys nie ma prawie różnicy co do serii a moc moim zdaniem też max powinien wyglądać ja w serii czyli przy końcu obrotów max a nie przy 5 tys.
hopek03 Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Opublikowano 22 Maja 2014 wiem ale turbo nie daje rady porostu nie trzyma ciśnienia ma już nalatane 240 tysi
klattaa Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Witam Bez urazy ale najpierw trzeba motorownie usprawnić a potem program trochę się dziwie że ktoś zapodał program chyba że na twoją wyraźną prośbę
jacek70 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Tyle zachodu dla 16 koników. Sorry ale czemu tak mało???Zdaję sobie sprawę że nie same konie się liczą ale jakoś to biednie.
hopek03 Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Opublikowano 22 Maja 2014 motorownia sprawna tylko turbo już nie wyrabia turbo jest sprawne nie bierze oleju nie ma nadmiernych luzów tylko nie trzyma ciśnienia ponoć wina gruchy na Seri trzyma bo ciśnienie doładowania jest dużo mniejsze i dlatego linia jest prosta za bardzo się na tym nie znam ale tak sugerował majster
JUZIU Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Po wymianie turbinki czy tam samej gruchy potrzebna będzie korekta softu. zakładając że jest to winna sprężarki
gregor10 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 BEX-a z Dp jeszcze nie widziałem takiego który by wyrzucił więcej niż 215-218km na seryjnej gruszce. Które oczywiście dało by się ugrać ale kosztem większego wysilenia. Ten setup jest lightowy i chyba o to chodziło ? Natomiast samo turbo jest zdrowe, tak samo i motor - bardzo zdrowy. Będzie apetyt na więcej to wymiana gruszki bądz zrobienie hybrydy +250km. Juziu - płaski nm to jest dobry przy dużym turbo i przednim napędzie tak jak było to u Ciebie , zauważ że tutaj masz odwrotnie małe turbo które może szybko wstać i nie zrobi płaskiego niutona. Nie te przepływy Przy k03s i quattro mając płaski przebieg niutonometra nie jest to dobry pomysł mają do dyspozycji cały czas dobrą trakcje przy napędzie quattro. Proste porównanie -2 auta o tej samej mocy z tym samym 1.8T oba mają 200koni , jeden na 300nm, drugi ma 350nm, logicznym jest ze ten drugi będzie lepiej przyśpieszał, myślę że komentarz zbędny. Auto waży grubo ponad 1600kg te +300nm są aż nadto potrzebne aby można było swobodnie poruszać się po drogach.
hopek03 Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Opublikowano 22 Maja 2014 dzięki Gregor10 za wytłumaczenie kolegą całej tej sytuacji bo wypowiedzi typu silnik kiepski stan itp trochę mnie drażnią , a program miał być właśnie lajtowy w końcu na co dzień jeżdżę autem a nie się nim ścigam tylko raz na miesiąc
Jarol Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Proste porównanie -2 auta o tej samej mocy z tym samym 1.8T oba mają 200koni , jeden na 300nm, drugi ma 350nm, logicznym jest ze ten drugi będzie lepiej przyśpieszał, myślę że komentarz zbędny. Nie masz do końca racji, to drugie auto będzie bardziej elastyczne i lepiej będzie się nim wyprzedzać ale już przy sprincie 0-200km/h wynik będzie bardzo podobny bo ten drugi z większego momentu będzie korzystał tylko na 1 biegu. Jeśli silnik mają taką samą moc to w górnym zakresie obrotów moment też będzie taki sam.
gregor10 Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 Jarol - Również nie do końca masz racje , bo to jak auto będzie przyśpieszało zależy nie tylko od cyferek ale też od ich przebiegu. Silniki mogą miec taką samą wartość mocy w górnym zakresie obrotów jednak jej przebieg i dostępność w zależności od obrotów jest inna i nie będą jechać jak napisałeś podobnie , tylko będzie znaczna różnica , zależna od różnicy wartości i przebiegu niutona i mocy. Moc może być taka sama tj 200km przy 6500rpm ale przy 6000rpm 180km przy zachowaniu płaskiego momentu obrotowego a drugi silnik będzie miał tą samą moc tj 200km ale dostępną już przy 4500-6000rpm i duzo wyższy moment obrotowy , dzięki czemu przy przepięciu biegu z 6500rpm obroty spadają przykładowo w okolice 5000rpm gdzie silnik nr2 wchodzi w zakres większego momentu obrotowego a więc i większej mocy ,aniżeli nr 1, dlatego nr2 przyśpiesza lepiej od tego który ma płaski przebieg niutonów i wyżej położoną moc w osi obrotów.
jacek70 Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Panowie spokojnie zapamiętajcie przysłowie: Nie pomoże koni kupa jak za kierownicą d..a.
JUZIU Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Panowie spokojnie zapamiętajcie przysłowie: Nie pomoże koni kupa jak za kierownicą d..a. i o to właśnie chodzi, trzeba ogarniać auto:wink::wink:
kris-krzysztof Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Przecież Kreskami się nie jeździ ;
hopek03 Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Opublikowano 24 Maja 2014 Przecież Kreskami się nie jeździ ; dokładnie też tak myślę
jacek70 Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Przecież Kreskami się nie jeździ ; A jednak wszyscy się chwalą ile to im narysowało.
McGiver Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Widać odrazu kto czyta duzo po forach a kto robi wyniki WG to najwieksza bolączka K03 jak sie chce dobry wynik zrobić
hopek03 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2015 (edytowane) na początku tematu nowy wykres z hybrydy by gregor10.pl na PB98 Edytowane 29 Czerwca 2015 przez hopek03
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się