Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 2.0T BEX strocer 415KM 518NM by gregor10.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
12 minut temu, bartez90 napisał:

Odpowiednikiem 2.0T jest 2.0tdi. Odpowiednikiem 3.0T jest 3.0tdi. Czego odpowiednikiem jest Twoim zdaniem 2.0tdi? 

litości... wypij kawę to wrócimy do rozmowy.

Opublikowano (edytowane)

spokojnie panowie karzdy chwali swoje a to nie istotmnne czy to 1.8T czy to 1.9 TDI itp byle by cieszyło właściciela i był z posiadania zadowolony

, powiem tylko jeszcze tyle oczywiście nie ubliżając nikomu przełożenia w dislu są za krótkie i dużo się traci na zmianach biegów przykładowo u mnie 2 bieg 110 , 3 150 ,4 200, 5 240 wydaje mi się że disel na 2 to max 90 i na pozostałych też mniej ale to tylko moje spekulacje bez obrazy

Edytowane przez hopek03
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, hopek03 napisał:

, powiem tylko jeszcze tyle oczywiście nie ubliżając nikomu przełożenia w dislu są za krótkie i dużo się traci na zmianach biegów przykładowo u mnie 2 bieg 110 , 3 150 ,4 200, 5 240 wydaje mi się że disel na 2 to max 90 i na pozostałych też mniej ale to tylko moje spekulacje bez obrazy 

wszystko zależy od skrzyń, w starszych autach mi najbardziej podchodziła 5, jej jedyną wadą był mniejszy 2mas i niski vmax ale do 100kmh ~160konny 1,9 nie ustępował 200 konnemu tfsi.

Generalnie zrobić można wszystko, limitem jest pomysłowość i finanse.  Ja specjalnie podaje za przykłady względnie nowe jednostki, ich sprawność i dynamika jest bardzo dobra  a zarzut był że "wszystkie diesle są wolne", więc niech się kolega czasem nie zdziwi że nowsze seryjne auto na gnojówkę go objedzie i to z "babą" za kierownicą. ~ 400 konnych diesli w rojnie znam kilka a większość to stocki

swoją drogą 1.9 VP z mocami 320+ / 500nm było całkiem sporo a są to kunktacje jeszcze starsze, przy tamtych budach to był ogień.

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

doszło do zmian w temacie przełamana bariera 400 Km i 500 NM niedługo wykres

Opublikowano

Nieźle się bawisz ??

Opublikowano
W dniu 30.07.2019 o 14:22, marcin4x4 napisał:

370 koni w dieslu to będzie +200-300nm więcej niż w tej benzynie, taki pakiet  jest dużo mocniejszy więc by rywalizować wystarczą mniej wykręcone jednostki.

Kolego a wiesz, w jakim zakresie obrotowym silnika jest ten moment +200-300Nm? To chwilowe uderzenie i juz trzeba bieg przepinac. Benzyna bedzie miec mniejszy moment ale w duzo wiekszym zakresie. Wystarczy policzyc pole pod wykresem momentu obrotowego i juz wyjdzie co moze lepiej przyspieszac. Taka benzyna np z typeR z momentem 190Nm zje dizelka ktory bedzie mial 300-350Nm, bo sie kreci pod 8tys obr/min

Opublikowano

wykres_hopek.png

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

nowy wykres

Opublikowano
14 minut temu, hopek03 napisał:

nowy wykres

Ładnie, jaka tam hybryda siedzi dokładnie?

Opublikowano

IHI od peruna

Opublikowano

przepływka 3.35 cala

Opublikowano

Nawet ładnie to wstaje jak na taką moc, no ale w sumie jest stroker.

Głowica nadal wąski kanał? Czy porting był?

Ładnie wysoko moc trzyma. Wałki adr?

 

Opublikowano

wstaje szybko naprawdę jak k04 064 hybryda wąski kanał tylko we własnym zakresie kanały poprawiłem w głowicy ale jako takiego portingu profesjonalnego nie było wałki ADR Jotki

Opublikowano

no i moment jest w  dużym zakresie obrotów co jest naprawdę odczuwalne

Opublikowano

Ale to musi się odpychać ?

Opublikowano

takie coś siedzi pod maskom i dmuchaimage.png

Opublikowano

No widzę że coraz bardziej tłusto tu się dzieje :)

 

Napisz coś więcej 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

nie bardzo jest co pisać w porównaniu z poprzednim setupem to doszedł tylko nowy większy przepływomierz z 3.2 VR6 i turbina hybryda IHI od Peruna na kolektorze z nowego 2.0 TFSI wiadomo tip dolot pomiędzy turbem a ickiem zmieniony doszła chłodnica oleju i cewki z 2.0 TFSI ale poza tym to stary  setup . No wiadomo doszły heble duże 330 tył 345 przód

Opublikowano

taki tam spontaniczny filmik z lajtowej jazdy

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

nowy wykres Stroker 2.1 Wał TDI 95,5

 

IMG-20210523-WA0001.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...