Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o ocenę logów...1.8T..163km..avant


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.:hi: Od niedawna jestem posiadaczem AUDI A4 B6 z silnikiem 1.8T(BFB)163KM.

Problem jest tego typu, że autko nie wykazuje ochoty do pokazania swojej mocy.

Podczas ostrzejszego traktowania pedału przyspieszenia samochód zachowuje się jak by miał silnik 1.8 bez turbo.

Dlatego liczę na wasze doświadczenie i proszę o zerknięcie na moje pierwsze logi.

logi kanału 002: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

logi kanału 003: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

logi kanału 011: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

logi kanału 115/118: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

logi kanału 031/020: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Doładowanie OK. Czas wtrysku trochę za długi. Ponadto występuje spalanie stukowe i cofa zapłon przez co odczuwasz brak mocy.

W jakim stanie jest układ zapłonowy (cewki, świece)?

Opublikowano

yep kolega dobrze mówi, na poczatek wymień swieczki jeśli tego nie robiles

Opublikowano

więc tak...po kupnie auta (ok 1,5 m-c temu) wymieniłem świece (NGK), łącznie oczywiście z filtrami i olejem, natomiast cewek nie ruszałem,...dodam jeszcze że podczas pracy silnika na postoju można nieraz odczuć chwilowe bujnięcia całym silnikiem, aczkolwiek obroty trzyma stabilnie, jeśli potrzeba jeszcze jakieś logi to oczywiście postaram się je wykonać, a może cewki też do wymiany?

Opublikowano

bez programu nie powinienes miec takiego cofania zaplonu sprawdz czy twoje cweki nie lapia sie na akcje serwisowa:

12. Cewki:

Dużo B6/B7 podlega darmowym akcjom serwisowym w ASO (można sprawdzić na stronie z VIN) polegającym na zmianie wadliwych cewek na:

06A905115 D (normalny koszt 110-130zl)

Natomiast nie podlegają wymianie numery cewek:

06A 905 115 R

06A 905 115 L

06A 905 115 M

Opublikowano

Trochę mało na przepływce. Może jest nieszczelność?

Opublikowano

Ja wiem czy tak mało do serii brakuje pare gram.. ale nieszczelnosc mozna sprawdzic zawsze ;)

Opublikowano

Dziękuję wam bardzo za zainteresowanie moim problemem. Więc po waszych wypowiedziach na początek zajmę się wymianą cewek, dzięki "Imhotet" za podpowiedz z tą darmową akcją serwisową:thumbup:, w poniedziałek zadzwonię, może uda się troszkę kasiorki zaoszczędzić:naughty:a jak ta akcja nie wypali po prostu kupie nowe i wymienię. A jeśli chodzi o długie czasy wtrysków i cofania zapłonu ja pisał wcześniej "Galetto" to gdzie szukać przyczyny?, może układ zasilania PB, pompa itp.:mysli:

Opublikowano

Przepływka jest ok, co do cofania spróbuj zalać jakies 98 i wtedy jeszcze raz sprawdzić, co do czasów wtrysku to spróbuj skasować błędy nawet jak nic nie ma i zrób jeszcze raz loga 002+033 zobaczymy jakie korekcje ma sonda, możesz na poczatek wymienić filtr paliwa jak nie wymieniałeś potem ewentualnie pompa choć jak nie planujesz podnoszenia mocy to może narazie tak zaostać.

Opublikowano

więc jak najszybciej postaram się wymienić cewki, filtr paliwa (jeszcze nie wymieniany), i tak jak piszesz Łukasz skasuje dodatkowo błędy i wykonam logi 002+033, dodam jeszcze że co jakiś czas występuje błąd suszarki :

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

, ale to chyba nie ma wpływu na wyżej wymienione problemy, chyba że się mylę...oczywiście też mam w planach jak najszybciej się tym zająć.

---------- Post dopisany 26-05-2014 at 15:00 ---------- Poprzedni post napisany 24-05-2014 at 12:21 ----------

panowie dzisiaj dzwoniłem do serwisu Audi i dowiedziałem się, że akcja serwisowa z wymianą cewek była u mnie wykonana w 2011r..(cewki które aktualnie posiadam u siebie to 06A 905 115D). Natomiast nowe cewki i filtr paliwa zamówione w sklepie, będą na jutro.

---------- Post dopisany 29-05-2014 at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany 26-05-2014 at 15:00 ----------

przedstawiam logi wykonane po wymianie filtra paliwa, gdyż z wymianą cewek postanowiłem się jeszcze wstrzymać:

logi kanału 002/033: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

logi kanału 003/011: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

logi kanału 020/115: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dodatkowo log wykonany na LPG: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Jak nie placiles za cewki to moim zdaniem nie ma sensu wymieniac, na pewno zerknij do dv i wezyka od niego bo prawdopodobnie zaworek jest uszkodzony.

---------- Post dopisany at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany at 21:37 ----------

I napewno lpg jest do usawienia bo zalewa go gazem i to moze byc glowny powod problemow z moca.

Opublikowano

Za cewki nie płaciłem, była możliwość wstrzymania się od ich zakupu.

Mógłbyś mi powiedzieć w którym kanale widać Łukasz13 że zaworek DV jest uszkodzony?

A jeśli chodzi o LPG to instalacja świeżo założona, dopiero ok 1000 km przelatane, na dniach jadę z nią na pierwszy serwisowy przegląd.

Opublikowano

115 pod koniec po zdjeciu nogi z gazu.

Opublikowano

Dziękuje za podpowiedz:thumbup1:,

A jak podejść do tych cofających się zapłonów na benzynie, na gazie z tego co widzę ten problem nie występuje...

Opublikowano

Po czym poznać ze go zalewa na LPG?

Opublikowano

to że zalewa to chyba widać po czasach wtrysku w kanale 002, aczkolwiek nie wiem jeszcze jakie prawidłowe czasy powinny być dla LPG..

A jeśli chodzi o zaworek DV to oczywiście Łukasz13 miałeś rację, po wyjęciu okazało się że membrana uszkodzona, zamówiłem od Audi TT z końcówką N na końcu. Jak tylko przyjdzie to zamontuje i dam znać jakie efekty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...