jedenastka Opublikowano 1 Lutego 2020 Opublikowano 1 Lutego 2020 3R0906095A ja tą małą pompę wymieniłem na nową z powodu hałasu w środku, teraz mam cichutko ;
adamm_85 Opublikowano 1 Lutego 2020 Opublikowano 1 Lutego 2020 (edytowane) 5 godzin temu, gruzin519 napisał: Będziesz to robił sam czy mechanik? Adaptacji nie trzeba robić, za to wstępnie odpowietrzyć układ programem tak. Bak nie zmieniać tylko wypłukać porządnie, tak samo jak i cały układ musi być przepłukany, centymetr po centymetrze. Pompa jest jedna przed filtrem paliwowym (nr oem. 3R0906095A) Będzie robił mechanik. Co ciekawe dziś dolalem dodatek do paliwa czyszczący i smarujący i po około 2 minutach silnik chodził jakby nigdy nic się nie działo. Pompę zmienię tak czy siak, rozetne filtr paliwa i podejmę decyzję co dalej. Edytowane 1 Lutego 2020 przez adamm_85
adamm_85 Opublikowano 3 Lutego 2020 Opublikowano 3 Lutego 2020 Opiłków na szczęście w filtrze ani jednego, więc jestem bardzo zadowolony.
jedenastka Opublikowano 3 Lutego 2020 Opublikowano 3 Lutego 2020 i git, warto lukać co kilka miechów to koszt ok 20 zł
adamm_85 Opublikowano 5 Lutego 2020 Opublikowano 5 Lutego 2020 (edytowane) Dziś odebrałem auto. już nie było dziwnych dźwięków przy rozruchu, auto ładniej / równiej chodzi. Mieli mi jeszcze od razu zmienić regulator ciśnienia paliwa na listwie, ale coś klucza niby nie mieli żeby odkręcić. Ktoś się orientuje jakie klucze są potrzebne do tej operacji? Może sam będę w stanie to wymienić? Do tego jutro powinienem mieć nową przepustnice, więc też ja od razu wymienilbym. Jeszcze mnie zastanawia jedna rzecz, mam wrażenie, że troszkę śmierdzi w srodku, jakby spalinami, albo nie wiem, dpfem.... Strasznie mnie to irytuje.. Ktoś coś doradzi? Edytowane 5 Lutego 2020 przez adamm_85
gruzin519 Opublikowano 8 Lutego 2020 Opublikowano 8 Lutego 2020 Nie mieli klucza.. dobre. Kiedyś miałem w 1.4HDI podkładki pod wtryskami i śmierdziało spalinami w środku. Warto sprawdzić
adamm_85 Opublikowano 9 Lutego 2020 Opublikowano 9 Lutego 2020 21 godzin temu, gruzin519 napisał: Nie mieli klucza.. dobre. Kiedyś miałem w 1.4HDI podkładki pod wtryskami i śmierdziało spalinami w środku. Warto sprawdzić Dzięki za info, kupię i po prostu wymienię na nowe. Wczoraj wrzuciłem przepustnice bez większych problemów.
CzarnyAudiA4 Opublikowano 25 Lutego 2020 Opublikowano 25 Lutego 2020 Witam Panowie. Pacjent a4 b8 2.0 tdi Q CAHA, mam taki problem i pytanie z 2- 3 razy już wyskoczyła mi spiralka po tym jak auto chodziło na jałowym parę dobrych minut i po ruszeniu parę metrów i bach tryb awaryjny po zgaszeniu i zapaleniu wracało do normy dodam ze przy kotłowaniu nigdy nie wywalalo błedu . Sprawdziłem wiec błędy był P0088 za wysokie ciśnienie. Pierwsza myśl spawdzić czy nie ma opiłków w pompie, zero opiłków wszystko czyste kostki przewody wszystko okej, filtr paliwa 2 tys temu zmieniany, pol baniaka ropy. No i i wracam do domu po 5km bach zgasła i za uja nie chce odpalić chociaż kreci jak wariatka. Moje pytanie czy mogło odciąć paliwo??? Jutro dopiero po południu ma wpaść ogarnięty kolega z kompem i posprawdzać wszystko ale może miał ktoś podobny przypadek??? czy to faktycznie może byc zwór ciśnienia paliwa?? z góry dzięki
Ju86 Opublikowano 25 Lutego 2020 Opublikowano 25 Lutego 2020 Przy takim błędzie u mnie był czujnij na pompie wysokiego ciśnienia walniety . Przy tych objawach były opilki. Było ich tak mało że nie było ich prawie widać. Były w tym sitku czujnika na pompie. Też nie chciał zapalić po 30 min nie dotykania odpalił
Góral65 Opublikowano 25 Lutego 2020 Opublikowano 25 Lutego 2020 Trudno na 100% potwierdzić, ale moim zdaniem będzie walnięty regulator ciśnienia na listwie paliwa, to jest ten od strony ściany grodziowej.
CzarnyAudiA4 Opublikowano 25 Lutego 2020 Opublikowano 25 Lutego 2020 7 minut temu, Ju86 napisał: Przy takim błędzie u mnie był czujnij na pompie wysokiego ciśnienia walniety . Przy tych objawach były opilki. Było ich tak mało że nie było ich prawie widać. Były w tym sitku czujnika na pompie. Też nie chciał zapalić po 30 min nie dotykania odpalił Juz dzisiaj się nie czepiałem niczego ściągnąłem tylko pod dom. Jutro zobaczę. Kolego czujnik to wiadomo wymieniłeś a reszta? Pompę zmieniałeś?
CzarnyAudiA4 Opublikowano 27 Lutego 2020 Opublikowano 27 Lutego 2020 Panowie pokazywało za wysokie teraz za niskie ciśnienie. Obroty widzi, na plaku pali, pompa wstępna chodzi, czujnik na listwe coś tam żyje jak dłużej na plaku pochodzi. Regulator tylko zaczął coś wyć. Jutro posprawdzam przelewy wtrysów cisnienia itp
CzarnyAudiA4 Opublikowano 5 Marca 2020 Opublikowano 5 Marca 2020 Pompa była na stole wszystko z nią jak należy jutro zakładam. Podmieniałem zawór i regulator wcześniej tylko ze używki i to samo nie paliła. Jutro założymy pompę i będziemy patrzeć ale korci mnie wymienić regulator na listwie na nowy. Podpowiecie coś Panowie jeszcze?
CzarnyAudiA4 Opublikowano 26 Marca 2020 Opublikowano 26 Marca 2020 Problem u mnie rozwiązany przez fachowców miałem prawie 2 tyg w dupe. Bo co do czego okazało się jednak ze pompa była zła nie była zatarta nie było nawet śladów łuszczenia tylko sie przycinała i odcinało paliwo. Wymieniłem na nowa pompę i wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam
Forest1995 Opublikowano 28 Marca 2020 Opublikowano 28 Marca 2020 Witam, mam problem z moim A4 2.0 TDI CAGA 2011r. Profilaktycznie chciałem sprawdzić sitko w pompie, i wykręciłem regulator opiłków na szczęście brak ale mam problem bo po złożeniu auto nie odpala. Układ odpowietrzony VCDS, wywala błąd niskiego ciśnienia, czy jest to wina tego regulatora bo gdzieś doczytałem że nie można go ponownie użyć trzeba kupić nowy czy jest to prawda?
andrzej780 Opublikowano 28 Marca 2020 Opublikowano 28 Marca 2020 Byl przypadki na forum ze wykrecenie regulatora spowodowało zablokowanie tloczka pompy przez opilek. Tym samym niemożliwość odpalenia. Trzeba rozkręcić pompę i odblokować tloczek który się zawiesił.
CzarnyAudiA4 Opublikowano 28 Marca 2020 Opublikowano 28 Marca 2020 W dniu 27.03.2020 o 21:33, jedenastka napisał: drogo ? sama pompa 1500zł
CzarnyAudiA4 Opublikowano 28 Marca 2020 Opublikowano 28 Marca 2020 2 godziny temu, andrzej780 napisał: Byl przypadki na forum ze wykrecenie regulatora spowodowało zablokowanie tloczka pompy przez opilek. Tym samym niemożliwość odpalenia. Trzeba rozkręcić pompę i odblokować tloczek który się zawiesił. Nie było u mnie opiłków pompa była sprawdzana rozkręcana przez serwis.
mrarturko Opublikowano 31 Marca 2020 Opublikowano 31 Marca 2020 W dniu 28.03.2020 o 14:01, Forest1995 napisał: Witam, mam problem z moim A4 2.0 TDI CAGA 2011r. Profilaktycznie chciałem sprawdzić sitko w pompie, i wykręciłem regulator opiłków na szczęście brak ale mam problem bo po złożeniu auto nie odpala. Układ odpowietrzony VCDS, wywala błąd niskiego ciśnienia, czy jest to wina tego regulatora bo gdzieś doczytałem że nie można go ponownie użyć trzeba kupić nowy czy jest to prawda? może tak być że nie odpali. Ja sprawdzałem sitko z 3 razy przez 2 lata i za tym 3 razem nie odpalił dopiero PLAK pomógł zrobiłęm z 30 tyś od tego czasu i wszystko działa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się