mrarturko Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 11 godzin temu, a-kuba napisał: Tak jak wcześniej pisali przedmówcy , będzie pasować . Mnie koledzy radzili , żeby kupić z jak najmłodszą datą produkcji. Ja nie wymieniałem , u mnie było czysto . Ale rób jak chcesz , bo kto bogatemu zabroni E tam bogatemu allegro.pl raty 0% :D:D. Teraz jeszcze inny problem się pojawił u kumpla luz łożyska półosi w skrzyni. Wczoraj patrzyłem u mnie na lewej delikatny luz przy ruszaniu góra dół prawej nie sprawdziłem bo dostępu nie mam. Jest zestaw naprawczy sprzedawany przez ASO TPI:2023718/13 i to zrobię w pierwszej kolejności póki nie mam takiego luzu jak on bo mechanik mu powiedział ze szkoda ze nie przyjechał z rok wcześniej było by łatwiej uratować postarają się ogarnąć ale już się zrobiło za duże "jajko" i może skończyć sie na wymianie skrzyni porażka z tym Audi to już nie to co kiedyś jak moje stare a4 b5. A skoro ASO wymyśliło zestaw naprawczy to coś z tym musi być. Powinni to w gratisie wymieniać a chcą 1000zł. Mam samochód od 2 miechów sprawdzany przed zakupem i nie wiedzieli że trzeba tam popatrzeć porażka. Są jeszcze jakieś usterki na któr trzeba zwrócić uwagę w tym modelu??
jach0o Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 No więc co do problemu z pół osią to temat jest związany z wadą fabryczna - jest gdzieś temat wibracje i hałas przy 120-140 kmh - w moim wypadku było to związane z właśnie luzem pół osi wchodzącej do skrzyni biegów - jak podjechałem do audi to nic mi nie powiedzieli o zestawie naprawczym przeszło rok temu tylko że trzebaby wymienić korpus skrzyni biegów i że specjalnie dla mnie zrobią rabat z 46000 na 35000 ... Także tego. Ostatecznie mój mechanik to naprawił i do tej pory jest ok - mianowicie wyjajowany otwór w skrzyni biegów wyrównał do okrągłego po czym wytoczył tuleje która wprasowal na ciasno w otwór - to było ponad rok temu do tej pory nie ma luzu nie "jajuje" się i nic się nie dzieje. Wracając do meritum - dalej mi auto lata na jałowych obrotach. Tymczasowym rozwiązaniem jest resetowanie ustawień zaworu pompy w basic settings engine w vcds. Auto wraca do idealnej pracy (idealnej to nie bo skoki ciśnienia są rzędu 40 000 +/- gdzie normą jest do 35 000 jednak jak się rozkalibrowuje to ciśnienia są 400 000 +/-) mój diagnostyk stwierdził że najpierw trzebaby wgrać najnowszy soft na kontroler silnika - jednak przy tym tracę chipa po resecie tych ustawień za pierwszym razem po 900 km problem wrócił a za drugim razem po 1300km. Wczoraj zresetowałem po raz trzeci. Będę gadał z R-Performance czy może by mi nie wgrali ponownie chipa po updatacie firmware ... Znacie jakiś sposób aby zatrzymać mapę?
resiak82 Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 2 godziny temu, jach0o napisał: No więc co do problemu z pół osią to temat jest związany z wadą fabryczna - jest gdzieś temat wibracje i hałas przy 120-140 kmh - w moim wypadku było to związane z właśnie luzem pół osi wchodzącej do skrzyni biegów - jak podjechałem do audi to nic mi nie powiedzieli o zestawie naprawczym przeszło rok temu tylko że trzebaby wymienić korpus skrzyni biegów i że specjalnie dla mnie zrobią rabat z 46000 na 35000 ... Także tego. Ostatecznie mój mechanik to naprawił i do tej pory jest ok - mianowicie wyjajowany otwór w skrzyni biegów wyrównał do okrągłego po czym wytoczył tuleje która wprasowal na ciasno w otwór - to było ponad rok temu do tej pory nie ma luzu nie "jajuje" się i nic się nie dzieje. Wracając do meritum - dalej mi auto lata na jałowych obrotach. Tymczasowym rozwiązaniem jest resetowanie ustawień zaworu pompy w basic settings engine w vcds. Auto wraca do idealnej pracy (idealnej to nie bo skoki ciśnienia są rzędu 40 000 +/- gdzie normą jest do 35 000 jednak jak się rozkalibrowuje to ciśnienia są 400 000 +/-) mój diagnostyk stwierdził że najpierw trzebaby wgrać najnowszy soft na kontroler silnika - jednak przy tym tracę chipa po resecie tych ustawień za pierwszym razem po 900 km problem wrócił a za drugim razem po 1300km. Wczoraj zresetowałem po raz trzeci. Będę gadał z R-Performance czy może by mi nie wgrali ponownie chipa po updatacie firmware ... Znacie jakiś sposób aby zatrzymać mapę? Możesz kolego opisać bardziej szczegółowo jak vcds wykonać reset pompy? U mnie też auto lata (nie zawsze) na biegu jałowym. Może ten reset by pomógł
a-kuba Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 U mnie po dwóch tygodniach auto chodzi ok . Ja wymieniłem tylko zawór na listwie , a telepało autem dość mocno.
resiak82 Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 17 minut temu, a-kuba napisał: U mnie po dwóch tygodniach auto chodzi ok . Ja wymieniłem tylko zawór na listwie , a telepało autem dość mocno. Kolego, który zawór wymieniłeś dokładnie? Jaki koszt i czy samemu da radę wymienić? Też mi trochę taczką telepie
jach0o Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 No więc wchodzimy w engine dalej w basic settings I tam (nie mam teraz kabla przy sobie i mam vcds po angielsku) najdłuższy napis zaczynający się od słowa reset - nasta pozycja, robisz to na zapłonie (klikasz start ) jak się zrobić ok successful to potem wyciągasz kluczyk i czekasz 30 sekund odpalasz silnik i chodzi jakby mu nic nie było. Ja też wymieniłem ten zaworek na listwie (da radę samemu tylko pamiętaj że może się zapowietrzyc układ co za tym idzie zanim to przemieli może parę razy nie zastartować. Kupiłem używkę więc ciężko mi ocenić czy np to on - ciekawostka jest tak że jak się go odepnie to auto chodzi prawidłowo ale wynika to tylko z tego że to on odpowiada za ograniczenie na wtryskach. I jak jest odłączony to wtryski leja na maksa auto pali z 2 l więcej ale jest równa praca.
resiak82 Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 30 minut temu, jach0o napisał: No więc wchodzimy w engine dalej w basic settings I tam (nie mam teraz kabla przy sobie i mam vcds po angielsku) najdłuższy napis zaczynający się od słowa reset - nasta pozycja, robisz to na zapłonie (klikasz start ) jak się zrobić ok successful to potem wyciągasz kluczyk i czekasz 30 sekund odpalasz silnik i chodzi jakby mu nic nie było. Ja też wymieniłem ten zaworek na listwie (da radę samemu tylko pamiętaj że może się zapowietrzyc układ co za tym idzie zanim to przemieli może parę razy nie zastartować. Kupiłem używkę więc ciężko mi ocenić czy np to on - ciekawostka jest tak że jak się go odepnie to auto chodzi prawidłowo ale wynika to tylko z tego że to on odpowiada za ograniczenie na wtryskach. I jak jest odłączony to wtryski leja na maksa auto pali z 2 l więcej ale jest równa praca. Jak fachowo nazywa się ten zworek aby móc go zamówić?
mrarturko Opublikowano 18 Lutego 2018 Opublikowano 18 Lutego 2018 W dniu 17.02.2018 o 11:18, jach0o napisał: No więc co do problemu z pół osią to temat jest związany z wadą fabryczna - jest gdzieś temat wibracje i hałas przy 120-140 kmh - w moim wypadku było to związane z właśnie luzem pół osi wchodzącej do skrzyni biegów - jak podjechałem do audi to nic mi nie powiedzieli o zestawie naprawczym przeszło rok temu tylko że trzebaby wymienić korpus skrzyni biegów i że specjalnie dla mnie zrobią rabat z 46000 na 35000 ... Także tego. Ostatecznie mój mechanik to naprawił i do tej pory jest ok - mianowicie wyjajowany otwór w skrzyni biegów wyrównał do okrągłego po czym wytoczył tuleje która wprasowal na ciasno w otwór - to było ponad rok temu do tej pory nie ma luzu nie "jajuje" się i nic się nie dzieje. Wracając do meritum - dalej mi auto lata na jałowych obrotach. Tymczasowym rozwiązaniem jest resetowanie ustawień zaworu pompy w basic settings engine w vcds. Auto wraca do idealnej pracy (idealnej to nie bo skoki ciśnienia są rzędu 40 000 +/- gdzie normą jest do 35 000 jednak jak się rozkalibrowuje to ciśnienia są 400 000 +/-) mój diagnostyk stwierdził że najpierw trzebaby wgrać najnowszy soft na kontroler silnika - jednak przy tym tracę chipa po resecie tych ustawień za pierwszym razem po 900 km problem wrócił a za drugim razem po 1300km. Wczoraj zresetowałem po raz trzeci. Będę gadał z R-Performance czy może by mi nie wgrali ponownie chipa po updatacie firmware ... Znacie jakiś sposób aby zatrzymać mapę? Robiłeś tylko lewą czy prawą też?? miałeś dość duże te wibracje czy zrobiłeś to asekuracyjnie?? u mnie jest ok takie lekki drgania pojawiają się ok 160=170 km/h jutro jade do ASO po zestaw i do mechanika niech robi póki jest ok.Ile kosztował cię taki zabieg z wytoczeniem
jach0o Opublikowano 18 Lutego 2018 Opublikowano 18 Lutego 2018 Nie, robiłem tylko jedną stronę. Nie robi się tego asekuracyjnie. No drgania były takie że już wkur**alo głównie przy 120-140 u mnie wiem że robili korekty tego w Stanach (tam nie skończyło się na wymianach tylko na dużych pozwach) i stamtąd te "zestawy naprawcze" przyszły z tego co się orientuję to - tam przynajmniej tak radzili że dobierali grubsza półoś w sensie ten wałek wchodzący w skrzynie miał 1mm lub 1,5mm większą średnicę jakoś tak to było
NoName Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 Panowie która pompa jest najnowsza? Z jaką końcówką? A, AE, AC, F, D?U mnie jest ...755 bez literki. Prawda że konieczna jest wymiana pompy wstępnej/paliwa?PozdrawiamWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
NoName Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 ??Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Ditomee Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 Czy są jakieś oznaczenia silnika 2.0tdi z poprawioną pompa oleju na 100mm czy wszystkie po 10.2009 je mają ??Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wihajster Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 17 minut temu, Ditomee napisał: Czy są jakieś oznaczenia silnika 2.0tdi z poprawioną pompa oleju na 100mm czy wszystkie po 10.2009 je mają ?? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka nie ten dział...
NoName Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Znacie jakiegoś fachowca z okolic Trójmiasta który będzie potrafił sprawdzić pompę, listwę pod kontem opiłków? Chciałbym być pewnym że trzeba ją wymienić. Przebieg 263tysWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
NoName Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 Wątek żyje czy już umarł?Czy pompa z 2011r jak jest nowa a leży na magazynie nadaje się do montażu ?Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wihajster Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 Godzinę temu, krich8710 napisał: Czy pompa z 2011r jak jest nowa a leży na magazynie nadaje się do montażu ? nowe to nowe
NoName Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 Jest nowa na gwarancji tyle że z 2011Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
l.e.s.t.e.r Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 8 minut temu, krich8710 napisał: Jest nowa na gwarancji tyle że z 2011 Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka jeżeli cena niższa min 30% to bym się skusił, jak nie to bym szukał jednak czegoś młodszego.
NoName Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 Z 2016 cena 1400/1500Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
mrarturko Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 19 godzin temu, krich8710 napisał: Z 2016 cena 1400/1500 Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka podasz namiary czy u ciebie dokupienia ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się