Wihajster Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Teraz, Prezes_ATNT napisał: Tylko i wyłącznie na "A"? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka tak etka pokazuje 1
Prezes_ATNT Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 tak etka pokazujeOkej. Dziękuję. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
NoName Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 A ten ciąg cyfr na nalepce to na pewno data? Nawiązuje do mojego poprzedniego pytania.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wihajster Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 16 minut temu, krich8710 napisał: A ten ciąg cyfr na nalepce to na pewno data? tak...czerwiec 2008
NoName Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 A ta data?Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Prezes_ATNT Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Rozumiem że problem łuszczacej się pompy występuje w każdym 2.0 TDI z silnikiem CR w A4 B8 z początku produkcji? Bo przeglądając temat nie natknąłem się na nikogo z silnikiem 163 KM tylko wszyscy 143 KMNie ma tak, że np. W 163 KM tego nie było? Bo z tego co widzę kolega wyżej ma pompę z końcówką 508 ja mam natomiast 507. Czy to jest jakaś różnica? W dodatku potwierdzilem że najnowsza pompa do CAHB ma numer na końcu z "A" Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
NoName Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Ja miałem 507 a wstawiłem 508 Silnik CAHA 170kmWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Prezes_ATNT Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Ja miałem 507 a wstawiłem 508 Silnik CAHA 170km Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Jaką miałeś wcześniej, a jaką masz teraz? Miałeś opiłki w poprzedniej? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
NoName Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Miałem 03L 130 755 (507) a wstawiłem 755A (508)Zgodnie z zaleceniami ASO Audi. Taki numer mi podali Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
NoName Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Starą pompę jak macie można sprzedać. Jest skup na necie, płacą 150-200zł za starą pompę.Ktoś ogarnął te daty co pytałem?PozdrawiamWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
aprox99 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 W dniu 3/22/2018 o 13:59, Prezes_ATNT napisał: Rozumiem że problem łuszczacej się pompy występuje w każdym 2.0 TDI z silnikiem CR w A4 B8 z początku produkcji? Bo przeglądając temat nie natknąłem się na nikogo z silnikiem 163 KM tylko wszyscy 143 KM Nie ma tak, że np. W 163 KM tego nie było? Bo z tego co widzę kolega wyżej ma pompę z końcówką 508 ja mam natomiast 507. Czy to jest jakaś różnica? W dodatku potwierdzilem że najnowsza pompa do CAHB ma numer na końcu z "A" Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka a ile jest tych silników z 163KM?
Badger Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Orientuje się ktoś jaka jest cena tego zaworu regulacji ciśnienia N276?
vamos Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Witam też mam pytanie czy ktoś kupował na allegro te pompy paliwowe co są za 1400-1500 zł nowe a do BOSCHA jak sie dzwoni to zyczą sobie 2500+ zł
NoName Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Ja kupiłem i spisuje się normalnie.Wszystko wyżej opisaneWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
a-kuba Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 (edytowane) W dniu 1.04.2018 o 23:43, Badger napisał: Orientuje się ktoś jaka jest cena tego zaworu regulacji ciśnienia N276? Nie mam teraz przy sobie rachunku , ale około 450-500 zł , Edytowane 8 Kwietnia 2018 przez a-kuba
Badger Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 (edytowane) W dniu 8.04.2018 o 23:31, a-kuba napisał: Nie mam teraz przy sobie rachunku , ale około 450-500 zł , Dzięki wielkie. Zna ktoś jakiegoś fachowca na terenie śląska co ogarnia temat? Edytowane 19 Kwietnia 2018 przez Badger
a-kuba Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Badger , sam to sobie wymienisz , to wszystko jest na wierzchu .
xardas654 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Witam, mam pytanie. Kupiłem niedawno autko, w lipcu w ASO były założone nowe wtryski, ale zostawiona pompa wysokiego ciśnienia oryginalna 2009 rok. Po podpięciu do komputera w serwisie mówili, że parametry są bardzo dobre. Teraz czy wymienić pompę na nową, czy zostawić jak jest?
xsebo1 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Wszystkie opiłki wyłapie magnes? Aktualnie mam 195 tys w a6 2.0 caha i zastanawiam się czy jakiegoś mocnego magnesu nie zamontować np pod zbiornikiem paliwa profilaktycznieWysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
jedenastka Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 wystarczy zajrzeć tam raz na miesiąc czy 2 i opiłki jak coś to widać w paliwie koszt u mechanika 15 zł a można i samemu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się