Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


rom22

Rekomendowane odpowiedzi

W baku też nie widać opilkow gołym okiem jest zadziwiajaco czysto, dopiero po nabraniu do szklanki i przyłożeniu latarki widać takie coś. Magnes przyłożę jutro bo już nie ma mnie przy aucie. Chcę podpiąć pompę z baku poza autem i przepuścić ropę z wiadra do wiadra i zobaczyć czy też będą pojawiać się opilki. Słyszałem o przypadku że ktoś mail opilki w pompie cr. Wymienil pompę, zalozyl nowe wtryskiwacze, cały układ przeplukal, i pojawiło się coś takiego jak u mnie. Jedynym starym elementem byla właśnie ta pompa w baku. Po ponownym przeplykaniu układu i założeniu nowej pompy problem zażegnany. Pytanie tylko gdzie podać napięcie? Są 3 piny wychodzące bezpośrednio z pompy. Kable mają kolory: brązowy, czarny, żółty, czerwony 

Edytowane przez Lolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, krzychuG napisał(a):

A ten magnes to napewno coś daje ? Bo przecież łoże pompy cr to raczej nie wygląda na stalowe.

Wyciera się wałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Hohe napisał(a):

To co się wyciera, czyli ta krzywka i rolka, są stalowe. Na filmie powyżej to widać

Dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Hohe napisał(a):

To co się wyciera, czyli ta krzywka i rolka, są stalowe. Na filmie powyżej to widać

No właśnie, wałek i tłoczek są stalowe. Rozmawiałem z osobą która zajmowała się wtryskiwaczami i w moim przypadku ten pyl jest aluminiowy i UWAGA pochodzić może z KORPUSU pompy CR, tego chyba jeszcze nie grali ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co sądzicie o tym, dalej nie daje mi spokoju czy to oby na pewno pompa CR. Nigdzie nie widać opilkow gołym okiem tylko drobny pył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ty chciałeś żeby te opiłki były jak wióry z piły , Jak podasz światło i się mieni to są opiłki,a tak zaglądając 

w bak to zobaczysz tylko grube śmieci ze zbiorników ze stacji paliw,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Magnesu też pewnie nie zanurzał jak pisałem.

No i tutaj się zdziwisz klego, bo magnes wkładałem i niczego nie przyciąga. @krzychuG bak czyściutki, nie ma zadnych smieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jak będę przy aucie porobię zdjęcia i wrzucę. Jeszcze jedno, mam już kupione graty ale pytanie odnośnie czujnika cisnienia i regulatora na listwie CR. To prawda, że są jednorazwoego użytku? Czy można je wykręcić i zamontować spowrotem. Będę wdzięczny za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Lolek napisał(a):

odnośnie czujnika cisnienia i regulatora na listwie CR. To prawda, że są jednorazwoego użytku

Czujnik można wykręcić i wkręcić. Natomiast zaworów regulacyjnych N276 nie wolno ponownie stosować,  gdyż nie mają one uszczelki tylko krawędź wgryzającą, która uszczelnia. Po demontażu nie ma gwarancji, że po ponownym montażu będą szczelne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Muskel1 napisał(a):

Czujnik można wykręcić i wkręcić. Natomiast zaworów regulacyjnych N276 nie wolno ponownie stosować,  gdyż nie mają one uszczelki tylko krawędź wgryzającą, która uszczelnia. Po demontażu nie ma gwarancji, że po ponownym montażu będą szczelne.

To w zasadzie po co jest tam o-ring?20230226_132401.thumb.jpg.940241fdbc87270b2d1f0c6a1b3804ba.jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być, chyba że procedura mówi jedno, a życie pokazuje że można ją obejść :D jak człowiek nie spróbuję to się nie przekona. Czy jakaś adaptacja jest konieczna? Po wyjęciu, ewentualnie po założeniu nowego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Lolek napisał(a):

Może być, chyba że procedura mówi jedno, a życie pokazuje że można ją obejść :D jak człowiek nie spróbuję to się nie przekona. Czy jakaś adaptacja jest konieczna? Po wyjęciu, ewentualnie po założeniu nowego ?

W tym przypadku zawór jest jednorazowego montażu. Czytałeś kiedyś jakie ciśnienie występuje na rail?

I tak, należy przeprowadzić adaptację zaworu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Muskel1 napisał(a):

W tym przypadku zawór jest jednorazowego montażu. Czytałeś kiedyś jakie ciśnienie występuje na rail?

I tak, należy przeprowadzić adaptację zaworu.

Tak, zapoznałem się z tematem. Tylko zastanawia mnie fakt, że te same regulatory montowane w innej marce wykręcane i wkręcane nie ciekną, a audi ma z tym jakiś problem. Adaptację tylko przy nowym czy przy ponownym założeniu starego ?

Edytowane przez Lolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwidoczniej nie są te same i nie mają krawędzi wgryzającej. Wszystkie marki koncernu VAG mają taką krawędź na regulatorze i są jednorazowego użytku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Najwidoczniej nie są te same i nie mają krawędzi wgryzającej. Wszystkie marki koncernu VAG mają taką krawędź na regulatorze i są jednorazowego użytku.

Ok, może tak być faktycznie. Mógłbyś podpowiedzieć jak zrobić ta adaptację? Ewentualnie odesłać do jakiegoś wątku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wchodzisz w sterownik silnika 01, następnie w nastawy podstawowe, rozwijasz listę i wyberasz resetowanie wartości wyuczonych mierzenia dawki paliwa zaworu regulacji ciśnienia i aktywujesz to. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...