Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


rom22

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 5.07.2021 o 18:21, marcin1984r2 napisał:

Od nagle im nie odpalił z dnia na dzien

Niech mechanik odpowietrzu układ paliwowy komputerem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez się męczę z odpaleniem auta po czyszczeniu wtrysków… Naoglądałem się na YT jak to sprawnie idzie i wziąłem się za rozbieranie wtrysków. 
Poszło bez przeszkód, rozebrałem każdy po kolei i wymyłem w myjce ultradźwiękowej. Syfu było co nie miara..

Ale problem w tym ze nie mogę odpalić auta, już drugi dzień się mecze.. 

Zrobilem ogromny błąd ze nie włączyłem odpowietrzania VCDSem, zacząłem od razu kręcić rozrusznikiem. Potem dopiero znalazłem jak można odpowietrzyć układ VCDSem. 
 

Po kilkukrotnych próbach odpowietrzania kompem i poluźnienia nakrętek na wtryskach przestało mi lecieć powietrze z paliwem, leci już same paliwo ale auto dalej nie odpala..

nie mam nigdzie opiłków leci czyste paliwo, ale mimo wszystko ciśnienie rzeczywiste różni się ogromnie od zadanego ..

Zadane jest około 265000 hPa, a ja mam Max. 30000 hPa przy kręceniu rozrusznikiem, jak przestane kręcić to spada do 10000.

Błąd zbyt niskiego ciśnienia wyskoczył tylko dwa razy, już nie wraca … 

Nie wiem już co mam myślec.. 

pompe zatarlem ? 
 

 

Tak sobie pomyślałem ze mogłem wtryski pomylić kolejnością … Będzie to miało wpływ na odpalenie silnika ?

Edytowane przez tomi14101
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy wtryskiwacz ma nabity kod, możesz porównać z wartościami zapisanymi w sterowniku silnika.

Co do problemu z odpalaniem to sprawdź ile paliwa leci na przelew.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem właśnie, do 15:30 jestem w pracy, jak wrócę to od razu porównam wartości zapisane po kolei z wtryskami. 
Tylko zastanawia mnie to czy w przypadku gdybym pomylił wtryski to sterownik nie pozwoli wtedy na odpalenie silnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie spotkałem się żeby nie chciał odpalić, prędzej by kulawo pracował niż w ogóle nie chciał odpalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie myslalem… No ale mimo wszystko sprawdzę je.

a coś z tym ciśnieniem mógłbyś mi jeszcze podpowiedzieć? 
z tego co rozumiem to powinno być około 26bar na listwie, a są tylko 3 bary. Tylko to wartości mierzone tylko przy kręceniu rozrusznikiem .. Jak auto odpalone te wartości się wtedy zwiększają ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obrotach jałowych jest około 200-250bar - nie pamiętam dokładnie. Sprawdź ile idzie w przelew, wtedy będziesz wiedział gdzie się podziewa ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok kumam ! ?

tak zrobię.

jezeli będzie szło w przelew wszystko to znaczy ze wtryski zawieszone ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coś na pewno źle żłożyłeś. ;)

Edytowane przez kuebk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra kumam, cieszył bym się jakby tak było ?

z tym ze robiłem tak ze jak pierwszy rozebrałem to robiłem zdjęcia, a jak zaczynałem składać to rozebrałem jeszcze drugi delikatnie tak żeby upewnić się jak on tam sobie w środku wyglada.. I heja ..

Ale oczywiście mogłem coś źle zrobić.. nie jestem serwisantam ?

tylko ze starałem ze je wszystkie pod ropą złożyć żeby nie były suche w środku,

ten silowniczek tez zalany był ropą.. Kurde zgłupiałem… Ale trzeba jakoś temat rozwiązać ?

dziekuje Ci bardzo Kolego za podpowiedzi !!

 

 

wiec, tak

wtrysków nie pomyliłem, 

druga sprawa jak zacząłem kręcić z podłączonymi rurkami do przelewów to chwile nic nie było a potem dość szybko wszystkie cztery zaczęły przelewać.

Niem wiem do jakiej tu teraz prędkości porównać ale moim zdaniem przy obrotach silnika kręconego przez rozrusznik dość szybko przelatuje… Tak patrzę teraz normalne testy przelewowe ze sprawnym układem na YT to w porównaniu do nich to u mnie leci z 4 razy szybciej …

Tylko nasuwa mi się pytanie, czy to normalne podczas kręcenia rozrusznikiem przy nie oddalonym silniku ? Czy faktycznie mam zacięte wszystkie 4 wtryski. Dodam tylko ze skręcałem je bez użycia klucza dynamometrycznego.. ?

moglem je dokręcić za mocno ? Lub za słabo i przez to są zacięte ?

Edytowane przez tomi14101
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. W moim ciśnienie jest 250 bar na rozgrzanym i na jałowym biegu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecicie kogoś do sprawdzenia pompy? Mam namyśli zakład regenerujący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, duzy616 napisał:

Polecicie kogoś do sprawdzenia pompy? Mam namyśli zakład regenerujący.

Diesel System

Podkowiński Bogdan

Nadarzyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie temat rozwiązany,

sam jestem sobie winny?

okazalo się to co przewidywałem, czyli wtryski były zbyt mocno skręcone, czyli innymi słowy mówiąc brak wiedzy = koszta, w tym przypadku 300€ za regenerowane wtryski, koszt niewygórowany ponieważ oddalem swoje w rozliczeniu. 
 

Panowie z Gladbeck rozwiązali sprawę w 20 minut, podłączyli pod maszynę, zadali ciśnienie i zero reakcji. Dodatkowo w jednym kulał już elektromagnes. 
 

Wrocilem z 4 regenerowanymi wtryskami,

po kodowaniu i odpowietrzeniu auto odpaliłem praktycznie za drugim obrotem silnika … Można powiedzieć ze od strzała.

wszystko chodzi jak należy,

Mimo wszystko dzieki za wszystkie podpowiedzi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, auto nie odpala, błąd p008700. Zatankowałem samochód, przejechałem nim około 10km i zapaliła się kontrolka świec żarowych. Mam duże opiłki w pompie i pytanie co trzeba teraz wymienić? I ile kosztuje czyszczenie układu paliwowego w Audi a4 b8 CAHA?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa do wymiany, injektory do sprawdzenia ewentualna wymiana, filtr do wymiany reszta do płukania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Muskel1 napisał:

Pompa do wymiany, injektory do sprawdzenia ewentualna wymiana, filtr do wymiany reszta do płukania.

Czyli nie trzeba wymieniać pompy paliwa tej przy baku, pompy paliwa przy filtrze paliwa i tego zaworu na tej listwie? 

 

Edytowane przez GR73CHU
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba..zajrzyj do pompy w baku,to się zdziwisz..jeśli ma być dobrze,to od zbiornika po wtryski wymiana układu paliwowego...wymyjesz jedynie ultradźwiękowo listwę ,metalowe i plastikowe przewody paliwowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.06.2015 o 07:16, kobuzzz napisał:

Postaram sie dzisiaj po pracy cos nagrac i wrzucic. Ktos mial taki objaw (trykanie) u siebie jak pompa siadala? Na VCDS brak bledow.

I jak tam rozwiązałeś wtedy problem? Czy już nie pamiętasz :p U mnie cyka tak ze w budzie przy ok 1400obr słychać pod maską i nie wiem co robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...