Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


rom22

Rekomendowane odpowiedzi

Wrzuć protokół diagnozy (autoscan)

Czujnik na szynie rail.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Muskel1 napisał:

Wrzuć protokół diagnozy (autoscan)

Czujnik na szynie rail.

Czujnik nowy vw.Na starym to samo więc myślę że stary również dobry.Samochód odpala od obrotu dosłownie. Po całych tych zabiegach jedyny plus to taki że dwumas się uciszył, wcześniej było go delikatnie słychać na zimnym silniku. Niestety nie mam protokołu. Nie mam vaga a w mojej mieścinie używają w większość ogólnych skanerów typu Delphi. Miał podjechać gość który zajmuje się elektroniką ale oczywiście nie dał rady. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Muskel1 napisał:

Skoro czujnik wymieniony to ciśnienie będzie za niskie. 

Kurcze wcześniej za wysokie teraz za niskie. Za niskie ciśnienie może generować taki błąd? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedrożny filtr paliwa

Niedrożne wężyki paliwa

Pompa paliwa nie podaje odpowiedniego ciśnienia

Usterka pompy paliwa

Usterka (tego) czujnika ciśnienia paliwa

Uszkodone okablowanie czujnika

Niepoprawne podpięcię czujnika 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, kuebk napisał:

Na listwie są dwa czujniki.

Jeden

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa.

Fuel pressure regulating valve N276 - sets the fuel pressure on the high-pressure side.

Fuel pressure sender G247 - determines the current fuel pressure on the high-pressure side.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, kuebk napisał:

Dwa.

Fuel pressure regulating valve N276 - sets the fuel pressure on the high-pressure side.

Fuel pressure sender G247 - determines the current fuel pressure on the high-pressure side.

:polew: 

Ty piszesz ze dwa 

Ja pisze ze jeden

Ty piszesz ze dwa i wklejasz info ze jeden

:polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kuebk napisał:

Dwa.

Fuel pressure regulating valve N276 - sets the fuel pressure on the high-pressure side.

Fuel pressure sender G247 - determines the current fuel pressure on the high-pressure side.

Jeden to zawór regulacji a drugi to czujnik. Dziwne jeżeli wszystko sprawdzone włącznie z pompą to zostaje uszkodzona wiązka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, kuebk napisał:

Dwa.

Fuel pressure regulating valve N276 - sets the fuel pressure on the high-pressure side.

Fuel pressure sender G247 - determines the current fuel pressure on the high-pressure side.

Valve to zawór. 

Zapamiętaj dwie podstawoe rzeczy, wszystkie urządrzenia oznaczone literką N to zawory a wszystkie oznaczone literką G to czujniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was w ostatnim czasie przerabiał temat opiłkowania pompy? Ile wyniosła Was naprawa i co z układu paliwowego wymienialiście na nowe, co na regenerowane, a co zostawiliście? Niestety dopal mnie ten temat i warsztat wyliczył mi koszt naprawy na niecałe 24 000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa, pompa progowa, pompa CR i wtryski muszą być nowe. Nie baw się w regenerowane. Wymiana Rail też jest zalecana na nową. Resztę wypłukać jak należy. Dobry patent, który widziałem na YT na kanale Autodoktoren, to doraźne wstawienie bardzo mocnego magnesu na wężyku paliwowym przed pompą CR na kilka miesięcy aby możliwie wyłapać resztki opiłków z układu. 

 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Muskel1 napisał:

Pompa paliwa, pompa progowa, pompa CR i wtryski muszą być nowe. Nie baw się w regenerowane. Wymiana Rail też jest zalecana na nową. Resztę wypłukać jak należy. Dobry patent, który widziałem na YT na kanale Autodoktoren, to doraźne wstawienie bardzo mocnego magnesu na wężyku paliwowym przed pompą CR na kilka miesięcy aby możliwie wyłapać resztki opiłków z układu. 

 

A co z bakiem, przewodami? Czy rzeczywiście "przy okazji" należy wymieniać rozrząd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie dostałem taką wycenę (całość ponad 23 tys zł)

części.PNG

robocizna.PNG

Edytowane przez Rafal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Langista napisał:

Ten montaż i demontaż zbiornika paliwa to jakie absurd, 1200 zł za 2 h roboty?

dla mnie ogólnie ten kosztorys to jakiś kosmos. Rzeczywiście ludzie wymieniają wszystko na nowe, łącznie z bakiem? Jakoś mi się nie wydaje, bo w wielu przypadkach taki remont kosztowałby ponad połowę wartości auta.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Rafal napisał:

A co z bakiem, przewodami? Czy rzeczywiście "przy okazji" należy wymieniać rozrząd?

Bak i węże mogą zostać. Niektóre warsztaty wymieniają bo zgodnie ze sztuką powinno się tego dokonać (tak przewiduje program).

Warsztat podejmujący się naprawy musi dać Ci na to gwarancję, dlatego boją się eksperymentować z płukaniem zbiornika i węży bo ryzyko jest dość duże, że gdzieś jednak pozostaną opiłki, które mogą dostać się do nowych wtryskiwacz oraz pompy i je uszkodzić. Ty masz gwarancjie i prawo na dokonanie ponownej naprawy a oni wtedy ponoszą koszta. Nie dziw się więc, że chcą wszystko nowe wstawić. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Rafal napisał:

Czy rzeczywiście "przy okazji" należy wymieniać rozrząd?

Jeżeli rozrząd jest świeży to nie. Jeżeli już ma sporo najechane to ma sens. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U kogo byłeś z tym? Pierwszy raz widzę, aby to klient ponosił koszt normalii, bo nie jest tu wyszczególnione co konkretnie, także na moje wycena powinna być dużo zniesiona w dół, za coś, co policzyli sobie dodatkowo. Jest wiele rzeczy, które policzone są bez żadnego powodu :

-normalia (ale jakie? Można napisać że powietrze z kompresora hyhy)

-czyszczenie układu paliwowego (przecież nowy zakładacie..)

-wymiana przewodów paliwowych (chciałbym widzieć, jak rzeczywiście 4 godziny ktoś się z tym bawi)

-regeneracja wtryskiwacza (to nowy czy regenerowany)

Można by ogólnie calą listę skrócić o połowę, te czynności wcale tyle czasu nie zajmują, wycena jest zawyżona i to sporo, powinno wyjść 5-6k pln mniej.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...