kikoju Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Witam Chciałbym się was poradzić jakie świece powinienem kupić do mojego audi a4b5 1.8 125km '98. Trochę jestem laik w tych sprawach bo dopiero zaczynam przygodę z moim autkiem
Roboform550 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Takie jak przewiduje producent...
Marc!n Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Jw. nie kombinuj z jakimiś specjalnymi do lpg czy innymi wynalazkami bo to wszystko lipa. Ori najlepsze
Kejsi Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Potwierdzam ori najlepsze, 1 elektrodowe sie nie nadają do tego silnika bo ma mula przy wchodzeniu na obroty takie syczenie slyvhac, wrzucaj ori
prezesik Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Podepne sie pod temat gdzie je kupic w szczecinie w audi czy mozna gdzie indziej? Wysłane z mojego "I"kalkulatora:)))
Olszak86 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Ja zalozylem ngk jednoelektrodowe. Jedzie normalnie, zadnego syczenia nie slysze. Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka
Labiel Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 W ADR miałem takie jak przewidywał katalog NGK, czyli 3-elektrodowe. Po zakupie miałem jakieś Bosha 2-elektrodowe. Na NGK nie było problemu. Z drugiej strony ponoć do LPG lepsze są 1-elektrodowe.
prezesik Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 podepnie sie jeszcze z pytaniem jakie przewody zapodać nie za drogie a dobre ? eKatalog Inter Cars - 2mln cz[ci do samochodów | Sklep Online
Arkadiush Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Ja kupiłem takie jakie są oryginalne w katalogu i one są najlepsze moim zdaniem
prezesik Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Ja kupiłem takie jakie są oryginalne w katalogu i one są najlepsze moim zdaniem ile płaciłes?
deejayluk Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 również przymierzam się do wymiany świec, pytanie jakie kupić do 1.8 + LPG