PMW Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2015 tymczasem udało mi się zamontować stary emblemat który woziłem w schowku od maja zabierałem sie do starej gumy i kleju jak pies do jeżaoraz kurierzy powoli dowożą towar na wiosenny serwisczuje że od razu będzie +50hp i ze czterdzieści niutków
instruktor83 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 fiu fiu zawsze mnie zastanawiało czy jest duża różnica między dobrym firmowym filtrem a tym co kupiłes
PMW Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) fiu fiu zawsze mnie zastanawiało czy jest duża różnica między dobrym firmowym filtrem a tym co kupiłes oczywiście że jest... k&n ma o piczy włos lepszy przepływ co za tym idzie gorzej filtruje zanieczyszczenia, lepiej słychać siorbanie fałósemy (jest głośniej) oraz jest odrobinę lepsza reakcja na gaz ... ale największym plusem jest naklejka dołączona w zestawie - inni producenci takiej nie dają wóz po serwisie, przeglądzie itp ori amorki sprawne więc nie zapowiada się na razie jakiś tjun zawiasu oraz znowu przyzwyczaiłem się do mocy ... zawsze tak jest z każdym kolejnym mocniejszym samochodem Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez PMW
pawel212333 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 fajne i bardzo ładne audi kiedyś kupie v8 ja tylko v6 eh
PMW Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Opublikowano 9 Maja 2015 w końcu umyłem wóz i zrobiłem kilka fotek
PMW Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Opublikowano 11 Maja 2015 Dużo brakuje KM do serii? do 140 idzie gorzej o jedną długość wozu od 400+ s4b5 kolegi więc conajmniej wystarczająco
PrzemoS4 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Kolego a jak z dolewkami oleju, sa potrzebne??
PMW Opublikowano 14 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2015 Kolego a jak z dolewkami oleju, sa potrzebne?? przy normalnej ludzkiej jeździe nic, natomiast przy kręceniu pod odcinkę łapaniu się z innymi mocniejszymi wozami czy gonitwie za motocyklami czy autostradowych 200+ zł trzeba dolać 0,3-0,4 litra / 1000km czyli z zapasem miesci się w normie ... podchodze do tego tak - zazwyczaj zdrowe 4 cyl 2 litrowe turbo lub wolnassące brało mi 0,1-0,2l na 1000 km tu jest 2x więcej garów i 2x większa pojemność więc luzik oraz jescze jedno foto znalazłem:
PrzemoS4 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Kolego a jak z dolewkami oleju, sa potrzebne?? przy normalnej ludzkiej jeździe nic, natomiast przy kręceniu pod odcinkę łapaniu się z innymi mocniejszymi wozami czy gonitwie za motocyklami czy autostradowych 200+ zł trzeba dolać 0,3-0,4 litra / 1000km czyli z zapasem miesci się w normie ... podchodze do tego tak - zazwyczaj zdrowe 4 cyl 2 litrowe turbo lub wolnassące brało mi 0,1-0,2l na 1000 km tu jest 2x więcej garów i 2x większa pojemność więc luzik oraz jescze jedno foto znalazłem: Super, naprawdę poniżej normy, nic tylko gratulowac
PMW Opublikowano 14 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2015 Kolego a jak z dolewkami oleju, sa potrzebne?? przy normalnej ludzkiej jeździe nic, natomiast przy kręceniu pod odcinkę łapaniu się z innymi mocniejszymi wozami czy gonitwie za motocyklami czy autostradowych 200+ zł trzeba dolać 0,3-0,4 litra / 1000km czyli z zapasem miesci się w normie ... podchodze do tego tak - zazwyczaj zdrowe 4 cyl 2 litrowe turbo lub wolnassące brało mi 0,1-0,2l na 1000 km tu jest 2x więcej garów i 2x większa pojemność więc luzik oraz jescze jedno foto znalazłem: Super, naprawdę poniżej normy, nic tylko gratulowac no ta norma 1l wg. książki to troche z tyłka w przypadku newage'owych samochodów, wygląda na to że to zabezpieczenie producenta przed reklamacją w przypadku jakiegoś fakapu ... kiedyś miałem a6 c5 2,5 tdi i tam od wymiany do wymiany był full
PrzemoS4 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Ja ostatnio u siebie robiłem cały rozrzad, i stwierdziłem jak mam wywalony cały silnik, do roboty przy okazji oddałem glowice, zamówiłem pierscienie, uszczelniacze zaworowe itp,itd- wszystko w serwisie robione, po robocie mam zrobione jak na razie spokojnej jazdy ok 2 tys km i nie dolarem jeszcze ani grama oleju, na bagnecie cały czas w tym samym położeniu, wcześniej wyglądało to ze przy wariowaniu itp dolewalem w zależności od stylu jazdy od 0,5-do 0,8 litra na tysiąc km...mam nadzieje ze teraz bedzie duzo duzo lepiej.... Silnik robiłem dla siebie, dlatego stwierdziłem ze mozna coś poprawić za jedna robota przy rozrzadzie to czemu nie!! Koszty niestety większe i ciche dni z żona....
PMW Opublikowano 29 Października 2015 Autor Opublikowano 29 Października 2015 No i na mnie przyszła kolej, ponieważ amortyzacja wozu powoli dobiega końca, a dodatkowo zapragnałem s8 d3, s4 jest do sprzedania: http://otomoto.pl/oferta/audi-s4-manual-recaro-skora-alcantara-solar-navi-bose-ID6ybJfF.html#xtor=EREC-55-[id1]-20151003-[diplayLink]-2752523@1-20151003213140
C4NC3R Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 Tyle tych eSek do kupienia a człowiek nie ma siana.
Fr0styyy. Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 Tyle tych eSek do kupienia a człowiek nie ma siana. Życie jest za krótkie by jeździć manualem
PMW Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 nie no serio gdyby d3 były w manualu brałbym jak cygan zasilek a tak na serio mam ochote pojeździć większym wozem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się