Skocz do zawartości
IGNOROWANY

PMW S4 B6 Avant 03


PMW

Rekomendowane odpowiedzi

tymczasem udało mi się zamontować stary emblemat który woziłem w schowku od maja :) zabierałem sie do starej gumy i kleju jak pies do jeża
11130367_897572613599280_639994932796471

oraz kurierzy powoli dowożą towar na wiosenny serwis
10551706_897572653599276_317517461663102

czuje że od razu będzie +50hp i ze czterdzieści niutków :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fiu fiu :naughty: zawsze mnie zastanawiało czy jest duża różnica między dobrym firmowym filtrem a tym co kupiłes

oczywiście że jest... k&n ma o piczy włos lepszy przepływ co za tym idzie gorzej filtruje zanieczyszczenia, lepiej słychać siorbanie fałósemy (jest głośniej) oraz jest odrobinę lepsza reakcja na gaz

... ale największym plusem jest naklejka dołączona w zestawie - inni producenci takiej nie dają :grin:

wóz po serwisie, przeglądzie itp ori amorki sprawne więc nie zapowiada się na razie jakiś tjun zawiasu oraz znowu przyzwyczaiłem się do mocy ... zawsze tak jest :facepalm: z każdym kolejnym mocniejszym samochodem

11036646_900905863265955_440961724493184

Edytowane przez PMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w końcu umyłem wóz i zrobiłem kilka fotek

11059643_912151472141394_275682577843445
885706_912151468808061_88519293296215841
11165076_912151475474727_575746694979158
10454933_912151732141368_183554743394331
11088600_912151682141373_893188070018980
11206497_912151695474705_150669962773419

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie się prezenci S4eczka :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dużo brakuje KM do serii? :decayed:

do 140 idzie gorzej o jedną długość wozu od 400+ s4b5 kolegi więc conajmniej wystarczająco :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a jak z dolewkami oleju, sa potrzebne??

przy normalnej ludzkiej jeździe nic, natomiast przy kręceniu pod odcinkę łapaniu się z innymi mocniejszymi wozami czy gonitwie za motocyklami czy autostradowych 200+ zł trzeba dolać 0,3-0,4 litra / 1000km czyli z zapasem miesci się w normie ... podchodze do tego tak - zazwyczaj zdrowe 4 cyl 2 litrowe turbo lub wolnassące brało mi 0,1-0,2l na 1000 km tu jest 2x więcej garów i 2x większa pojemność więc luzik :)

oraz jescze jedno foto znalazłem:

11539037_928387873851087_426848583859443

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a jak z dolewkami oleju, sa potrzebne??

przy normalnej ludzkiej jeździe nic, natomiast przy kręceniu pod odcinkę łapaniu się z innymi mocniejszymi wozami czy gonitwie za motocyklami czy autostradowych 200+ zł trzeba dolać 0,3-0,4 litra / 1000km czyli z zapasem miesci się w normie ... podchodze do tego tak - zazwyczaj zdrowe 4 cyl 2 litrowe turbo lub wolnassące brało mi 0,1-0,2l na 1000 km tu jest 2x więcej garów i 2x większa pojemność więc luzik :)

oraz jescze jedno foto znalazłem:

11539037_928387873851087_426848583859443

Super, naprawdę poniżej normy, nic tylko gratulowac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a jak z dolewkami oleju, sa potrzebne??

przy normalnej ludzkiej jeździe nic, natomiast przy kręceniu pod odcinkę łapaniu się z innymi mocniejszymi wozami czy gonitwie za motocyklami czy autostradowych 200+ zł trzeba dolać 0,3-0,4 litra / 1000km czyli z zapasem miesci się w normie ... podchodze do tego tak - zazwyczaj zdrowe 4 cyl 2 litrowe turbo lub wolnassące brało mi 0,1-0,2l na 1000 km tu jest 2x więcej garów i 2x większa pojemność więc luzik :)

oraz jescze jedno foto znalazłem:

11539037_928387873851087_426848583859443

Super, naprawdę poniżej normy, nic tylko gratulowac

no ta norma 1l wg. książki to troche z tyłka w przypadku newage'owych samochodów, wygląda na to że to zabezpieczenie producenta przed reklamacją w przypadku jakiegoś fakapu ... kiedyś miałem a6 c5 2,5 tdi i tam od wymiany do wymiany był full

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio u siebie robiłem cały rozrzad, i stwierdziłem jak mam wywalony cały silnik, do roboty przy okazji oddałem glowice, zamówiłem pierscienie, uszczelniacze zaworowe itp,itd- wszystko w serwisie robione, po robocie mam zrobione jak na razie spokojnej jazdy ok 2 tys km i nie dolarem jeszcze ani grama oleju, na bagnecie cały czas w tym samym położeniu, wcześniej wyglądało to ze przy wariowaniu itp dolewalem w zależności od stylu jazdy od 0,5-do 0,8 litra na tysiąc km...mam nadzieje ze teraz bedzie duzo duzo lepiej....

Silnik robiłem dla siebie, dlatego stwierdziłem ze mozna coś poprawić za jedna robota przy rozrzadzie to czemu nie!!

Koszty niestety większe i ciche dni z żona....;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i na mnie przyszła kolej, ponieważ amortyzacja wozu powoli dobiega końca, a dodatkowo zapragnałem s8 d3, s4 jest do sprzedania:

http://otomoto.pl/oferta/audi-s4-manual-recaro-skora-alcantara-solar-navi-bose-ID6ybJfF.html#xtor=EREC-55-[id1]-20151003-[diplayLink]-2752523@1-20151003213140

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no serio gdyby d3 były w manualu brałbym jak cygan zasilek ;) a tak na serio mam ochote pojeździć większym wozem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...