norek91 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Witam. Na jesieni ubieglego roku wpadlem na pomysl zmiany zawieszenia. Przesiadlem sie z 1ba(cieknace amorki) na 1be(amorki)+ sprezyny H&R -35mm. Po zmianie zaczalem zaczepiac oslona o policjanty (z ojcem na pokladzie ok 120kg potrafie mocno przywalic zapewne misa) oraz tak jak sie domyslacie stracilem sporo na komforcie. Gdyby nie te siedleckie drogi to tak naprawde bym z tym nic nie robil, ale u mnie w miescie nie da sie jezdzic z twardym zawieszeniem. Jakby cos poruszam sie na 16. Chcialbym delikatnie podniesc przod i zwiekszyc komfot przemieszczania sie. Czy wymiana amorków na serie -1ba zalatwi obie sprawy? Czy mam szukac do tego osobno sprezyn np -30mm? Wszelkie sugestie mile widziane.
Damian92 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Załóż sobie sprężyny ori 1BE czyli -20mm i bedziesz mial spokoj
norek91 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2014 Hmmm sama zmiana amorkow na bilstein b6 nie pomoze? I wlasnie jak to jest, czy przy zmianie amorkow na w/w jest szansa ze autko pojdzie delikatnie w gore?
pandamix Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 za wysokość odpowiada sprężyna a wysokość na amortyzatorze możesz zmienić jedynie zmieniając talerzyk pod sprężynę toż w Siedlcach ładne drogi są i w okolicy:wink:
norek91 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2014 Szczegolnie Partyzantow, 3 Maja, Monte Casino i wiele innych A co sadzicie o polaczeniu bilstein b6+h&r -35mm? Jak zachowuje sie samochod w takim polaczeniu? Bedzie bardziej komfortowy niz 1be+h&r? Czy jeden chu...?
pandamix Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 ja na twoim miejscu pchał bym wszystko od 1be,kumpel teraz kupił b6 na ori 1be i jest nisko i nie zahacza niczym (w przeciwieństwie do mnie na weitec -40)i się jeździ komfortowo naprawdę
norek91 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2014 Mam teraz killka pomyslow jak ta sprawe zalatwic. -amorki bilstein b4 + sprezyny weitec -30mm -amorki bilstein b6 + H&R -35mm -amorki bilstein b6 + eibach pro kit -30mm -amorki koni +eibach pro kit -30mm -wymiana sprezyn na te od 1be i skakanie klasami wagowymi Zastanawia mnie tylko jak twardo by bylo na poszczegolnych wariantach. Kumpel w b5 mial obnizone autko i jezdzilo sie znakomicie. Wiadomo w komplecie trzeba bylo uwazac, ale wyglad oraz komfort jazdy byl bardzo na plus, a przynajmniej porownywalny do 1ba ktore mialem u siebie. I o taki zloty srodek mi chodzi. Fotka z aktualnym zawieszeniem, niby nie nisko, a jednak. https://imageshack.com/i/n9hcw1j Jezeli dobrze rozumiem to bilstein b4=1ba, b6=1be, a b8=1bv, tak? ---------- Post dopisany 24-06-2014 at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany 18-06-2014 at 21:14 ---------- @up Nikt nic nie doradzi?
elmo814 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 zwykłe amory przy obnizajacych sprezynach szybciej sie wykoncza a i bezpieczenstwo bedzie gordze bo amorek ma dłuzszy skok zakładaj cały zestaw 1be i bedzie w sam raz,i wyglad komfort i bezp
wiesniak Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 ja zalozylem ostatnio eibach B12 prokit, ktory zawiera b6 lub b8 i sprezyny -30, wczesniej mialem zawieszenie BA. Na razie zrobilem 2000km po polsce i nic nie zahaczylem, prowadzenie o niebo lepsze ale komfort na nierownym mniejszy , twardo :-) ale da sie zniesc. Wysłane z mojego SHV-E210K przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się