Skocz do zawartości
IGNOROWANY

NISSAN GTR 3.8 V6 TT 2014 Black Edition


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OMG! Ale zabaweczka, gratulacje i zycze duzo przyjemnosci z jazdy :banan:

To cos jak przesiadka z PS3 na PS6 :)

BTW: nie wiem jak czarny lakier ma sie w nowych GTRach ale wczesniejsze to istna masakra.

Pomagalem kiedys znajomemu wyprowadzic ostatni etap korekty lakieru w czarnym niemetaliku. Lakier byl bardzo cienki, do 60mikronow w wielu miejscach, bardzo miekki-rysowal sie od najdelikatniejszych mikrofibr oraz byl bardzo wrazliwy na temperature podczas korekty.. :facepalm: To jeden z tych projektow gdzie zuzywa sie ponad 50 mikrofibr wyprowadzajac lakier na blysk. Taka tam zmora detailerow..

Zycze Ci zeby Twoj lakier nie byl taki, bo przesiadka z bialego niemieckiego auta na czarnego japonczyka moze byc ciekawa..

Mozesz tez oczywiscie olac to co napisalem i nie przejmowac sie tym, wiesz ja mam delikatne popsuta psyche przez detailing :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymciu ja bym na Twoim miejscu olał Javę czy te Tapcary Łódzkie i odstawił auto do CARLEX !! :kox:

Wnętrze Nissan GTR - Carlex Design

Po takiej robocie idzie się zakochać na nowo w swoim aucie :kox: :kox: :kox:

---------- Post dopisany at 14:04 ---------- Poprzedni post napisany at 14:02 ----------

BTW

Nie załapałem się na przewózkę S-ką w ostatniej BT ale w następnej na GTR-a już się piszę :decayed::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:slina::slina::slina:

Będzie gruuuubaśnie :)

Gratki zakupu i wyboru :)

Marzenie milionów a Ty je spełniasz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymek - zobaczymy na żywo - liczymy na Ciebie w niedzielę

NOwa fura, tyle kasy i dalej mały niesmak (chodzi mi o wklęsłość kół ) :grin:

---------- Post dopisany at 14:22 ---------- Poprzedni post napisany at 14:21 ----------

co dziennie stoi obok mnie taki na parkingu w pracy - pierdzielony jest tak nadmuchany że aż strach obok niego przejść a co dopiero we wstecznym lusterku go zobaczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graty Szymon, piękne auto. Ciekawi mnie tylko jedno ile skrzyń będzie w tym aucie przez ten "okres przejściowy":decayed::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dzisiaj w rękach testówkę polifta. LC urywa łeb masakrycznie do tego ten dźwięk. Jest dobrze :decayed:

Do niedzieli niestety się nie wyrobię bo nie zdążą zarejestrować :f*ck:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No powiem Ci że jak na auto przejściowe... to ujdzie :grin:

Gratki i czekamy na mody bo zapowiada się ciekawie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak to urywa leb po esie to musi być mega dobrze :-) powodzenia i liczylem na tego gtra :-)

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT-R jak na swoją masę łamie prawa fizyki w przyspieszeniu i przyczepności na zakrętach :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę że Adam ma duży wpływ na Ciebie. jara się tym sushi i teraz na ciebie przeszło:decayed:

BTW. Ta wersja jest już poprawiona o te wszystkie bolączki wieku dziecięcego? Jak z gwarancją i LC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę że Adam ma duży wpływ na Ciebie. jara się tym sushi i teraz na ciebie przeszło:decayed:

BTW. Ta wersja jest już poprawiona o te wszystkie bolączki wieku dziecięcego? Jak z gwarancją i LC?

Silnik jest MK III I skrzynia także. Zmieniono bardzo dużo. Przede wszystkim skrzynia ma zabezpieczenia przed zagotowaniem sprzęgieł, silnik ze zmianami mechanicznymi w zakresie systemu olejowego i chłodzenia. Poza tym oczywiście zupełnie inne oprogramowanie. Na serii możesz katować do woli, skrzynka ma czujnik temperatury I odłącza LC jak przegniesz pałę. W poprzednich tego nie było więc skrzynie siadały. Poza tym gwarancja obejmuje wszystko łącznie z jazdą torową tylko jest zastrzeżenie żeby pilnować temperatury oleju w silniku I skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę że Adam ma duży wpływ na Ciebie. jara się tym sushi i teraz na ciebie przeszło:decayed:

BTW. Ta wersja jest już poprawiona o te wszystkie bolączki wieku dziecięcego? Jak z gwarancją i LC?

Silnik jest MK III I skrzynia także. Zmieniono bardzo dużo. Przede wszystkim skrzynia ma zabezpieczenia przed zagotowaniem sprzęgieł, silnik ze zmianami mechanicznymi w zakresie systemu olejowego i chłodzenia. Poza tym oczywiście zupełnie inne oprogramowanie. Na serii możesz katować do woli, skrzynka ma czujnik temperatury I odłącza LC jak przegniesz pałę. W poprzednich tego nie było więc skrzynie siadały. Poza tym gwarancja obejmuje wszystko łącznie z jazdą torową tylko jest zastrzeżenie żeby pilnować temperatury oleju w silniku I skrzyni.

od którego roku produkcji GTRa zostały wprowadzone te zmiany? auto rewelacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...