sarka 92 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 nie bardzo wiedziałam czy ten temat będzie pasował do zawieszenia czy do układu kierowniczego... mianowicie, co tarło w lewym kole przy skręcaniu w prawo przy 80km/h nawet przy jeździe prosto, potem nic nie słychać. Pojechałam więc na przegląd, okazało się że z tej strony jest do wymiany górny tylny wahacz, oczywiście już wymieniony jest wsiadłam w auto z nadzieją że to już po problemie ale niestety nadal jest to samo... co się dzieje? to może byś sworzeń?
jacek70 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Dobrze byłoby sprawdzić pozostałe wahacze. Poza tym może to klocki hamulcowe nie odbijają?
sarka 92 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2014 klocki i tarcze miałam robione jakieś trzy miesiące temu wszystko jest nowe... jak robiłam ten górny wahacz to wszystkie były sprawdzone poza tym był na przeglądzie i wszyscy mówią że jest w porządku...
Kosa-00 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 klocki i tarcze miałam robione jakieś trzy miesiące temu wszystko jest nowe... jak robiłam ten górny wahacz to wszystkie były sprawdzone poza tym był na przeglądzie i wszyscy mówią że jest w porządku... jaki sworzeń gdzie?? tam masz wahacze wszędzie to komplet sprawdź kont pochylenia koła jak bite będzie na plusie to zje oponę ale ty masz chyba nadkole nie dokręcone gdzieś jak obciera jak zbieżność OK. luzów nie ma stoi równo to może amortyzator padł zobacz czy nie wozi cie ??? a siada ci auto jak skręcasz czy nie ? sprawdź amory jak różnica 20% między L a P to do wymiany.
szakal222 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 I sprawdz lozysko w kole Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Superstan88 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 spora szansa ze nadkole sie poluzowalo i to ono jest przyczyna halasu
szakal222 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Wiem bo tez szukalem przyczyny w passacie .wymienilem co sie dalo.dalej szuralo .lozysko bylo padniete. Nawet luzu nie mialo .wymienilem i bloga cisza Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Michu B5 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Zobacz czy z tyłu blacha nie obciera bo moze jest podgieta za tarcza jak były wymieniane klocki
szakal222 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 A yo tez czesto zostawiaja mechanicy Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
sarka 92 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2014 był na przeglądzie, amortyzatory i łożyska są w porządku, łożyska już nawet dla pewności ze znajomym mechanikiem sprawdzaliśmy i wszystko jest ok... przy wymianie wahacza oczywiście sprawdził pozostałe może faktycznie to nadkole, bo faktycznie nie jest idealne i przepraszam za błąd nie wiedziałam że przy wymianie tego wahacza wymienia się również sworzeń zbieżność też jest w porządku, nigdzie mnie nie nosi na boki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się