Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dziwne tarcie przy skręcaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie bardzo wiedziałam czy ten temat będzie pasował do zawieszenia czy do układu kierowniczego... mianowicie, co tarło w lewym kole przy skręcaniu w prawo przy 80km/h nawet przy jeździe prosto, potem nic nie słychać. Pojechałam więc na przegląd, okazało się że z tej strony jest do wymiany górny tylny wahacz, oczywiście już wymieniony jest wsiadłam w auto z nadzieją że to już po problemie ale niestety nadal jest to samo... co się dzieje? to może byś sworzeń?

Opublikowano

Dobrze byłoby sprawdzić pozostałe wahacze. Poza tym może to klocki hamulcowe nie odbijają?

Opublikowano

klocki i tarcze miałam robione jakieś trzy miesiące temu wszystko jest nowe... jak robiłam ten górny wahacz to wszystkie były sprawdzone poza tym był na przeglądzie i wszyscy mówią że jest w porządku...

Opublikowano
klocki i tarcze miałam robione jakieś trzy miesiące temu wszystko jest nowe... jak robiłam ten górny wahacz to wszystkie były sprawdzone poza tym był na przeglądzie i wszyscy mówią że jest w porządku...

jaki sworzeń gdzie?? tam masz wahacze wszędzie to komplet

sprawdź kont pochylenia koła jak bite będzie na plusie to zje oponę

ale ty masz chyba nadkole nie dokręcone gdzieś jak obciera

jak zbieżność OK. luzów nie ma stoi równo to może amortyzator padł zobacz czy nie wozi cie ???

a siada ci auto jak skręcasz czy nie ?

sprawdź amory jak różnica 20% między L a P to do wymiany.

Opublikowano

I sprawdz lozysko w kole

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Wiem bo tez szukalem przyczyny w passacie .wymienilem co sie dalo.dalej szuralo .lozysko bylo padniete. Nawet luzu nie mialo .wymienilem i bloga cisza

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Zobacz czy z tyłu blacha nie obciera bo moze jest podgieta za tarcza jak były wymieniane klocki :wink:

Opublikowano

A yo tez czesto zostawiaja mechanicy

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

był na przeglądzie, amortyzatory i łożyska są w porządku, łożyska już nawet dla pewności ze znajomym mechanikiem sprawdzaliśmy i wszystko jest ok... przy wymianie wahacza oczywiście sprawdził pozostałe :) może faktycznie to nadkole, bo faktycznie nie jest idealne :) i przepraszam za błąd nie wiedziałam że przy wymianie tego wahacza wymienia się również sworzeń :) zbieżność też jest w porządku, nigdzie mnie nie nosi na boki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...