Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana foteli skóra tapicerek A4 B6 B7 elektryka ledzwie AIR BAG od A do Z


kazuyaet

Rekomendowane odpowiedzi

nie za bardzo kumam :

nei mam tylnych boczkow foteli - plecy - na rogach

ja wymieniłem u siebie same fotele i kanapy bo nie moglem odkręcić śrub z boczków i jest miodzio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/item1098860245_audi_a4_8e0_b7_04_08_kombi_fotele_siedzenie_kanapa.html

W jakich wersjach byly produkowane te fotele , wiem ze b7 ale to byly wersje sport? bo s line to nie jest a sczerze mowiac nie roznia sie ksztaltem od sline tylko materialem

sa to identyczne wzory, s-line były produkowane cale lub częściowe w skórze i tym sie różnią

foteliki sa bardzo wygodne i maja regulowana część lędźwiowa co sprawdza sie na dłuższych trasach

ja wyrwałem taki komplet z podłokietnikiem w bardzo dobrym stanie za 700 zl :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam Kolegów mam kilka pytań, a zatem obecnie posiadam zwykłe fotele z B6 plus joystick (sterowanie odcinka lędźwiowego), pod siedzeniami mam tylko 2 kostki żółtą i czerwoną, od Kolegi Czaki22 we wtorek odbieram materiałowe s-line z B7, ale posiadają one 4 kostki (mają sterowanie odcinka lędźwiowego, pakiet oświetlenie dla nóg pasażera, oraz są grzane, nie są tylko sterowane elektrycznie) i tu moje:

1 pytanie Jak i gdzie podłączyć oświetlenie dla nóg pasażera ? (z tego co wyczytałem na forum w kilku postach to muszę się wpiąć w pin 2 i 3 w kostce czerwonej ??? czy dobrze rozumiem ???)

2 pytanie Czy muszę podpinać czarną kostkę ??? (z tego co wyczytałem to odpowiada ona za elektrykę, której te fotele nie posiadają oraz za kontrolę zapięcia pasów czego szczególnie nie chciałbym mieć)

3 pytanie, które najbardziej mnie nurtuje chodzi o grzanie, co muszę kupić, aby mi to działało oprócz oczywiście climatronica odpowiedniego, czy po podpięciu kostki zielonej z fotela do zielonego gniazda (którego na razie nie posiadam) i do climatronica wszystko działa ok czy trzeba coś programować

4 pytanie odnośnie tylnej kanapy, obecnie nie mam jej składanej, a kupuje ze składaną tylną kanapą, z tego co wiem to muszę wyciąć przegrodę oraz zamontować coś co nie wiem jak nazwać (chodzi mi o takie wystające jakby śruby na których kanapa się trzyma) czy coś jeszcze muszę wyrezać ??? z góry dzięki za odpwiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam tą samą sprawę, mianowicie mam teraz zwykłe fotele, zero elektryki, sprawdzałem kostki, mam tylko żółtą - airbag. Idą do mnie fotele z elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego i wysuwanym siedziskiem + grzane, skąd mam wziąć + i - do czerwonej kostki i jaki jest numer tej czerwonej kostki z pinami w aso? pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz pociągnąć sobie 2 kable dla każdego fotela, najlepiej zrobić wiązkę i wtedy kłaść żeby to jakoś wyglądało. Plus możesz wziąć z głównego zacisku w skrzynce bezpieczników i od razu wstawić ten od foteli, a minus z zacisku masowego pod deską rozdzielcza w okolicach puszki bezp. O numery kostek zapytaj w dziale Części, ale cena może być co najmniej nie na miejscu bo osobno sprzedawane są kostki, a osobno piny do nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co potrzebuje? po prostu 2 wiązki:

+ ----------------------------------------------|

|czerwona kostka|

- -----------------------------------------------|

z dwoma pinami?

Plus mogę wziąć z bezpieczników a minus obojętnie skąd ? A co do napięcia to powinno być widoczne tylko po przekręceniu stacyjki? czy non stop?

Jak wygląda sprawa wkładania bezpiecznika? Co potrzebuję do tego (oprócz bezpiecznika oczywiście) Jakieś 2 piny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, z dwóch kawałów kabla musisz zrobić 2 wiązki po 2 przewody, pomierz najpierw ile potrzebujesz żeby polecieć wzdłuż fabrycznej wiązki. Plus z głównego zacisku prądowego przed skrzynką, minus z zacisku masowego zdaje się zaraz obok, dobrze byłoby mieć schemat. Do włożenia bezpiecznika będziesz potrzebował rozebrać puszkę bezpieczników i 2 konektorków, albo kupić gotowe gniazdo i zrobić bezpiecznik na kablu tak żeby był łatwy do niego dostęp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

mam pytanie wlasnie wymianiem swoja tapicerke na skore, wymienilem 2 przednie fotele i swieci sie kontrolna air bag, wiem ze z poduchami w fotelach jest wszytko ok tzn ze trzeba vagiem skasowac bledy ?? czy moze cos jest nie tak podlaczone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może podłączałeś poduchy na podłączonym aku a to niedobrze... Zawsze odpinaj aku przy majstrowaniu z poduchami. skasuj vagiem i powinno być okej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może podłączałeś poduchy na podłączonym aku a to niedobrze... Zawsze odpinaj aku przy majstrowaniu z poduchami. skasuj vagiem i powinno być okej

Że tak powiem dziwny i często powtarzany przesąd, nie raz odpinałem poduszki w autach nigdy nie wypinając akumulatora bo jest kilka pierdół, które przy odpięciu zasilania idą w kosmos, do dzisiaj mam całą twarz, ręce, poduszki i żyję :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może podłączałeś poduchy na podłączonym aku a to niedobrze... Zawsze odpinaj aku przy majstrowaniu z poduchami. skasuj vagiem i powinno być okej

Że tak powiem dziwny i często powtarzany przesąd, nie raz odpinałem poduszki w autach nigdy nie wypinając akumulatora bo jest kilka pierdół, które przy odpięciu zasilania idą w kosmos, do dzisiaj mam całą twarz, ręce, poduszki i żyję :wink4:

Ja nie powiedziałem, że wybuchną, ale może błąd został :)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

to jak to jest? Bo faktycznie "przesąd" funkcjonuje - a i u mnie zagościł :mysli:

Znaczy wybuchną (lub też mogą) przy normalnym wpinaniu/wypinaniu przy podłączonym aku czy też nie ?

Bo jeżeli chodzi o błąd to rozumiem że tyle - skasować i po bólu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie wybuchną, a błąd skasuj i po bólu :) na marginesie, nie wszystkim teoretykom odpinania akumulatora wiadomo, że kondensator zapalnika kilkanaście minut trzyma napięcie wystarczające do odpalenia ładunku :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn wiesz, ja nigdy nie powiedziałem, że moja teoria jest prawdziwa i tylko jej trzeba przestrzegać, sam robię tak, bo ostrożności nigdy za wiele, nie wiedziałem, teraz już wiem, luz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...