Reggi 5 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Siema. Tak się składa że chciałbym poszerzyć przednie błotniki o ok 6 cm. Tył mam wspawane całe poszycia z RS6..przód został z A6. Niestety nie mogę zaadoptować przednich szerokich błotników ponieważ od S6/RS6 są dłuższe o 2 cm. Wspawać samych poszerzeń też nie mogę ponieważ A6 ma błotniki z blachy, a S/RS z aluminum. Przez chwilę miałem opcję zaadoptowania przednich błotników z Allroada i wykończenie ich na gładko na wzór S6..ale z kolei będę musiał wymienić przedni zderzak także od Allroada i tak wkoło macieju bo Allroad ma ryj przedliftowy, a ja mam polift więc też z d*py. Macie jakieś pomysły na poszerzenie tego ? robił ktoś poszerzenia na zasadzie docinania i spawania ori błotników ? Myślałem o nakładkach takich jak mają drifterzy..ale jak zanituje, zaszpachluje itp..to nie wiem jak to się będzie zachowywało czy nie spęka to za parę tygodni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 A o owaniu myslaled kolego ?2 Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 O czym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha 0 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 rolowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Sory liferka mi uciekla. .tak rolowaniu takie jakby walcowanie blachy poszukaj google Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Rolować będę, ale nie ugram tam takich szerokości jak błotnikach z RS ---------- Post dopisany at 11:13 ---------- Poprzedni post napisany at 08:11 ---------- kurfa te nakładki słabo wyglądają.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medik 0 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 taka wstawka ale metalowa dospawana i wyszpachlowana ze 2-3 lata wytrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 FWmotorsport w Świdniku robią ponoć takie rzeczy, ale nie mogę się dodzwonić do nich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik 0 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Zapytaj sie kolegi OGr - Robert on chyba przerabiał temat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 http://i101.photobucket.com/albums/m73/booster147/8792578904_4773bf88d3_c_zps8ef19936.jpg Jak dla mnie paskudnie to wygląda:kwasny: A gdzie jest dłuższy blotnik od s6? Można może go skrócić od strony drzwi. Kolokwialnie obciąć i zabezpieczyć lakier:whistling: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Dłuższy jest tu od kierunkowskazów. Cięcie tego i spawanie odpada bo tu trzeba dobrego fachowca od spawania aluminium..miałem z rok temu błotniki od S6, które kiedyś tam były spawane. Od środka to jakby ktoś tam narzygał Błotniki S6 i cały ryj odpada w tym aucie bo za gruba rzeźba.. Już lepiej front od allroada bo też ma poszerzenia błotników tylko z kolei, allroad to przedlift..a ja mam wszystko od polifta więc nie wiem czy spasowałby zderzak do maski FL. Zostaje mi opcja dobrego blacharza i rozdymania błotników metodą kowalstwa artystycznego lub kupno tylnych błotników od RS i wspawania na przód..albo właśnie jakieś nakładki z plastiku or metalu. ---------- Post dopisany at 23:43 ---------- Poprzedni post napisany at 23:41 ---------- http://i101.photobucket.com/albums/m73/booster147/8792578904_4773bf88d3_c_zps8ef19936.jpg Tylko tu ma 4 blotniki poszerzone nakładkami..u mnie tył jest od S/RS6 więc sam przód mógłby wyglądać dziko..aczkolwiek nie powiem, ze na tej A4 wygląda kozacko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafa 146 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Reggi kupuj tyły z rs6 ostatnio Sid miał za 500zł/komplet i wspawaj do przednich, jak dobrze zabezpieczy posłuży pare lat:wink: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 To jednak ma ciut za drogo za te poszerzenia, bo za 400 zł to ja kupiłem całą d*pę z RS6..z czego miałem dwa ISOFIXy po 150 zł/szt. a resztę sprzedałem na złom i jeszcze byłem do przodu Jak patrzę na swoje przednie błotniki A6 i tylne z RS6 to nie wiem jak to obrobić na dole żeby pasowało. Wyższy stopień kowalstwa artystycznego, a ja nie mogę sobie pozwolić teraz żeby auto stało bo ciągle używam. Na razie wlecą nakładki pomalowane w kolor, a przez jesień/zimę będę szpącił z poszerzeniami z RS d*py. ---------- Post dopisany at 16:11 ---------- Poprzedni post napisany at 10:46 ---------- Dobra klepnięte błotniki tylne od RSa. Będzie szczepan VOL II Temat można koszować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Dobra klepnięte błotniki tylne od RSa. Będzie szczepan VOL II no ale już je masz, więc? btw, ten artysta od Nosba, który robiła oba RS4 w sedanie lepił w jednym z nich tylnie błotniki z kawałków blachy... i wyszło jak ori RS4, więc da się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Trochę wyobraźni Michale. Tylne błotniki od RSa zostaną wspawane w przednie błotniki z A6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
15lolo 2 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 polecam ciekawa opcja https://www.facebook.com/SeatTK/photos/pb.355715701155313.-2207520000.1405019110./728233493903530/?type=1&theater https://www.facebook.com/SeatTK/photos/a.373298196063730.84671.355715701155313/728937190499827/?type=1&theater Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 14 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Fajnie, tylko takie metalowe dokładki kosztują pewnie min. 600 zł .. U mnie to się rozwiązało w ten sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 widziałem tez typa co spawał błotniki z E46 do swojej b5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 14 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 No cóż..różne są zboczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się