misiek3889 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Witam wszystkich. Posiadam Audi od około 2 tygodni i zauważyłem takie zjawisko. Gdy jade nic się nie dzieje a gdy puszczam gaz i hamuje silnikiem to od 1200 obr czuć drgania i tak do około 900-950 obr i przestaje i mogę jechać na biegu bez gazu. Dzieje się to na 2,3,4,5 biegu. na 1 nic się nie dzieje. Dodam że przy dodawaniu gazu i przy jednostajnej prędkości nic się nie dzieje. Czy ktoś się z czymś takim spotkał?
piotrek9055 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 napisz coś więcej jaki to silnik itd a bez logów nikt Ci nic nie wywróży;)
misiek3889 Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Opublikowano 2 Lipca 2014 Audi a4 b5 1.9 dti 110 KM AFN. Auto było podłączone pod komputer i żadnych błędów nie ma.
vp-tdi Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 może to być tak : pompa wtryski ,wieszaki tłumika ,zapchany kat ,plecionka wydechu ,poduszki silnika i jeszcze pare rzeczy. za ile auto kupione ,sprawdzane przed zakupem stan techniczny czy tylko buda ?
misiek3889 Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Opublikowano 2 Lipca 2014 Byłem z autem u mechanika znajomego co go podpiął pod komputer i sprawdzał wszystkie parametry, takie jak ciśnienie doładowania, sprawdzał jakie wartości ma pompa i mówił że wszystko jest ok. Co do wtrysków to wydaje mi się że powinien kopcić chociaż trochę a tu nic. Nawet przy gwałtownym przyśpieszaniu nie ma dymu. Wydaje mi się że może nie potrzebnie panikuje. A jeśli chodzi o katalizator to i tak chce go usunąć i wstawić rurkę.
Bartollo Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Kolego mam dokładnie to samo kąt 51-55 dawka 3.2 mg/skok, kat pusty egr zaślepiony, wieszaki zmienione, plecionka zmieniona i dalej mam to samo juz się do tego w sumie przyzwyczaiłem a i zapomniał bym błędów brak przepływka podmieniana n75 takze (tak podpowiadali na forum ) i nic sie nie zmieniło ale jak rozwiążesz problem to daj znać
misiek3889 Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Opublikowano 3 Lipca 2014 Jak mi się uda go rozwiązać... ale dziękuję za podpowiedzi.
ciahciah Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 trzeba wszystko co nie gra ogarnąć i problem zniknie, zacznij od kompletu logów
piotrsob1 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Znajomy miał kiedyś 80-tkę z 1Z-em i miał podobną przypadłość. Przyczyną była pompa wtryskowa, a konkretnie coś z nastawnikiem
vp-tdi Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 tyle ze tam pewnie siedział MES ( potencjometryczny nastawanik ) dziadostwo bo praktycznie nie do naprawy ,w b5 jest juz hdk wiec naprawa prosta i szybka
misiek3889 Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Opublikowano 5 Lipca 2014 Zauważyłem dzisiaj że wystarczy lekko dotknąć pedał gazu jak obroty spadają i żadnych drgań nie ma. Dziwne...
vp-tdi Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 nastawnik zasyfiały na bank ,lub n108 świruje czasem.
misiek3889 Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Opublikowano 7 Lipca 2014 A co to jest to n108? Będę musiał się przejechać do pompiarza niech to ogarnie.
wesz82 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Odepnij kostki od skrzyni tak wyeliminujesz nastawnik.
vp-tdi Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Odepnij kostki od skrzyni tak wyeliminujesz nastawnik. nie zawsze to pomaga. ale może spróbować ---------- Post dopisany at 10:08 ---------- Poprzedni post napisany at 10:06 ---------- A co to jest to n108? Będę musiał się przejechać do pompiarza niech to ogarnie. zawór w pompie wtryskowej (kąta wtrysku ) znajduje sie na dole pompy ,czasami świrują ,u mnie wymieniłem na nowy(drogie są ) ,ale mam też używane sprawne jak coś
wesz82 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Nastawnik daje znać podczas stałej prędkości na 5 biegu,jak czuć poszarpywania to jest zakłócenie:decayed:
vp-tdi Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 u mnie tak szarpało i to nie nastawnik ani nie pompa bo wszystko sprawdziłem ,pompe i nastawnik rozebrałem w drobny mak i sprawdzałem nawet lupą czy nie ma jakiegoś zadziora ,nic zero wszystko ok ,okazało sie ,że n108 świrował ,po wymianie nic już nie szarpie .tak że nie zawsze szarpania sa od brudnego nastawnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się