pioteros 20 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 zadna roznica, ktora wynika zwykle po prostu z tego ze ludzie wymieniaja stare zajechane 288mm na nowe już 312mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kujawaPGN 0 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Dzíeki za info w takim razie wraz z kołem letnim wlatuje 312 tylko jarzma musze skombinowac, bo tarcze i klocki to raczej nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 bo tarcze i klocki to raczej nowe TYLKO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kujawaPGN 0 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Dev a jakie tarcze i klocki byś polecil? A nie masz moze przypadkiem jarzm pod 312? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 tarcze i klocki ferodo Jarzm nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kujawaPGN 0 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Okey, wielkie dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Al@n 2 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 tarcze i klocki ferodo Jarzm nie mam ile u ciebie komplet tarcz z klockami ferodo 312mm ? żeby pod b5 podeszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 nie pamietam ok 420zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2 2 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Do 345mm tylko zwrotki od eski wystarczą, nie trzeba półosi z przegubami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Do Ciebie tylko zwrotnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2 2 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Wierze na słowo ! zmylił mnie ktoś znany na innym forum OOOO mówiąc że na pewno w S4 jest inna średnica półosi, szerszy wieloklin na przegubie i co za tym idzie sama zwrotnica to połowa w modzie z heblem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 wszystkie V6-tki oraz 1.8T AJL mają takie same przeguby zewnetrzne jak S4 wiec nie ma problemu z montazem ktos Ci źle podpowiedział bo nie miał o tym zwyczajnie pojecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disem 0 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Panu przy zakładaniu jarzma 451 myślę nad zeszlifowaniem z korozji tych prowadnic co klocki się po nich slizgaja, bo są nie równe. Ma ktoś patent jak to potem zabezpieczyć przed korozją ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) Smarem litowym albo niektórzy dają pastę miedzianą bądź "aluminiową". Edytowane 17 Stycznia 2015 przez omzig Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2 2 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 wszystkie V6-tki oraz 1.8T AJL mają takie same przeguby zewnetrzne jak S4 wiec nie ma problemu z montazem ktos Ci źle podpowiedział bo nie miał o tym zwyczajnie pojecia Najdziwniejsze, że był to ========> mail Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disem 0 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) Myślałem nad jakąś farba antykor. Lub lakierem tak aby było to sliskie i gładkie na długo. Jak robilem na tyle to dałem trochę smaru miedzianego ale nie wiem czy się powinno bo pewnie syf się do niego przykleja Edytowane 17 Stycznia 2015 przez disem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 wszystkie V6-tki oraz 1.8T AJL mają takie same przeguby zewnetrzne jak S4 wiec nie ma problemu z montazem ktos Ci źle podpowiedział bo nie miał o tym zwyczajnie pojecia Najdziwniejsze, że był to ========> mail Mail od kogo? Rozwiń. Myślałem nad jakąś farba antykor. Lub lakierem tak aby było to sliskie i gładkie na długo. Jak robilem na tyle to dałem trochę smaru miedzianego ale nie wiem czy się powinno bo pewnie syf się do niego przykleja Niektórzy malują Hammeritem, a inni lakierem/farbą do zacisków np Motip, Foliatec... Ale tak czy srak, trzeba dawać pastę/smar na jarzma, tam gdzie osadza się klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 ja bym nie dawal, bo z czasem pyl z klockow skleja sie z taka papka i robi się łajno, dobrze oczyscic i tyle, zostawic na sucho, a farba to juz najgorsze co moze byc w tym miejscua jak są wżery na prowadniczkach mozna papierkiem deko wyrownac ale nei za duzo bo moze zrobic sie luz na jarzmie i nic z tym dalej juz nie zrobisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Ja tam zawsze daję smar/pastę, ale delikatnie, bo wg mnie klocek ma tą "swobodę" w jarzmie i po jakims tam okresie uzytkowania można łatwo je wyjąć - nic sie nie zapieka, czy tam blokuje od rdzy i brudu. A wracając do tej papki... Co jakis czas można sobie odkręcić zaciski wyjąć klocki, odkręcić jarzma, wszystko oczyścić i posmarować na nowo, a przy okazji ocenić stan techniczny układu hamulcowego i nie tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Sie szpeszjalis zrobił... Klocki w zaciskach powinny byc skladane na sucho, smar ciagnie pył i piach a ptem robi syf z jarzm. Wiec nie warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się