Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A3 1.8T AGU] 200KM+


PITERd

Rekomendowane odpowiedzi

moje obecne autko to A3z 98 roku, silnik 1.8T AGU, mysle o jego sprzedaży i zamianie na S4, mam nadzieje ze dobrze mnie tutaj pokierujecie i dowiem sie wszystkiego na temat mojego przyszlego auta;

na co mam zwracac uwage przy zakupie S4... itd itp.

no to pare fotek mojej A3...

DSC02879.JPG

DSC_0133.JPG

DSC02895.JPG

wiecej na:

http://picasaweb.google.pl/PITERdi/A3#

i kawalek mojej produkcji...

http://pl.youtube.com/watch?v=6luooP9hh90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Furka zrobiona w dobrym stylu, nic nie przesadzone. Na forum kilka osob ma S4 także myślę, że bez problemu pomogą. Dobre masz rejestracje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Furaczos zajefajny, widziałem wiele razy już w Kaliszu, a wczoraj wieczorkiem stał pod moim blokiem ;)

Autko naprawdę wyjątkowe, zrobione dość ostro, ale ze smakiem - tylko pogratulować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to akurat jest nagroda jaka dostalem za gre w bowling :-)

hehe :-D

jezdzi ze mna po calej PL i zwiedza :-), nie jedna dziewczyna chciala go juz zabierac ze soba, ale on z samochodu nie wychodzi juz od prawie 2 lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie mozna kupic to? :polew:

to akurat jest nagroda jaka dostalem za gre w bowling :-)

hehe :-D

jezdzi ze mna po calej PL i zwiedza :-), nie jedna dziewczyna chciala go juz zabierac ze soba, ale on z samochodu nie wychodzi juz od prawie 2 lat

Super pluszak :good: Może zrobimy takiego klubowego (oczywiście z logo)? Na bank sporo osób by kupiło :kox:

PITERd świetna furka :good: Zrobiona bardzo fajnie :kox: Graty :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalezienie dobrej, zdrowej esy jest ciężką sprawą...

główne założenia:

1. odrzucamy wszelkie okazje z Włoch - to kategorycznie

2. nie szczyp się z kasą na sprawdzenie stanu technicznego - zabierz ją do serwisu (nie aso) na geometrie, sprawdzenie silnika (Vag, jak ładują turbinyitp), powłoka lakiernicza (podjechac nia do blacharza) - moje osobiste założenie było takie, że wolałem wydac 400-500 zeta na sprawdzenie fury niż później 3000-4000 tysiące na jej remont

3. Turbiny nie mają prawa "dziwnie" świszczeć...wogóle nie mają prawa świszeczeć

4. często pękają membrany w DV i guma od bipipu więc to trzeba sprawdzić

to tak na szybko

:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalezienie dobrej, zdrowej esy jest ciężką sprawą...

główne założenia:

1. odrzucamy wszelkie okazje z Włoch - to kategorycznie

2. nie szczyp się z kasą na sprawdzenie stanu technicznego - zabierz ją do serwisu (nie aso) na geometrie, sprawdzenie silnika (Vag, jak ładują turbinyitp), powłoka lakiernicza (podjechac nia do blacharza) - moje osobiste założenie było takie, że wolałem wydac 400-500 zeta na sprawdzenie fury niż później 3000-4000 tysiące na jej remont

3. Turbiny nie mają prawa "dziwnie" świszczeć...wogóle nie mają prawa świszeczeć

4. często pękają membrany w DV i guma od bipipu więc to trzeba sprawdzić

to tak na szybko

:good:

1. mam zamiar szukac niemcy - lub szwajcaria bo tam same wypasy

2. VAG - zlacze OBD2? i VAG.com? przydaly by sie jakies tabele wartosci dla turbin i dla przeplywki

3. co mozna wsadzic zamiast seryjnych turbin zeby wyciagnac troche mocy z tego auta?

4. czy DV mozna zamienic odpowiednikeim z np Forga?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. dobry wybór

2.obd2 wartości serii musze wyszperać - wartości po czipie mam

3.w zdrowym aucie robisz około 310-320KM i 480Nm - samym czipem potem zaczynają się strome schody...looknij na projekt SIDa w dziale turbo i cziptuning

4.dokładnie tak jak w 1.8T tak i SY 4 nie lubi bovów. Najlepiej wstawić zamiast seryjnych dwa forge 007p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. dobry wybór

2.obd2 wartości serii musze wyszperać - wartości po czipie mam

3.w zdrowym aucie robisz około 310-320KM i 480Nm - samym czipem potem zaczynają się strome schody...looknij na projekt SIDa w dziale turbo i cziptuning

4.dokładnie tak jak w 1.8T tak i SY 4 nie lubi bovów. Najlepiej wstawić zamiast seryjnych dwa forge 007p.

2. to jak bys mial chwilke to prosil bym o interesujace PW :-)

3. milo sie to czyta, na pewno przez jakis czas 300KM+ mi wystarczy ale na jak dlugo to nie wiem, dlatego chcial bym wiedziec na co musze sie przygotowac chcac uzyskac wieksze moce

4. jednego takiego Forga mam juz u siebie w 1.8T, to trzeba bedzie dokupic drugiego.

dziekuje za dobre rady[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2008, 11:43_________________________________________________

wygląda :kox: tylko jak to jest, że nie miałem okazji sprawdzić na kresce jak jeździ? :mysli::rolleyes:

to co dzisiaj sie widzimy na kresce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oś mieli , czołg odszedł lekko...Piter kupuj esę szybko , będzie co upalać...

Autko robi wrażenie szybkiego...i jest szybkie...mały killer :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...