blind0 Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Opublikowano 26 Lipca 2014 o to sie nie martw, zaloze sportline i mieso na felgi to wrzuce jakies foto
Mesiah Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Mięso:decayed: Muszę zapamiętać Ok czekam. Jakbyś chciał coś z mechaniki (silnik , zawias ale seryjny;]) to wal na pw.
stanley Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 19" na 1BE 19" na nowych amorach 1BE i springach -40 zaraz po założeniu ( obecnie siedzi 5-10mm niżej)
Mesiah Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Ładnie siadło. Czyli znowu wychodzi na to że potrzeba minimum -40. A najlepiej 40/35 albo 45/40 żeby motorówka się nie robiła z butlą od gazu i jakimiś kluczami w bagaju.
stanley Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Ładnie siadło. Czyli znowu wychodzi na to że potrzeba minimum -40. raczej tak, dla mnie -40 to już max, do garażu ledwo wjeżdżam
Mesiah Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Wyobraź sobie -30 na oponie 195/65 r 15. Balon mi się tak uginał jakbyś Ty zarzucił tu z -50 czy 60. opona przy 3 bar nie chciała powstać Podoba mi się. Jak Ci się jeździ na tym kole?
stanley Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Wyobraź sobie -30 na oponie 195/65 r 15. Balon mi się tak uginał jakbyś Ty zarzucił tu z -50 czy 60. opona przy 3 bar nie chciała powstać Podoba mi się. Jak Ci się jeździ na tym kole? zauważyłem dwa minusy, przy 4-5 osobach( prędkość powyżej 90km/h) gdy droga jest trochę pofałdowana ( typowa polska dwupasmówka) autem jakby buja - miałem wrażenie że ocieram o nadkola z tyłu, ale na szczęście nie. dwa - przy przejeździe przez tory lub poprzeczne większe nierówności - zawieszenie z tyłu wydaje się mega twarde. Co ciekawe, gdy przejeżdżam przez taką nierówność tylko jedną stroną, wszystko jest ok ( jak na 1BA)
Mesiah Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 No jak autem buja przy fałdach to bym szukał przyczyn w zawiasie. Coś tam jest nie tak. A co do drugiej opcji to też zawias. Tak mi się wydaję. Miałem identyczny objaw w B4 V6 na głupich 205/55 r16. Normalnie jakbym miał amory zaspawane. na diagnostyce amory pokazały 70% więc były ok. Springi seryjne -20.
stanley Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 No jak autem buja przy fałdach to bym szukał przyczyn w zawiasie. Coś tam jest nie tak. A co do drugiej opcji to też zawias. Tak mi się wydaję. Miałem identyczny objaw w B4 V6 na głupich 205/55 r16. Normalnie jakbym miał amory zaspawane. na diagnostyce amory pokazały 70% więc były ok. Springi seryjne -20. moje odczucia porównuję do 1BA i 1BE - tam był pełen komfort, ale i koło 17" teraz nie jest tragicznie, skoro daję radę z dwójką małych dzieci. Kumpel ma gwint ta technix i tam to była masakra
blind0 Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Opublikowano 27 Lipca 2014 Stanley, fajnie to wygląda możesz napisać jakie to springi tam wrzuciłeś ?
Mesiah Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Warto ładować się w nowe -35 zakładając , że mam teraz -30 (bynajmniej z przodu bo tył stoi sporo wyżej)?
blind0 Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Opublikowano 28 Lipca 2014 w sumie, jak sprzedaż stare i wyjdzie finansowo ok także nie widzę przeszkód A co za -35 Ci chodzi po głowie ? tzn jakiej firmy ?
Mesiah Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Vogtland. Ogólnie oprócz ich i Eibacha nic innego nie uważam. bo albo jakość jest podła albo beton i zero komfortu. Szukam czegoś -40 ale z tych firm ciężko. -35 będzie mało chyba.
blind0 Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Opublikowano 28 Lipca 2014 mam bardzo podobną opinie co do tych firm musimy poszperać po forum, może się znajdzie jakieś b5 na takim vogtlandzie i 18. Chociaż łeb już mi się urywa od przeglądania tych zdjęć bez opisów zawiasu
michalm320 Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 W kwestii mojego doświadczenia ze sprężynami: Tein - miałem w Hondzie Civic: obniżenie -25mm, miękko, efekt motorówki czyli tył niżej niż przód. Ogólnie fajnie się jeździło. Jamex - również Civic: obniżenie -35mm, sztywniej niż seria i Tein ale nie beton, tył lekko wyżej niż przód, świetne prowadzenie pomimo gazowych Kayab. Vogtland - Lexus IS200: obniżenie -35mm, sztywniej niż seria ale nie beton. Tył lekko wyżej niż przód, świetne prowadzenie. 1BE - A4 B6: najsztywniejszy zawias jaki miałem (mam). Dosłownie taczka w porównaniu do powyższych. Niestety tył znacznie niżej niż przód co mnie zmusza to zmiany sprężyn. Świetne prowadzenie. I teraz rozkminiam... Eibach, Vogtland, Jamex... te trzy firmy biorę pod uwagę z racji kosztów. Eibach i Vogtland ok 600zł natomiast Jamex poniżej 400zł. Eibacha nie miałem więc nie wiem, z reszty byłem zadowolony. Główny cel to zlikwidować efekt motorówki. Jestem pewny że Eibach i Vogtland mnie nie zawiodą w tym aucie ale nie wiem co z Jamexem a cena kusi dość mocno. Miał/ma ktoś z Was Jamexa w Audi?
blind0 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 szczerze powiedziawszy to jamex nie wyglada mi na jakas mega porzadna firme, chociaz moge sie mylic gdyz na tym nie jezdzilem. Fakt, ze cena jakies znaczeniu tutaj ma wiec raczej komplety po 300-400 zl musza sie roznic jakoscia od tych po 600-800, choc zawsze mozna powiedziec ze placi sie za marke, jednak opinie wskazuja na co innego i eibacha/vogtlanda bralbym pod uwage w pierwszej kolejnosci. Ja bez zastanowienia bralbym eibach sportline, byle moc spokojnie na tym wjechac do garazu ;D takze moze ktos sie wypowie w koncu co na tym jezdzil
Mesiah Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Ja też ju zmam dość szukania obniżeń za pomocą google i zakładki grafika. Mam tylko jeden dylemat. Czy -35 i koło 18 będzie ok. Żeby nie było tak , że po założeniu nowego -35 auto będzie stało tak samo albo wyżej jak na 15 letnich -30. Michale ja o jamexach nic nei wiem bo na takich nie jeździłem. Wiem tylko , że kumpel do paska b3 zamawiał 40/40 chyba a dostał 30/70-80 xD Podobno w tej firmie to standard.
michalm320 Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Jamexy są w robione w Polsce i dają na nie 5 lat gwarancji. Jedynie boje się że usiądzie za bardzo albo że tył nadal będzie znacznie niżej niż przód.
Mesiah Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Nie wiem jak jest z nimi ale tez obawiam się motorówki. Jeśli chcesz jej uniknąć szukaj czegoś o różnym obniżeniu 45/40 itp. Nawet jak auto będzie stało równo na 40/40 to po wrzuceniu gazu ewentualnie zapakowaniu dwóch pasażerów będziesz miał przód wyżej.
blind0 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 Szkoda, żę Vogtland nie ma -40/-35
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się