byradzio Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Witam Pacjent to Audi a4 b5 z silnikiem 1Z 90KM, objawy brak mocy w autku i dymienie na czarno przy przyspieszaniu. Prosiłbym o analizę logów i ewentualnie diagnozę. Statyczne Grupa 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne Grupa 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne Grupa 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
ciahciah Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 poczytaj http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ i zrób logi jak należy
PAWEL69 Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 objawy brak mocy w autku i dymienie na czarno przy przyspieszaniu Na początek poszukaj dziury w układzie dolotowym:wink:
byradzio Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Opublikowano 3 Lipca 2014 Nowe logi: Statyczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
vp-tdi Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Statyczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM >>> kąt wtrysku za wczesny ,ustaw na około 55 <<< Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM egr zaślepiony ? ale po za tym jest ok Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM coś nie halo z tą pompą ,ktos w niej grzebał i bawił sie cisnieniem wewnetrznym ?
byradzio Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Opublikowano 3 Lipca 2014 Którą kolumnę mam patrzeć przy ustawia kąta wtrysku? I to się robi tak samo jak w awx? I pod jakim względem nie tak z pompą? Ciśnienie za duże za małe?
vp-tdi Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 w kanale 000 2 pozycja w bs . cisnienie wewnetrzne za malo ustawione lub poprostu ta pompa juz szrot .jak cos mam z 50 sprawnych pomp do 1z ktore maja dobre cisnienia. ---------- Post dopisany at 00:20 ---------- Poprzedni post napisany at 00:19 ---------- awx to inna bajka
ciahciah Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 masz dziurę w dolocie, pewnie do wymiany łącznik przed samym kolektorem ssącym a pompa jest ok
vp-tdi Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 ok to moze i jest ale dobra to napewno nie jest
ciahciah Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 jesteś w błędzie i wiem czemu ale jeszcze cię pomęczę pompa pracuje wzorowo, podam ci trzy ważne parametry pompy, czas uzyskiwania zadanego kąta przy niski obr, była 1s, trzymanie kata zadanego, 0,5 odchyłki, wysterowanie kąta przy 4000obr 85%, stwierdzenie że pompa jest ok to za mało powiedziane bo ta pompa pracuje wzorowo, nadal twierdzisz że coś z tą pompą nie tak? a jakie ty znasz parametry bo ja znam według mnie wszystkie ale może jest coś o czym nie wiem:)
vp-tdi Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 moze katy daje ok .mimo to cos nie jak z jej cisnieniem .wartosci powinny sie pokrywac a jest duza odchylka .moze zawor gorny przelewowy za duzo cofniety ---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 23:02 ---------- to w takim razie jak tak piszesz to moja pompa jest jak nowa lub nie .ale wielu zrobilem pompy tak jak umiem i nikt nie nazekal
ciahciah Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 gdzie ty coś widzisz nie tak bo ja tam widzę że wszystko jest w idealnym porządku i harmonii:) starczy tego mojego droczenia się, porównaj loga tego co ci się nie podoba z jakimś innym autem z ecu 028 906 021 G lub którymś innym 1Z 8bit;)
vauxhall95 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Nie do konca cos tu ok.Dawka ustawiona na poziome strzelam okolo 9mg. Wklej statyczne 001 i 000BS i 001 na samym zaplonie Bo ten 004 statyczny rzeczywiscie dziwnie wyglada.
byradzio Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Opublikowano 8 Lipca 2014 Wstawię dopiero w poniedziałek bo dopiero będę miał dostęp do tego auta :-\ ---------- Post dopisany 08-07-2014 at 18:56 ---------- Poprzedni post napisany 05-07-2014 at 19:08 ---------- Basic settings Statyczne Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM zapłon Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Measuring Blocks Statyczne Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Zapłon Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
byradzio Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Opublikowano 9 Lipca 2014 Z tego co wiem to nie ---------- Post dopisany at 13:57 ---------- Poprzedni post napisany at 13:43 ---------- Ale nie wiadomo czy poprzedni właściciel nic nie kombinowal :-\ ---------- Post dopisany at 13:58 ---------- Poprzedni post napisany at 13:57 ---------- A jakbym miał zmieniać pompe to podejdzie od afn?
vp-tdi Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 dziwne rsw przy takiej dawce ale najpierw ustaw kąt wtrysku na 55
byradzio Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Opublikowano 9 Lipca 2014 Może dzisiaj się to uda zrobić ;-)
vp-tdi Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 gdzie ty coś widzisz nie tak bo ja tam widzę że wszystko jest w idealnym porządku i harmonii:) starczy tego mojego droczenia się, porównaj loga tego co ci się nie podoba z jakimś innym autem z ecu 028 906 021 G lub którymś innym 1Z 8bit;) porównałem ze swoimi i u ,mnie wszystko ok ,nastawy sie pokrywają rsw mam 1.35v przy dawce ~~3mg .
ciahciah Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 moja wypowiedz tyczyła się pompy a nie nastawnika, jak możesz ją teraz wklejać skoro tyczyła się czegoś innego, gdy ją pisałem nie było logów nastawnika wiec chcesz mnie zdenerwować? jasno Ci napisałem powiedz co według ciebie jest nie tak w logach, nic nie napisałeś i nagle teraz gdy logi nastawnika doszły wyskakujesz jak filip z konopi, nieładnie:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się