kixi4 18 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Ok ale czy za ten wpis prze ASO w książce ktoś dopłaci do samochodu 10tys zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcemsi 5 Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 A no własnie , dobrze powiedziane... Choć z drugiej strony to taki paradoks , kupiec chce aby kupowane auto mialo wiarygodną historię seriwisową i to najlepiej z byle pierdołami typu olej czy wymiana żarówki . Po zakupie tenże kupiec za to już tak ochoczo do ASO nie pojedzie aby wymieniać olej za szescset jak można za 200... no ale co tam.... sam podobnie wyczyniam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX_555 0 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Mój ma na dzień dzisiejszy przebieg 160 000 i każdą wymianę oleju robię w ASO. Koszt bez materiałów eksploatacyjnych - ok. 180 pln brutto. Żadne pieniądze, a kupujący będzie miał gwarancję rzeczywistego przebiegu, bez czarnych dziur w historii. Moim zdaniem warto! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iHawran 0 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 180 za sama usługę, w większości warsztatów przy zakupie oleju u nich wymiana za free. A cena oleju w aso pewnie tez jest imponujaca Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX_555 0 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 180 za sama usługę, w większości warsztatów przy zakupie oleju u nich wymiana za free. A cena oleju w aso pewnie tez jest imponujaca Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Za darmo to nawet żona. ... Do ASO możesz przyjechać z własnymi materiałami eksloatacyjnymi. Wydatek 2 X po 180 pln na rok za robociznę to chyba nie jakieś pieniądze ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iHawran 0 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Pod warunkiem ze nie zużywa oleju, bo jak bierze 1l na 1000 km to sensu to nie ma Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Można przywieźć swój ? Bańka musi być zapieczetowana. ? Można w ASO robić LL, a samemu wymieniać częściej ? A za 180x2 kupić graty na mody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kixi4 18 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Pod warunkiem ze nie zużywa oleju, bo jak bierze 1l na 1000 km to sensu to nie ma Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Naprawiam te silniki, niestety klienci myślą, że jeśli dolewają 1litr oleju na 300km to oleju wymieniać nie potrzeba, bo cały czas jest świeży. Natomiast nieszczelność na cylindrach powoduje, że gazy,sadze i samo paliwo przedostają się na dół silnika i strasznie zanieczyszczają olej, niekiedy olej wygląda jak w starym dieslu, zresztą jeśli komuś spala olej to wystarczy odkręcić korek wlewu oleju i powąchać to wtedy czuć zapach spalenizny i benzyny.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joker13 1 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Czy silniki 2.0TFSI 211KM z 2013 roku są już poprawione pod względem poboru oleju, czy tylko 225 konne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 211 do końca produkcji jest wysokie ryzyko że będzie brał. Wymienione silniki z symbolem RR od 2013 są zbudowane jak 3generacja. 225 (3gen) nie słyszałem żeby miały problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joker13 1 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 211 do końca produkcji jest wysokie ryzyko że będzie brał. Wymienione silniki z symbolem RR od 2013 są zbudowane jak 3generacja. 225 (3gen) nie słyszałem żeby miały problem. Podziękował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 po b7 mam zamiar kupic b8 jakiego silnika szukac tzn. kod? Rocznik okolo 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kixi4 18 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) po b7 mam zamiar kupic b8 jakiego silnika szukac tzn. kod? Rocznik okolo 2012 W roczniku 2012 raczej beda jeszcze silniki benzynowe, które lubia olej, w A4 dopiero w 2013 roku i to od kwietnia weszly zmienione jednostki. Chociaż jesli poprawi się fabryke i usunie pobor oleju to te silniki są naprawde ok. A jaki silnik szukasz pojemnosc/paliwo/moc bo nie napisales.. Edytowane 30 Marca 2016 przez kixi4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekx 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Co do mojej a4 to sprzedający zgodził sie zwrocic koszt naprawy. A robic bede w krasnobrodzka racing. U nich tloki pierścienie, reszta u teścia w warsztacie. Koszta samych tlokow i pierścieni 1200 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcemsi 5 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Co do mojej a4 to sprzedający zgodził sie zwrocic koszt naprawy. A robic bede w krasnobrodzka racing. U nich tloki pierścienie, reszta u teścia w warsztacie. Koszta samych tlokow i pierścieni 1200 zl A to koszt do 1.8 ? wg twojego profilu... Tzn to jest cena za przeróbkę tłoków i dobranie nowych pierscieni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekx 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 tak, to cena za 1,8 zawiera przeróbkę tłokow i nowe pierscienie (12) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrosdbz20 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Hej. Chciałbym kupić B8 2.0 TFSI z 2009 r., ale akcja z braniem oleju trochę mnie zniechęca. Warto się interesować tym modelem? Jest opcja, że jeżeli sprzedawca serwisował w ASO, to problem z olejem będzie już w miarę rozwiązany? Na jaki przebieg powinienem zwrócić uwagę przy zakupie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Jak szukasz wersji Quattro + S-Tronic, to na rynku tak na prawdę nie ma alternatywy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andynl 9 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Hej. Chciałbym kupić B8 2.0 TFSI z 2009 r., ale akcja z braniem oleju trochę mnie zniechęca. Warto się interesować tym modelem? Jest opcja, że jeżeli sprzedawca serwisował w ASO, to problem z olejem będzie już w miarę rozwiązany? Na jaki przebieg powinienem zwrócić uwagę przy zakupie? To że ktoś serwisował auto wcale nie oznacza że problem olejowy został zlikwidowany, wiele aut w leasingu jeździ jak jeździ, dolewa się oliwę i wpuszcza w koszta, sprawdzaj czy auta miały robione STAGE1 lub STAGE2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrosdbz20 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 sprawdzaj czy auta miały robione STAGE1 lub STAGE2 Właśnie o to mi chodzi. Czy STAGE2 w książce serwisowej może mnie jako tako zapewnić, że nie ma tragedii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się