Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI bierze olej


mcemsi

Rekomendowane odpowiedzi


Swoją drogą niedużo kasy za flash sterownika. W ASO za upradage chcą kilka stow. A tu trzeba online ładować wsad...

Ale po grzyba robią coś przy sterowniku? Co on ma niby "inaczej" sterować? Olej jest wciskany przez luźne pierścienie do komory spalania i tu elektronika nic nie zrobi. Jedyne ujście gazów z komory silnika to separator. Ale on nie ma żadnych elektrozaworów, czy temu podobne. Nie ma na nim wogóle żadnych kabli. Jedynie co mi przychodzi do głowy to sterowanie ciśnieniem doładowania w pewnym zakresie obrotów. Bo do kolektora jest podłączona odma. A w nim jest raz podciśnienie, a jak pracuje turbinka ciśnienie. Wiec o co comeon z tym sterownikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Wiec o co comeon z tym sterownikiem?

Cammon o to żeby naopowiadać klientowi co oni to nie zrobili i przytulic kasę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo już coś więcej na jakim etapie jest sprawa Pawcia666 z tym kupionym autem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie wiecie Panowie jak sytuacja ma się w jednostkach oznaczonych CAEB(211KM)? Od maja będę użytkował wersję A4 z marca 2013 US i jestem ciekaw jak będzie to wyglądać...
Po paru tysiącach sam napiszę jak to wygląda u mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Griga właśnie podejrzewam ze inne sterowanie przepustnica na podciśnieniu. Bo przy booscie nie potrzeba bo jest zawór zwrotny i blokuje. Nowa odma ma pewnie sprężynę twardsza żeby podciśnienie w korbach było większe.

Edytowane przez olinek2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dżentelmen, ale o czym dyskusja? O sześcioletnim struclu? Gwarancja się skończyła. Wszystko jest zgodne z prawem. Sady nie są od wymierzania sprawiedliwości. Sady są od decydowania czy coś jest zgodne z prawem, czy nie :kox: Nie ma paragrafu pod tytułem "ile silnik może spalać oleju". Jest paragraf o emisji spalin, i tu można się przyczepić. Ale 2.0T ma baardzo efektywny KAT :kox: Mozna tez nie kupować Audi. Ale tutaj widać efekt wręcz odwrotny. Ludzie kupują cztery kolka jak szaleni :kox:

Psia ich mac była .

Po oglądnięciu tego:

https://m.youtube.com/watch?v=SBgE5Ak4Lps

i ogłoszeniu wyroku sądu na końcu reportażu to ja mam pewność, że kolega nie wygra w naszym kraju tej olejowej sprawy.

Edytowane przez vvalery
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj bierze 1 l oleju na 1000 km lekko przesadza

ja pierdziu

no to sporo chyba, co ?

pytales na ASO?

jakos nie wydaje mi sie, ze to normalne ..... :eusathink:

bylem w ASO powiedzieli ze ten silnik tak ma podobno .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś się rusza w temacie, problemy z paleniem oleju można zgłaszać do redakcji, aby nawet znano skalę problemu!
VAG uważa, problemy z paleniem za promil.

AŚ o silniku 2,0 TFSI
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/silniki-volkswagena-spalaja-olej-naprawa-nawet-20-tys-zl/e96s20

(BTW Witam po dłuższej przerwie_)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś się rusza w temacie, problemy z paleniem oleju można zgłaszać do redakcji, aby nawet znano skalę problemu!

VAG uważa, problemy z paleniem za promil.

AŚ o silniku 2,0 TFSI

http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/silniki-volkswagena-spalaja-olej-naprawa-nawet-20-tys-zl/e96s20

Czyli w USA już naprawiają za darmo(zmuszeni przez sąd).

Może kiedyś i u nas....

Edytowane przez Rabbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś się rusza w temacie, problemy z paleniem oleju można zgłaszać do redakcji, aby nawet znano skalę problemu!

VAG uważa, problemy z paleniem za promil.

AŚ o silniku 2,0 TFSI

http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/silniki-volkswagena-spalaja-olej-naprawa-nawet-20-tys-zl/e96s20

Czyli w USA już naprawiają za darmo(zmuszeni przez sąd).

Może kiedyś i u nas....

Temat został nagłośniony, więc trzeba czekać na jakiś ruch albo audi albo ruch pasjonatów 2,0TFSI ( pozew zbiorowy właścicieli A4, A5, Q5 najlepiej dołączyć się do poszkodowanych z EU, może ktoś już zapoczątkował)

Stanowisko centrali firmy VW w sprawie spalania oleju przez silniki TSI

http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/stanowisko-centrali-firmy-vw-w-sprawie-spalania-oleju-przez-silniki-tsi/18wdqx

Edytowane przez dampol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


może ktoś już zapoczątkował

Nikt nie zapoczątkował i nie zapoczątkuje. Do 2012 problemy z olejem miały WSZYSTKIE silniki 2.0T(a i pewnie1.8T), tylko ze w PROMILACH kupują te auta osoby prywatne. A leasingowcy nie przejmowali się dolewaniem od czasu do czasu oleju bo po dwóch latach i tak oddawali auto. A jeżeli nawet zgłaszali problem, to dostawali na okres naprawy inny(nowy model itp.) samochód. Problem maja ludzie na ryku wtórnym. Ale kogo to obchodzi ze ktoś ma problem ze starym autem po gwarancji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ale kogo to obchodzi ze ktoś ma problem ze starym autem po gwarancji?

Jeżeli nawet (w co jednak wątpie absolutnie) doszło by to takiej zmasowanej wymuszonej akcji to sie zacznie kombinowanie typu "Hmm a przeglądy gwarancyjne terminowo były ? Uuuuu ale tu Pan sie spóźnił o 200km , uuuuu a tu Pan też przeoczył 1 dzień , przykro nam ale nie możemy pomóc, życzymy miłego dnia".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się pięknie wypieli na klienta :facepalm: choć dużo prawdy jest w tym co pisze griga-st większość aut to leasing i nikt się tym nie przejmuje ani nie zgłasza bo pare flaszek oleju wpuści się w koszta użytkowania, a szarego Kowalskiego to olewają z góry bo doskonale wiedzą że gówno im zrobi.

Wstyd straszny że tak poważna firma robi takie machloje :facepalm: wciskając klientowi że to pojedyncze przypadki i że normą jest 0.5l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno warto działać i próbować,w każdej reklamacji chodzi o cierpliwości i konsekwencję w działaniu.

Mechanizm jest taki:
1. Sprzedajemy 1000 sztuk wadliwego towaru.

2. z tego tylko 200osób zgłasza reklamację.

3. odrzucają 100%, wszystkie 200.

4. Z 200 osób odwołuje się 100.

5. Znowu reklamacja odrzucona

6. 20osób idzie do adwokata, radcy, UOKiK i piszą list intencyjny

7. Aby się "mleko nie rozlało" naprawiamy lub zwrot kasy dla 20osób z 1000 sprzedanych egzemplarzy. Na 980 zarobiliśmy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najzabawniejsze jest to że Audi mówi że nie ma problemu, to pojedyncze przypadki a w serwisie mi powiedzieli "no tak proszę pana ten problem jest nam doskonale znany :facepalm: "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale kogo to obchodzi ze ktoś ma problem ze starym autem po gwarancji?

Jeżeli nawet (w co jednak wątpie absolutnie) doszło by to takiej zmasowanej wymuszonej akcji to sie zacznie kombinowanie typu "Hmm a przeglądy gwarancyjne terminowo były ? Uuuuu ale tu Pan sie spóźnił o 200km , uuuuu a tu Pan też przeoczył 1 dzień , przykro nam ale nie możemy pomóc, życzymy miłego dnia".

Mój samochód był regularnie serwisowany i w terminie ale, że był już po gwarancji i że miał przebieg 200kkm to usłyszałem to od pracownika ASO: "Jest to wprawdzie dobrze znana wada fabryczna nie wynikająca z przebiegu ale biorąc po uwagę to, że samochód jest po gwarancji i ma taki a nie inny przebieg to nie mam co liczyć na dobrą wolę ASO chociażby w pokryciu kosztów części.." zaproponowali mi wprawdzie STAGE 2 ale całkowite koszty spadłyby na mnie.

Edytowane przez zabiello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego Audi tak mówi? Właściciele naprawiają na własną rękę silniki buląc po 10tysięcy złotych,

Idą do ASO pytają o koszty, ASO podaje 20tysięcy zł, więc szukają tańszej alternatywy, ale po cichu, bo to wstyd!

Domniema, że jest to odosobniony przypadek, cierpi , ale płaci.
Nie nagłaśnia sprawy, ASO Audi też nie podaje takiego problemu dalej, bo to tylko pytania w rozmowach, rzadko kto pisze w tej sprawie maila czy pismo jako dowód....

Podajcie mi proszę kody poprawionych silników?

To jest 2011 rok od 01,07?

Kody te same? CDNB?

I skąd macie te informacje?


Podajcie mi proszę kody poprawionych silników? Dokładne daty

To jest 2011 rok od 01,07?

Kody te same? CDNB?

I skąd macie te informacje?

Edytowane przez dampol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Podajcie mi proszę kody poprawionych silników? Dokładne daty

To jest 2011 rok od 01,07?

Kody te same? CDNB?

I skąd macie te informacje?

A skąd wziąłeś datę 01.07.11?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...