RicS3 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Siemanko,Mam pytanie, jak to jest z komfortem jazdy na nierównościach przy takim zestawie? Myślałem o zawieszeniu 1BE ale ciężko rozkminić te klasy wagowe. A wszyscy chwalą to połączenie w tytule posta i dlatego też się zastanawiam.Proszę o jakieś opinie posiadaczy w stosunku do zawiechy 1BA ewentualnie 1BE:wink:
norek91 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Jezeli zalezy Ci na komforcie to odradzam Ci polaczenie 1be+H&R -35mm. Twardo, ale nie powiem ladnie siedzi nawet na 16". 1
Maestro_86 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Ja mam ori 1be + alu 17" i jest oki. wiadomo że po kartoflisku w poprzek to szału z komfortem nie będzie, ale wg mnie to bardzo fajna zawiecha. Jest w miarę sztywno a i na dołkach nie podskakuje. 1BA + eibach odradzam, bo ori amorki 1ba są przystosowane do pracy w innym zakresie wysokości. a na eibachu zejdziesz niżej niż 1be
Ab4rth Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 tak, teraz stoi na oryginale, mam b6 i b7 i obie stoją na 1BA, może trochę wysoko ale przynajmniej wygodnie i nie trzęsie 1
Hugo Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Ab4rth napisał: miałem 1ba w połączeniu z eibachem -30 (czerwone sprężyny) na 17stkach avant wyglądał za***iście, super się prowadził... ale właśnie jest jedno ale Ja też mam jedno ale do tego co napisałeś Nie masz -30mm tylko z przodu masz -45-50mm, a z tyłu -35-40mm, ponieważ nie masz Pro-Kit tylko Sportline. Dlatego jest nisko i twardo. ---------- Post dopisany at 11:26 ---------- Poprzedni post napisany at 11:17 ---------- RicS3 napisał: Siemanko, Mam pytanie, jak to jest z komfortem jazdy na nierównościach przy takim zestawie? Myślałem o zawieszeniu 1BE ale ciężko rozkminić te klasy wagowe. A wszyscy chwalą to połączenie w tytule posta i dlatego też się zastanawiam. Proszę o jakieś opinie posiadaczy w stosunku do zawiechy 1BA ewentualnie 1BE:wink: Mam taki zestawu u siebie 1BA+ Pro-Kit -30mm + kółka 8x18. Lata się o niebo lepiej niż na serii. Zdecydowanie lepiej wybiera nierówności i ładnie siedzi. Za nic w świecie nie wróciłbym do serii. Tydzień temu jechałem z 5 osobami na pokładzie i pełnym bagażnikiem. Siadł tak, że nie dało się palca wsadzić pomiędzy oponę, a nadkole Przytarło tylko raz na dużej chopce
RicS3 Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Opublikowano 11 Lipca 2014 Sam się zastanawiam właśnie, Łódź jest tragiczna pod względem dróg i nie wiem jak będzie z komfortem na takim setupie. Jak jest u Ciebie? W porównaniu do 1BA?
Hugo Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Sam się zastanawiam właśnie, Łódź jest tragiczna pod względem dróg i nie wiem jak będzie z komfortem na takim setupie. Jak jest u Ciebie? W porównaniu do 1BA? Latam często po Łodzi i Zgierzu więc wiem jakie tam są dorgi W Lublinie też jest jeszcze trochę dupnych dróg. Powiem tak. To chyba jedne z najlepiej zainwestowanych pieniędzy. Jestem bardzo zadowolony z wymiany. Jest komfort, lepsze prowadzenie i wygląd. Jak dla mnie minusów brak
jaro1768 Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Ja też mam taką kombinację- 1BA + Eibach -30 na seryjnej feldze. Co do prowadzenia to nie ma porównania, dużo stabilniej i precyzyjniej. Komfort...hmmm...jak dla mnie to jednak trochę twardo, może dlatego że za wolno jeżdżę . Zauważyłem że z większą prędkością pokonywany ten sam odcinek drogi przyjemniej się jedzie. Wyjazdy poza miasto, na drogi powiedzmy nieasfaltowe to udręka na takiej zawiesze. Często gęsto coś szura po osłonach, prędkości minimalne, dojechać na działkę znajomych to wielka sztuka. Ogólnie bardziej odpowiada mi jednak obecna konfiguracja niż seryjne. Jak padną mi amorki z 1BA to chyba wrzucę te od 1BE, ciekawe jak będzie z komfortem w takiej konfiguracji.
RicS3 Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Opublikowano 11 Lipca 2014 Ja też mam taką kombinację- 1BA + Eibach -30 na seryjnej feldze.Co do prowadzenia to nie ma porównania, dużo stabilniej i precyzyjniej. Komfort...hmmm...jak dla mnie to jednak trochę twardo, może dlatego że za wolno jeżdżę . Zauważyłem że z większą prędkością pokonywany ten sam odcinek drogi przyjemniej się jedzie. Wyjazdy poza miasto, na drogi powiedzmy nieasfaltowe to udręka na takiej zawiesze. Często gęsto coś szura po osłonach, prędkości minimalne, dojechać na działkę znajomych to wielka sztuka. Ogólnie bardziej odpowiada mi jednak obecna konfiguracja niż seryjne. Jak padną mi amorki z 1BA to chyba wrzucę te od 1BE, ciekawe jak będzie z komfortem w takiej konfiguracji. Tylko -30mm i szura po osłonach? To jak jeżdżą ludzie na gwincie? Gdzie mają większe obniżenie niż to które jest przy springach eibacha. Najgorszy jest do mnie dojazd bo mam jakieś 400m po dziurach. Dlatego tylko się zastanawiam. A jak przejazdy przez leżących policjantów w takim razie. Nie sądziłem, że -30mm to aż taka spora różnica względem 1BA.
Hugo Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 -30mm i o nic nie szoruję. Policjanci też nie robią wrażenia nawet przy pełnym składzie w aucie. Jak jedziesz po polnej drodze i na środku rośnie trawa to normalne, że musi szurać
jaro1768 Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Trawa po osłonie to normalka, zjedź na drogę polną w lesie . Przytrafiają się koleiny, jakieś korzenie, doły itp., nie zawsze da radę to ominąć bo drzewa i krzaki tuż obok. Z "policjantami" nie ma problemu, nie obciera, krawężniki też nie stanowią problemu. Ogólnie w mieście spoko się jeździ, dziury też nie są problemem jeśli jest trochę miejsca i można chociaż po części manewrować.
norek91 Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 @Hugo jezdzisz na ori 1ba czy na jakis zamiennikach? Sadzisz ze bilstein b4 "sport" da rade z prokitem?
Hugo Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Mam ori amory 1BA. Ja jakbym zmieniał amory to na B6
norek91 Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Mozesz zdracic czemu b6, a nie b4? Aktualnie mam amory 1be+h&r -35mm i jak dla mnie jest zbyt twardo.... Dlatego myslalem o zmianie na b4 sport (podobno jest tak wersja)+prokit. Co myslisz o takim polaczeniu? Btw 1be=b6? Jak to jest z tym?
RicS3 Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Opublikowano 12 Lipca 2014 Dzięki koledze Hugo zdecydowałem się na eibach pro kit i właśnie dzisiaj będę je zakładał
norek91 Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Pro kit z 1ba czy 1be? Powiedz jak odczucia czy dobija czy cos.
RicS3 Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Opublikowano 12 Lipca 2014 Na razie na 1ba co do odczuć dopiero się okaże:)
miro_x Opublikowano 13 Lipca 2014 Opublikowano 13 Lipca 2014 Panowie a jakie amory byłyby dobre do pro-kit poza bil b6?. Coś co cenowo nie zabija i jest w miarę dostępne bo z bil trochę lipa Może coś z kayaby albo sachs ? Teraz mam 1ba ale już się zdecydowałem na pro-kit tylko jakie amorki do niego. Wysyłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk 2
camillotychy Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Miałem u siebie pro kita przy kołach 19", komfort bardzo dobry + dobrze prowadziło się w zakrętach, nie to co na pontonowej serii
miro_x Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Panowie ale co z tymi amorkami. Poleci ktoś coś tańszego od bilków b6 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się