lopes1987 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 obecnie 205 55 16 ale na lato 225 40 18 czyli minimalnie większe koło
roman_tyk Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 ja na 205/55 mialem 63cm od ziemii
lopes1987 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Mam nadzieje,że siądzie. Bo akurat ten centymetr bardzo mi by pasował i na to właśnie licze.
boguc Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 63,5 u mnie było , ale chyba póżniej jeszcze trochę siadło, po zimie pomierzę na 205/55/16
lopes1987 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Pany po dniu jazdy siadło na 63.2 cm jak siądzie jeszcze ok 5 mm to jestem w siódmym niebie! Edytowane 31 Stycznia 2016 przez lopes1987
kisielek123 Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Witam ma ktos moze z was fotki B6 eibach pro kit na 235/35/19? Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
truszek Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 A wp***u. Te przednie sprężyny są nie do zmiany. Masakra. Całą niedziele walczyłem i nic.
marcinch001 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 A wp***u. Te przednie sprężyny są nie do zmiany. Masakra. Całą niedziele walczyłem i nic. Uważam ze prościej jest wymienić z przodu sprężyny niz z tyłu . Jak nie masz ściągacza do śruby centralnej to jest trudno , niektórzy obcinają główkę tej śruby i kręcąc nakrętką wyciągają z drugiej strony podkładając co jakiś czas podkładki . Oczywiście w tedy trzeba założyć nowe śruby i nakrętki .
boguc Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Dwa dni mój mechanik zmieniał mi sprężyny na Eibach.
marcinch001 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Dwa dni mój mechanik zmieniał mi sprężyny na Eibach. Roboty jest na parę godz jak się ma odpowiednie narzędzia .
bartekzks Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Dwa dni mój mechanik zmieniał mi sprężyny na Eibach. Roboty jest na parę godz jak się ma odpowiednie narzędzia . Potwierdzam przód i tył można zmienić bez problemu
lopes1987 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) Koledzy tył obie strony to dla mnie ok godz, bez jakichś fachowych narzędzi. co do przodu to zeszło mi jakieś 3 godz ale jak dla mnie męka a tył to relaks Edytowane 8 Lutego 2016 przez lopes1987
boguc Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Mechanik twierdził że wszystkie śruby pozapiekane,bo zawiecha seria jeszcze. Mówił ze teraz po wymianie wszystkiego to tez kilka godz roboty by było.
lopes1987 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Do tyłu potrzeba 2 klucze 21 żeby odkręcić amorek, ściskacz do sprężyn i klucz do niego, mały hydrauliczny podnośnik samochodowy i mała breszka. Podnosisz auto, odkręcasz amortyzator, ściskasz spręzyne i małym podnośnikiem odpychasz całą piaste zapierając go o bude jest tam takie fajne miejsce któro idealnie pasuje do podoośnika. następnie delikatnie podważasz sprężyne od dołu która prawie sama wypada. Sciszkasz nową i wkładasz na miejsce, potem zwalniasz mały podnośnik i wszystko jest na miejscu. Ściągasz ścisk ze sprężyny zakręcasz amorek koło i autko na glebe. Od i cała filozofia. . . sytuacja sama zmusza do kombinowania i czynienia sobie pracy lżejszej
truszek Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Tej długiej śruby co trzyma dwa wahacze nie mogę ruszyć. A nie odkręcę tych wahaczy od strony silnika, bo jest tam tak ciasno, że śruba nie wyjdzie
marcinch001 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) Tej długiej śruby co trzyma dwa wahacze nie mogę ruszyć. A nie odkręcę tych wahaczy od strony silnika, bo jest tam tak ciasno, że śruba nie wyjdzie To jest sruba centralna , albo specjalny ściągacz , albo ucinasz główkę śruby i wyciągasz drugą stroną kręcąc nakrętką i podkładając podkładki . Tylko nie powiększaj tych otworów tak jak mówią w filmiku , możesz posmarować przy montażu śrubę pastą do nie zapiekania się . Edytowane 9 Lutego 2016 przez marcinch001
yeti93 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 To jest 1ba na pro kit? Dokładnie. Po kilu tysiącach siadło jeszcze po 5mm. Ja przed wymiana miałem straszną koze bo przód stał wyżej od tyłu mam gdzieś zdjęcia porobione z miarą przy błotnikach przed i po wymianie U mnie na seryjnym zawieszeniu 1ba (klasa wagowa 9) przód jest na wysokości 67cm a tył 64cm, to normalne? Chciałbym zalozyc Prokit, lepiej odrazu kupic amortyzatory o skroconym skoku i nie bawic sie w zakładanie kitu na 1ba?
dydek1 Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 To jest 1ba na pro kit? Dokładnie. Po kilu tysiącach siadło jeszcze po 5mm. Ja przed wymiana miałem straszną koze bo przód stał wyżej od tyłu mam gdzieś zdjęcia porobione z miarą przy błotnikach przed i po wymianie U mnie na seryjnym zawieszeniu 1ba (klasa wagowa 9) przód jest na wysokości 67cm a tył 64cm, to normalne? Chciałbym zalozyc Prokit, lepiej odrazu kupic amortyzatory o skroconym skoku i nie bawic sie w zakładanie kitu na 1ba? Dokładnie : wkładać ori 1be lub amory 1be plus pro kit aby miec pewnośc ze auto bd na równi zastosuj podkładki pod tylne spreżyny -nr masz pare str do tyłu
diesel1511 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Panowie ma ktoś eibach 50mm na 19" 9j? Chciałbym zobaczyć jak to wygląda
gabalo Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 PAnowie mi w ori sline zawieszeniu tył siedział dużo nizej niz przód, okazało sie ze sprezyny mocno zużyte wiec wymieniłem w zeszłym roku na nowe, tez ori sline. Było dobrze ale jak sie pojezdzilo to delikatnie siadło i teraz jest nizej niż przód ale delikatnie. Zamówiłem eibachy pro kit ale aby na oś przednią, zeby o ten 1cm obnizyć rzód. Miał ktoś juz cos takiego u siebie? Jak to jest wtedy z geometrią? Nadal ustawiać wszysttko pod 1BE?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się