Warson Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Witam, mam problem mianowicie od kilku dni skacze mi wskazowka temperatury tzn raz jade okolo 25min i wskazowka stoi na 60C po czym wskakuje na 90C i po chwili znowu jest na 60C lecz nigdy nie przekroczyla 90C. Zdaza sie tak ze potrafilen przejechac ponad 100km i dalej wskazowka byla na 60C. czy ktos z was wie gdzie lezy problem?
powaguspisz Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Tak, do wymiany czujnik temperatury.
Maciek4038 Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Witam, mam problem mianowicie od kilku dni skacze mi wskazowka temperatury tzn raz jade okolo 25min i wskazowka stoi na 60C po czym wskakuje na 90C i po chwili znowu jest na 60C lecz nigdy nie przekroczyla 90C. Zdaza sie tak ze potrafilen przejechac ponad 100km i dalej wskazowka byla na 60C. czy ktos z was wie gdzie lezy problem? Czujnik tylko kolego z ASO bo z innymi to loteria. Do czujnika oczywiscie nowy oring uszczelniający.
Warson Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Opublikowano 17 Lipca 2014 dzięki za odpowiedź, myślałem że to jakaś grubsza sprawa. A Zna ktoś z was na Śląsku Kogoś kto umie podłączyć Audiczkę pod komputer i wszystko posprawdzać? bo mam parę takich mankamentów które wskazują na coś z elektryką ale to bym musiał założyć kilkanaście osobnych tematów...
Dev Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 jedz na najbliższy spot w swoim rejonie, tam Ci pomogą
Gość cwiara Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Napisz w spotach regionalnych, zawsze ktoś sie znajdzie z kompem
Warson Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Opublikowano 22 Lipca 2014 Dzisiaj zauważyłem jeszcze jedno, gdy zgaszę silnik a potem odpalę, wskazówka pokazuję prawidłowo 90C. Noi gdy znowu nie działa tzn. stoi na 60 zauważyłem jakby spadek mocy auta... Czy taka błachostka może oznajmiać się czymś takim?
Warson Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Opublikowano 22 Lipca 2014 wymienię ale póki co nie mam kasy Ani na część ani na mechanika... spłukałem się na samochód do zera, niestety tak bywa...
Dev Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 do tego nie jest Ci potrzebny mechanik tylko płaski śrubokręt, czujnik i oring
tomeklpu Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 masz spadek mocy bo komputer widzi inna temp niż jest faktycznie i daje inna mieszankę....
Warson Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Opublikowano 23 Lipca 2014 nie znam się na mechanice aby to sam wymienić, chyba że macie jakiś tutorial ze zdjęć Najprędzej wymienię ten czujnik w Sobotę.
tomeklpu Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Nie wiem jak w 1.9tdi, ale u mnie był ścianie grodziowej, ale zkładam że też w tym samym miejscu. Max 40min roboty, może ktoś inny Ci napisze gdzie się znajduje.
Warson Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 Dzisiaj byłem zakupić ten czujnik, i nie kupiłem, sprzedawca zapytał się z jaką kostką Niebieską czy Zieloną? Skąd ja to mam wiedzieć?
taktuś Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Dzisiaj byłem zakupić ten czujnik, i nie kupiłem, sprzedawca zapytał się z jaką kostką Niebieską czy Zieloną? Skąd ja to mam wiedzieć? ja miałem w AJM czarną a założyłem zieloną, jedna i druga ma za zadanie odczytać temperaturę, nie jest to problem, przez który nie będziesz mógł spać w nocy... zdejmij króciec gumowy ( rogal), który jest przed EGR, jak cienkie masz łapy to dasz radę dotknąć ręką czujnika, jak nie to wykręć EGR ( najpierw rurkę doprowadzającą spaliny do EGR), wtedy dojście jest już ok, otwórz korek na zbiorniczku wyrównawczym, zdejmij kostkę z czujnika temp. następnie zawleczkę i delikatnie wyciągaj czujnik, można podstawić naczynko ( jak szkoda płynu ), płynu trochę spadnie, nasadź nowy oring na nowy czujnik, pewnym ruchem umieść czujnik w gnieździe, załóż zawleczkę i popsiukawszy piny we wtyczce kontaktem zapnij kostkę, złóż EGR jak był i uruchom silnik, uzupełnij płyn p.s. czujnik może być w każdym kolorze ( każdy kolor ciut w innej temperaturze uruchamia wiatrak, na Skandynawię w wyższej temp. , na południe w niższej) do AJM pakuj o ori nr 059 919 501A kostkę w AJM masz na 4 piny
Warson Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 Ma ktoś jakąś fotkę gdzie to się znajduje?
divers09 Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 czujnik w ajm znajduje się z tylu silnika od strony podszybia po kablu z wtyczka powinieneś znaleźć wymiana bajecznie prosta
Warson Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 Climatronic pokazuję 90C a wskazówka lezy na 60C a więc Licznik prawda?
piotrsob1 Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Czujnik jest podwójny ( G2/G62), dla tego ma 4 piny. Jeden odpowiada za temperaturę widzianą przez sterownik silnika, drugi za pokazywaną na blacie. U Ciebie zdechł prawdopodobnie tylko ten od wskaźnika, wskaźnik raczej jest sprawny. Jak masz dostęp do VAG-a to zrób kilka razy test zegarów, jak będzie OK, to albo czujnik, albo coś z przewodami.
Warson Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 Ok, udało się wymieniłem, temperaturka na wskaźniku teraz pokazuję idealnie Kilka fotek poglądowych dla użytkowników którzy w przyszłości będą chcieli również wymienić: Edit: Jednak okazuje się nie jest ok... Kod 49 na Climatronicu pokazuje 75C max, tak samo wskazuje wskazówka, przynajmniej wstała bo na starym czujniku było 60C i ani rusz... Dziwnie bo nowy czujnik oryginalny kupiony po kodzie częściwiec zzły chyba nie może być.. A kod Klimy 51 pokazuje 90C Ale to jest chyba temp silnika. czy ktoś wie co jest grane?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się